EefjeJ Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemorgen allemaal, Lekker geslapen??? Het heeft hier eindelijk eens lekker geregend gisteravond, mijn vriend is loonwerker, dus ja wij zijn altijd (meestal) blij met regen hahaha.... Nu schijnt het zonnetje weer en ik heb al even een frisse neus gehaald in de tuin, om me even uit mijn dip te trekken...ik heb gelukkig wel goed geslapen, wel even paniekerig vanmorgen en zere benen...is dat herkenbaar voor iemand die zere zware benen? Vanmiddag naar de tandarts....ik hoop zo dat ik geen gaatjes heb oid, zo geen zin in een boor in mijn mond met die drukkende hoofdpijn Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goeie morgen Eefje, Hier ook goed geslapen. Ja hoor ik herken die zware benen. Het gevoel hebben bijna niet vooruit te kunnen. Succes bij de tandarts. Hier de 26e een afspraak gemaakt voor m'n te snel werkende schildklier. Blij dat het gebeurd is. Dan wordt het misschien verholpen en ben ik wat minder moe iedere dag. Vanmiddag dagbesteding jippieeeeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 1 uur geleden zei EefjeJ: Goedemorgen allemaal, Lekker geslapen??? Het heeft hier eindelijk eens lekker geregend gisteravond, mijn vriend is loonwerker, dus ja wij zijn altijd (meestal) blij met regen hahaha.... Nu schijnt het zonnetje weer en ik heb al even een frisse neus gehaald in de tuin, om me even uit mijn dip te trekken...ik heb gelukkig wel goed geslapen, wel even paniekerig vanmorgen en zere benen...is dat herkenbaar voor iemand die zere zware benen? Vanmiddag naar de tandarts....ik hoop zo dat ik geen gaatjes heb oid, zo geen zin in een boor in mijn mond met die drukkende hoofdpijn Fijne dag allemaal! @EefjeJ ja lieve Eefje dat is inderdaad zeer bekend . Zware benen en een heel zwaar lichaam heb ik nog steeds heb het idee dat mijn benen iets lichter worden ?!?!? Hoe is het met jou nek? liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 @EefjeJ Van niet kunnen lopen, tot nog steeds hele zware benen, zeker tijdens de afbouw, maar nog steeds kan het gebeuren als klacht. Geen idee waarom het gebeurd maar het gebeurd. De tuin is heerlijk, geniet er van lieverd. Ik hoop ook dat ze niet hoeven te boren. Zelfs na een maanden van de benzo's af, vond ik de boor in mijn mond zeer vervelend en klachten bevorderend. Dat getril was niet goed voor mijn zenuwstelsel, ook niet met verdoving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Mein KOPF wil ook niet vandaag, en ik moet nog steeds ongesteld worden. Let's pray that will happen soon, want dat klaart altijd goed de lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 27 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Dat zou fijn zijn @bolletje dat je dan wat minder vermoeid bent...fijne dag @Eleo31 Dat zou fijn zijn dat je benen iets lichter worden deden ze bij jou ook weleens pijn? Soort zeurende pijn... Met mijn nek gaat het af en toe wel en dan weer niet... Gisteren ging het wel goed en ineens wordt mijn nek keihard en stijf en dan gelijk zo'n zwaar hoofd... Er is geen peil op te trekken... @Kannietmeer Kan me ook goed voorstellen dat zo'n boor niet bevorderend is...als ik wel wat heb, zou het mooi zijn als ik het nog een tijdje kan uitstellen... Vervelend dat je hoofd niet meewerkt vandaag... Hoe was het in Amsterdam? Heb jij weleens gehoord van de klacht dat je oren dichtzitten of ploppen? Bijv in het vliegtuig, zo voelt het af en toe... Vanmorgen naar therapie geweest, dat was wel weer even fijn om weer even met iemand anders te praten...en net nog eventjes uitgewaaid buiten, het waait hier alweer lekker door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemiddag, Vannacht goed geslapen, voel me vandaag redelijk. Net boodschappen gehaald en dat ging ook goed alleen wat last van zweetaanvallen nu heb ik het weer koud. @EefjeJ ik herken de pijnlijke zware benen, spieren in mijn kuit staan ook strak. Was in het begin bang voor een trombosebeen omdat ik dat in november heb gehad, arts heeft het verschillende keren onderzocht maar het zijn toch echt mijn spieren, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 27 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Bedankt voor je antwoord @Bianca78 het stelt me altijd wel gerust dat het herkent wordt...niet leuk natuurlijk, maar wel een geruststelling Fijn dat je goed geslapen hebt! Oh ja die zweetaanvallen...ik had ze erg veel 's nachts en soms overdag en inderdaad koud daarna...het gaat soms echt deken af, deken op, deken af, deken op Bianca78 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 @EefjeJ. @Bianca78 allemaal herkenbaar van de zweet aanvallen , koud worden dan weer warm . En de pijnlijke stijve kuitspieren heb ik ook . De zeurende pijn heb ik zowel in mijn been als in mijn nek . Volgens mij overprikkelde zenuwen in je spieren . Bianca78 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Ik vergeet nog de oren ,je omschrijft het goed ,het is net of je oren naar binnen getrokken worden ,zo iets als in een vliegtuig maar dan toch weer een soort anders ! Soort rare druk op je oren ! Bianca78 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 27 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Thanks @Eleo31 voor je berichtjes het stelt me toch altijd weer gerust.... Nou op naar de tandarts.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 7 minuten geleden zei EefjeJ: Thanks @Eleo31 voor je berichtjes het stelt me toch altijd weer gerust.... Nou op naar de tandarts.... Sterkte @EefjeJ, even op de tanden bijten! EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 @EefjeJ en @Eleo31 het is erg fijn om te lezen dat heel veel mensen dezelfde ontwenningsverschijnselen ervaren. Het is natuurlijk niet leuk om ze te hebben maar het stelt me gerust, hoef niet gelijk naar de huisarts. EefjeJ sterkte bij de tandarts. EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Ja @EefjeJ sterkte bij de tandarts. EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Ik heb helaas geen beste dag. Slecht geslapen vannacht, hopelijk trekt de onrust die dat weer veroorzaakt vanavond wat weg. Gelukkig is het al lang geleden dat ik een slechte nacht had, maar ook anderhalf jaar na het stoppen met een benzo komt zoiets nog wel eens voor. Gisteren wel een drukke dag gehad dus waarschijnlijk wat overprikkeling. Er begint zich weer een klein monstertje te openbaren (heb ik altijd van eind mei tot eind juni): hooikoorts. Nu gaan we van donderdag tot zondag 4 dagen een soort van luxe kamperen, dus dat gaat wat worden, haha! Alle afbouwers: alle sterkte gewenst! @Robbin, ik heb gisteren je verhaal gelezen, wat heftig! Ik vind dat je je er enorm sterk doorheen worstelt, alle respect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 27 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 (bewerkt) Wat balen @Cyclad58 ik duim voor je dat het gauw wegtrekt Wel erg leuk luxe kamperen...maar met hooikoorts misschien wat minder prettig Wel alvast veel plezier gewenst! Ik heb de tandarts overleefd...ik was daarvoor weer nerveus uiteraard, maar daarna was het over en geen gaatjes, hij vond het er zelfs wel goed uitzien, nou dat heb ik niet snel haha... Scheelt waarschijnlijk toch dat ik minder suiker binnen krijg, geen koffie en alcohol meer drink etc... Is het toch nog ergens goed voor 27 mei 2019 bewerkt door EefjeJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 4 uur geleden zei EefjeJ: Heb jij weleens gehoord van de klacht dat je oren dichtzitten of ploppen? Bijv in het vliegtuig, zo voelt het af en toe... zelf heel lang last van gehad. Dus ik kan met zekerheid ja zeggen wat mijzelf betreft, en heb het ook wel van anderen gehoord ja. 1 uur geleden zei Cyclad58: Er begint zich weer een klein monstertje te openbaren (heb ik altijd van eind mei tot eind juni): hooikoorts. Nu gaan we van donderdag tot zondag 4 dagen een soort van luxe kamperen, dus dat gaat wat worden, haha! Mogelijk goed van af te komen met NAET behandeling. Onbekend in de reguliere, maar zeer bekend en effectief in de alternatieve geneeskunde. 13 minuten geleden zei EefjeJ: Ik heb de tandarts overleefd.. Fijn! Ook fijn dat je geen gaatjes hebt. ;-) EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 @Cyclad58 @Annie87 Zaterdagmiddag ging ik op weg naar Amsterdam zodat ik daar zondag zou zijn voor een dag NVC over Rouw en Verlies. Ik had gehoopt een heleboel te leren, maar dat is het helaas niet geworden. Ik vond het een teleurstelling. Wat ik nu schrijf doe ik niet vaak, maar ik ga er even over bitchen hier, want het zit me wel dwars en zorgde dat ik echt gesloopt thuis kwam gisterenavond, totaal overprikkeld en down en overstuur tegelijk. Ik sliep niet goed in mijn vriendin haar bed, mijn vriendin deelde voor het slapen verontrustende dingen over haarzelf met mij , en daarnaast was de cursusdag blijkbaar meer een "laten-we- allemaal- onze-pijn-en-rouw-en-verlies-uiten" dag. Nou, dat wat niet helemaal aan mij besteed. Ik kan dat prima zelf ten eerste, of met vrienden of familie, heb geen moeite met mijn pijn en verlies te zien en te erkennen of te huilen (na 2 jaar benzo ontwenning, en al 7 jaar getekend door verlies van alles, weet je het wel) en er was een hoog baarmoedergehalte en gepamper. Nee, niet mijn ding. Mooi om te weten dat het er is, en als je behoefte hebt rouw en verlies te delen, en je niet zo'n fijn forum hebt zoals wij waar je je pijn dagelijks kwijt kan, dan kan het ook zeker nuttig zijn. Voor sommige mensen was dat ook zeker het geval. Ik vond het denk ik ook een beetje een 1e wereld-probleem, om met een groep welgestelde Nederlanders het eens flink te gaan hebben over het verlies van 'mijn identiteit', 'mijn poes toen ik 3 jaar was' (ECHT WAAR!) 'mijn vriendje', maar gelukkig wel ook iemand die haar moeder begin dit jaar had verloren en zei dat het eigenlijk heel mooi en natuurlijk was en dat ze er niet meer verdrietig over was. Ja, ze miste haar moeder, maar het rouwen en afscheid was gedaan en was mooi en goed geweest en ze had er vrede mee. Deze dame vertrok halverwerge. Voor sommigen was het denk ik het goed en heel fijn en nodig, voor mij was het niet wat ik zocht of wat ik nodig had. Mijn feedback naar de organisatie zou zijn om duidelijker te benoemen of het een therapiesessie is, of een uitleg over een methode. Ik heb wel de methode in actie gezien en vind delen ervan mooi en bruikbaar. Maar om dat van 10 tot 17.00 uur te doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Ha @Kannietmeer, ik snap heel goed dat het niet jouw piece of cake was. Vooraf weet je ook nooit echt goed wat je kunt verwachten als de info over de cursus niet compleet is. Wel een dag met veel prikkels natuurlijk, je hebt het toch maar van 10 tot 5 volgehouden. Vandaag een beetje kunnen bijkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 4 minuten geleden zei Cyclad58: Vandaag een beetje kunnen bijkomen? Een beetje wel. Maar heb meestal iets meer nodig. Ben wel weer rustiger en minder pissig. Ik probeer echt even mijn rust te zoeken weer. Heb wel vandaag mijn zakelijke rekening kunnen openen. Stap voor stap komen we dichterbij ;-) Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 27 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Wat jammer @Kannietmeer dat het zo tegenviel...al met al een heftig weekend met veel prikkels, dan snap ik wel dat je hoofd niet helemaal meewerkt vandaag, hopelijk ben je morgen weer wat tot rust gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 1 minuut geleden zei EefjeJ: Wat jammer @Kannietmeer dat het zo tegenviel...al met al een heftig weekend met veel prikkels, dan snap ik wel dat je hoofd niet helemaal meewerkt vandaag, hopelijk ben je morgen weer wat tot rust gekomen Tuurlijk, alles hersteld vanzelf weer. Dank je! EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Dank @Cyclad58. Waneer begon jij verbetering te merken na het volledig afgebouwd te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 34 minuten geleden zei Robbin: Dank @Cyclad58. Waneer begon jij verbetering te merken na het volledig afgebouwd te zijn? Eigenlijk al vrij snel, na een paar weken. Nu ben ik nog niet echt overal vanaf, maar ik denk dat zo'n 80% of 90% al veel beter gaat. Ik ben er nog niet helemaal, maar heb ook na een jaar een fikse terugval gehad door relatieproblemen en te snel terugkeren naar mijn volledige werksituatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 @Cyclad58 , vervelend van al die nare bijkomstigheden. Wel heel fijn om van jouw te horen dat de lucht al vrij snel wat opklaarde na de afbouw. Ik heb dit in real life inmiddels al van verschillende mensen gehoord. Dat het na de afbouw stukken beter ging. Helaas is dit geen garantie, maar toch een goede hoop dat het ook zomaar zo kan gaan. Je hebt er natuurlijk behoorlijk wat maandjes opzitten, maar op dit moment zou ik heel graag willen tekenen voor 80/90% en ik denk dat ik niet de enigste ben. Mag je best trots op wezen vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden