Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
bumperjim

Woensdag 17 april 2019

Aanbevolen berichten

Precies BJ! Mijn vriendin geeft me altijd een to-do list, alsof ik die dingen die gedaan moeten worden niet zelf ook zie. Het is voorjaar, en dus is het de tuin waarmee ze me het leven wil zuur maken. Ze moet de hele dag weg vandaag, dus eigenlijk een heerlijk rustig dagje op de bank voor mij, vind ik dan. Vroeger wist ze niks van computers, maar sinds ze in de gaten heeft dat je met zo’n ding urenlang met vriendinnen kunt chatten is er opeens niks meer te merken van een technologische achterstand. Bij mijn planning voor vandaag raadpleegde ze dus eerst heel geniepig het weerbericht-appje op haar tablet, en dat zag gisteren voor vandaag somber uit. De hele dag zon, zomers zelf, erger kon niet. En wat zie ik vandaag: regen, de hele dag, bij de bakken zal het uit de hemel denderen. Dus geen onkruid plukken voor mij vandaag. Het wordt inderdaad een prachtige dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lol misschien wordt je wel zo ziek buiten van het slechte weer dat je morgen je neus kan snuiten in die to do list. 

Dan gaat haar misschien meteen een lichtje op ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Vanaf morgen zomerse temperaturen. Dus dan wel onkruid plukken @hub1;)?! Het moet hier ook gebeuren, voor en achter... en ook geen zin in :(

Dagpact:

Sonnetje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei jopie:

Goedemorgen. 

Vanuit mijn bed nog, met koffie, voor het open raam. Eerst die zon graag...

Jopske alsjeblieft. Plaatjes Zonnen

Goeie morgen allemaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Morninkjes:sun:

Ik ben vannacht met koning Willem te fietsen geweest, niet dat ik te fietsen wilde maar ik moest
mee van hem.Onderweg hebben we een ijsje gegeten en oplaatst kregen we verkering.
Nu maar hopen dat Maxima niet al te boos op me gaat zijn, maar hij begon me ineens te zoenen, daar kon ik ook niks aan doen.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

goeie zonnige morgen;
fietsen met maatje en
daarna hele dag vrij
met strand voor de komende dagen
in het vooruitzicht, wat heerlijk voor iedereen ook
de Paasdagen zien er veelbelovend uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Ha,ha, die Bor
Jammer he, dat dromen bedrog zijn :lol:

Jane,

heerlijke dag om de fietsen volgens mij :)

ik ga straks ook op de fiets naar de tuin denk ik
Gisteren heel veel gedaan, geplant, gezaaid, geschoffeld en water gegeven
Straks komt vriendje ook
gezellig koffie drinken, en boterhammetje op de tuin, en lekker buiten
Mag hij weer verder klussen, om het tuinhuisje uit te bouwen

Misschien straks nog een zakje wortelzaad kopen, want de worteltjes die ik in maart gezaaid heb zijn helemaal niet opgekomen :angry:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Bor:

Nu maar hopen dat Maxima niet al te boos op me gaat zijn, maar hij begon me ineens te zoenen, daar kon ik ook niks aan doen.

Nee daar kon jij niets aan doen. Ben je voor de rest wel netjes gebleven en heb je hem aangesproken met Hare majesteit. Heb je gekust met je mond dicht of elkaar uit de strot gevoerd?

Kijk uit voor Maxima hé? Die heeft de zwarte band. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei rapilos:

Dagpact;

Sonnetje
Rapilos

sober

39 minuten geleden zei rapilos:

(ik kom gezellig bij je staan Sonnetje :))

Kom ik er ook bij staan, 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei bolletje:

Nee daar kon jij niets aan doen. Ben je voor de rest wel netjes gebleven en heb je hem aangesproken met Hare majesteit. Heb je gekust met je mond dicht of elkaar uit de strot gevoerd?

Kijk uit voor Maxima hé? Die heeft de zwarte band. 

Bolletje dit was gewoon niet te doen, vreselijk! Zo onweerstaanbaar hartstochtelijk dat je hele lijf gaat reageren snap je?
Smeltend..

Als ik eraan terug denk...ooh m"n buik. Straks ben ik nog verliefd op hem als dit zo doorgaat, nou dat is wel een beetje sneu voor mij want dat gaat hem vast niet worden.:D

Ik zie me al aankomen,... Ik ben verliefd. Oh ja vertel op wie? Op onze koning. Nah..

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...