bumperjim Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Welkom op deze prachtige woensdag. Enfin prachtig ik ben nog niet verder gekomen dan het toilet maar hij wordt vast prachtig. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Lol misschien wordt je wel zo ziek buiten van het slechte weer dat je morgen je neus kan snuiten in die to do list. Dan gaat haar misschien meteen een lichtje op Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Goedemorgen. Vanuit mijn bed nog, met koffie, voor het open raam. Eerst die zon graag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Goedemorgen mensen (met of zonder lijstje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Zon hier, en een lange to do lijst en een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 39 minuten geleden zei jopie: Goedemorgen. Vanuit mijn bed nog, met koffie, voor het open raam. Eerst die zon graag... Jopske alsjeblieft. Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 goeie zonnige morgen; fietsen met maatje en daarna hele dag vrij met strand voor de komende dagen in het vooruitzicht, wat heerlijk voor iedereen ook de Paasdagen zien er veelbelovend uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Een hele goede morgen allemaal, Ha,ha, die Bor Jammer he, dat dromen bedrog zijn Jane, heerlijke dag om de fietsen volgens mij ik ga straks ook op de fiets naar de tuin denk ik Gisteren heel veel gedaan, geplant, gezaaid, geschoffeld en water gegeven Straks komt vriendje ook gezellig koffie drinken, en boterhammetje op de tuin, en lekker buiten Mag hij weer verder klussen, om het tuinhuisje uit te bouwen Misschien straks nog een zakje wortelzaad kopen, want de worteltjes die ik in maart gezaaid heb zijn helemaal niet opgekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Dagpact; Sonnetje Rapilos (ik kom gezellig bij je staan Sonnetje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Hoe is het met sober vandaag ? Knap je al wat op ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 54 minuten geleden zei Bor: Nu maar hopen dat Maxima niet al te boos op me gaat zijn, maar hij begon me ineens te zoenen, daar kon ik ook niks aan doen. Nee daar kon jij niets aan doen. Ben je voor de rest wel netjes gebleven en heb je hem aangesproken met Hare majesteit. Heb je gekust met je mond dicht of elkaar uit de strot gevoerd? Kijk uit voor Maxima hé? Die heeft de zwarte band. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Oh, sober, heb je draadje net gelezen, dus weet al hoe het gaat Snel herstel toe gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Jeetje Bol, wat ben jij grof zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Ben weer weg lieve mensen Laters.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Lekker toch Borrie? Geniet er maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Bor je hebt gelijk, hoe kan dat nou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Was altijd roze maar nu niet meer. Er is iemand bezig in het systeem. Erg flauw of worden we nu paranoïde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Ach, ook tactus speelt in op de impulsgevoeligheid van de doelgroep... je lijkt nu meteen te kunnen reageren maar moet je dan even als nieuw lid registreren. Verleiding.... Prutsers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 36 minuten geleden zei Smaragd: Was altijd roze maar nu niet meer. Eindelijk genezen van die vreselijke ziekte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 4 uur geleden zei Sober: Mij wordt in het engels gevraagd in te loggen met mn emailadres. Nou, effe maar niet. Hier ook. Ach ik maak me niet druk. Zal wel ergens iets mis zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 4 uur geleden zei jopie: Prutsers. Dit vind ik niet kunnen Jopske ik ga hier een melding van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 3 uur geleden zei Bor: Je zou maar paars zijn en een vrouwelijke natte droom over onze sexy koning hebben... Ja en dan nog zeggen dat jij er niets aan kon doen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden