bumperjim Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Heel relaxed wakker geworden. Hoef vandaag de file niet in gelukkig. Ga lekker thuis wat werken, zowel betaald als onbetaald bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Goedemorgen frummers. Brrrrrr kkkkkoudddd buiten (én nat) Ik ga mijn winterjas weer dragen voorlopig. Maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Oh, was het al zomerjassentijd dan? Ik draag voorlopig ook mijn winterjas nog hoor. Vooral de wind vind ik fris. Heb ook gewoon nog mijn handschoenen aan buiten Dochter naar school gebracht en de boodschappen zijn ook al binnen. Nu even zin maken om het huishouden te starten. Heb meer zin om op de bank neer te ploffen. Misschien doe ik dat straks ook wel even. Maar eerst hup hup hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Hoi hoi medekanjers Vandaag vrij. Dus dadelijk boodschappen doen en een beetje rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 goeie stormachtige dag frummers. de fietstocht maar uitgesteld tot zaterdag, mijn werkuurtjes naar voren gehaald en zo heb ik vanmiddag een luie middag in kunnen lassen. Gisteren genoeg natgeregend en de wind moeten trotseren. we gaan er weer wat van maken vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Krijg ik allerlei complimenten, en ik maar twijfelen. Het zit in mij dat gepieker. Ik hoef niet mee te gaan... terug naar de basis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 @Lika...je bent behoorlijk eigenwijs Wel je eigen ondermijnende gedachten geloven, en niet de complimenten die je krijgt van de mensen om je heen? Helemaaaaal niet herkenbaar........stop! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Erwtensoep En een rest preitaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Frittata en sla... En ja Nicky, ik liep al een paar weken weer in mijn zomerjack... nu niet meer dus, wat een @#%$#$weer... Welkom hier Gezondworden, ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Broccolisalade met feta, tomaten en hazelnoten. mango, blauwe bessen en griekse yoghurt toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 46 minuten geleden zei Gezondworden: Dank je Yvonne, ik heb er een zeer goed gevoel bij en dit forum komt eerlijk en prettig op mij over. Ik kan hier ook heel veel motivatie vandaan halen en een stuk van mijn onrust kwijt als ik het even niet zie zitten, het weten dat ik er niet helemaal alleen voor sta en mensen exact weten wat ik doormaak nu ik wil gaan stoppen. Heb je ook adhd net als die spons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 @Gezondworden welkom hier. Heb je een goede daginvulling / job of iets dergelijks? Ik heb veel berichten van jou gezien gisteren, maar niet alles gelezen. Sterkte en veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Gezwommen, stoombad en nu vallen mijn ogen letterlijk dicht.. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Kun je niet naar een dagbesteding is zo leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Ik was ziek vandaag al vonden ze hier van niet. Net alsof je alleen ziek bent als he koorts hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Bij ons is het gratis of gewoon verlicht maar ik zit in een tehuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Welterusten allemaal Tot morgen. Bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden