Spring naar bijdragen

Zondag 16 december 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Hè? Bloemen geef je toch aan iemand omdat je iemand lief vindt? Zeker niet om iemand weg te houdenvan iets...

Ergens in de afgelopen 19 maanden verzuchtten zoweL @Jannigje als ik dat we een rotdag hadden. Dat was ook op een zondag. Om ons op te peppen zette ik toen een high tea neer. Door Alice in Wonderland ben ik daarvan gaan houden. Jannigje krijgt sindsdien altijd de bloemen. Of de kerstboom. Ook omdat de high tea en dus Jannigje een van de personen is waardoor ik het forum niet vergeet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, van zo'n voorstelling zou ik ook giechelig worden. Nou ben ik niet zo gek op bloemen, maar de deur voor iemand dichtsmijten doe ik niet, hoor.
Zélfs niet als iemand bloemen zou komen brengen. Alleen voor belletjetrekkers... maar die staan dan meestal niet meer voor de deur.

Enneh.. met mij gaat het ook goed. Goed van ons, hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lars:

Ze maakte mij vader wat was ik trots al had ik stiekem op een jongen gehoopt. Altijd een lief en rustig meisje geweest. Ze maakt mij opa en ik zie dat ze een goede moeder is. Trots op haar en een leuke dag gehad. bedankt allen voor de felcitaties

Al met al ben je dan toch wel een bofkont hoor. Een trotse bofkont zelfs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gelachen met de hond vandaag! Hij heeft denk ik nooit eerder sneeuw meegemaakt. Wat een vrolijke huppel had hij! Beetje bang voor een sneeuwpop (je). Daar bleeh ie echt een tijdje naar staan te kijken met een mengeling van angst en ongeloof.  Nou komt hij uit Spanje, dus ik begrijp het wel...

Verder lekker dagje. Baal dat deze dag bijna voorbij is. 

Gedoe met vader. Hij is nooit makkelijk en zal dat ook nooit meer worden en deze situatie waar hij in zit vergroot dat monsterlijk uit. Hij kan heel goed dwarszitten en de reden blijft vaak war ongewis. Ik heb inmiddels geleerd dat hij zichzelf waarschijnlijk het meest dwarszit, maar toch. Ook al ben ik bijna 50, ik blijf het moeilijk vinden.

jongste heeft (eindelijk) een onesie. Loopt nu dolblij en veelbetekenend kijkend als een vos door het huis. Het is maar dat u het weet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier sinds lange tijd een weekend waarin niets 'moest'...geen optreden, lesgeven, repetitie, open dag, toch nog even een verslag voor werk, facturen maken, feest, concert, sport, bezoek....niks. 

Ik kom erachter hoe belangrijk dat is. Voor mij. Om echt ff af te schakelen. Ik was gewoon thuis, rustig keutelend. Hè, dat is fijn. En nodig. Eens wat vaker nee zeggen? Mijn agenda wat beter bewaken? Ja...Dit is de rust waar ik af en toe behoefte aan heb. Hoe simpel kan t zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Drank dromen een zeer bekend fenomeen.  Persoonlijk lijkt me dat beter dan andersom . Alcohol maakt meer kapot dan roken,  alhoewel het ook echt slecht is . Misschien het stoppen met roken  op een later tijdstip voor nemen 

Cleo jij bent toch gestopt met roken of heb ik iets gemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kruidenthee67:

Hier sinds lange tijd een weekend waarin niets 'moest'...geen optreden, lesgeven, repetitie, open dag, toch nog even een verslag voor werk, facturen maken, feest, concert, sport, bezoek....niks. 

Ik kom erachter hoe belangrijk dat is. Voor mij. Om echt ff af te schakelen. Ik was gewoon thuis, rustig keutelend. Hè, dat is fijn. En nodig. Eens wat vaker nee zeggen? Mijn agenda wat beter bewaken? Ja...Dit is de rust waar ik af en toe behoefte aan heb. Hoe simpel kan t zijn.

Nou ja @Kruidenthee, zo'n dagje had ik ook!! En ik weet het van mezelf. Maar het lukt niet altijd. geeft niets mag best...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-12-2018 om 18:54 zei Cleo66:

Drank dromen een zeer bekend fenomeen.  Persoonlijk lijkt me dat beter dan andersom . Alcohol maakt meer kapot dan roken,  alhoewel het ook echt slecht is . Misschien het stoppen met roken  op een later tijdstip voor nemen 

Ha Cleo, ik ben al met roken gestopt per 2008 of 2009. Dus veel langer dan met drinken. Maar in mijn dromen rook ik nóg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...