Kohtje Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 14 minuten geleden zei bumperjim: Ik vind jou juist heel empathisch. Nou weet ik dus niet of ik moet zeggen: "dank je wel', of "stommerd, dat je er in trapt..." Ik heb wel eens vanuit mijn gevoel voor empathie iets tegen iemand gezegd wat me een melding bij de moderator opleverde (zonder merkbaar resultaat gelukkig overigens) en het halve forum over me heen.. dan denk ik echt dat ik er helemaal niets van snap en voel me een enorme botte lomperik die totaal niets menselijks heeft. Dat gaat na een tijdje dan wel grotendeels weer over, maar laat toch wel een litteken achter in de vorm van een zekere achterdochtigheid naar dit forum. Maar nooit zo erg dat ik dan niet meer terugkom. Misschien is dat dan wel weer omdat ik echt een botte lomperik ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 @hub1 waarom weegt t negatieve van ‘n enkeling zwaarder dan al die andere positieve reacties op jou? Zoals onze gezamenlijk vriend Spock placht te verzuchten ‘humans can be so Illogical’. Kom, we laten onze oren in mooie punten groeien. Alleen Spock zijn kapsel mag jij hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 voor jopie en GD: Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 21 uur geleden zei Kohtje: Nou weet ik dus niet of ik moet zeggen: "dank je wel', of "stommerd, dat je er in trapt..." Ik heb wel eens vanuit mijn gevoel voor empathie iets tegen iemand gezegd wat me een melding bij de moderator opleverde (zonder merkbaar resultaat gelukkig overigens) en het halve forum over me heen.. dan denk ik echt dat ik er helemaal niets van snap en voel me een enorme botte lomperik die totaal niets menselijks heeft. Dat gaat na een tijdje dan wel grotendeels weer over, maar laat toch wel een litteken achter in de vorm van een zekere achterdochtigheid naar dit forum. Maar nooit zo erg dat ik dan niet meer terugkom. Misschien is dat dan wel weer omdat ik echt een botte lomperik ben... De meest heftige reacties krijg je als je een gevoelige snaar raakt en dat is af en toe wel eens goed, hoewel het pijn kan doen. Ja dat “mag” dan soms niet en mensen vallen over je heen, maar je komt er wel verder mee dan als je alleen maar veilig over het weer zit te keuvelen. Haha ja dat “ok dan ga ik wel weg!!!” en dan later weer terugkomen dat zie ik hier heeeel vaak! Heb het zelf trouwens ook al gedaan. En dan achterdochtig ja. Niks menselijks is ons vreemd maar toch gewoon door forummen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Op 13-12-2018 om 23:00 zei hub1: Maar wat is er opeens mis met het kapsel van Spock ? Niets! Het is waarachtig prachtig. Daarom gun ik het jou zo! In ieder geval geen vaarwel maar tot ziens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden