Tatum Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 (bewerkt) Bor, als je een baan vind met leuke collega's dan bloei je zelf ook helemaal op. Wees niet te teleurgesteld als niet de eerste sollicitatie of baan de juiste is. Dit is een weg om in de praktijk te leren. Elke keer dat je solliciteert heb je een ervaring erbij. Denk ook aan een uitzendbureau. Lekker binnenlopen en een praatje maken. 4 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 12 uur geleden zei jopie: Ik las net even terug...... maart 2012. Bolletje, jane, yvonne, hannah, witte, smik, nancy, kohtje, fleurtje, kirk, lytse, madelief.... .... ja.... langdurig. ...waardevol. Ik heb de hele dag aan je posting moeten denken. 7 best wel dierbare mensen verloren aan de dood die ik hier kende. Niet alleen aan de alcohol ook aan fysieke omstandigheden, zelfmoord(3), eenzaamheid en een ongeluk. Realiseerde mij vandaag dat het net het echte leven is hier vaak. Heel confronterend eigenlijk maar goed dat dit bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Bor snap hoe lastig/onzeker je je voelt maar ik denk dat jij dat wel kan...……..Genoeg karakter en doorzettingsvermogen....de zorg gilt om mensen, succes meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Hup Bor, zet hem op. Ik meld me gelijk droog af voor vandaag. Het is genoeg geweest. Lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Spirit je bent toch best een gezonde dame van in de 50 toch? Hoef je dan nooit meer te werken? Blijf het raar vinden maar goed. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Werk is te zwaar maar zeulen van optreden naar optreden met zware accordeon, vaak oppassen op kleinkinderen kan allemaal wel. Denk best dat je betaald kan werken maar het lef er niet meer is? Wil je niet afvallen maar dat je ermee weg komt doet mij wel verbazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 @Bor probeer je nieuwsgierigheidsknop te vinden... Gewoon eens kijken hoe je dit doet, wat je ervan vindt, wat er gebeurt. Het op die manier aangaan helpt mij dingen te doen die ik eng vind. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Moet me er ook niet bemoeien, bedoelde het goed soms snap ik het niet. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Extranaut Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 (bewerkt) nevermind 4 december 2018 bewerkt door Extranaut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Bor, ik zou zeggen, probeer het! Heel veel succes gewenst in iedere geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 7 uur geleden zei jopie: Das maar goed ook. Raar land, vreemde regelgeving, grote vergeten groepen, en eindeloos gepamperde bijstanders die netto meer te besteden hebben dan jonge startende fulltimers. Als je dat allemaal zou begrijpen..... Ksnap het ook niet, maar veranderen kan je t niet zomaar. Agge zelluf maar gelukkig bent @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden