Spring naar bijdragen

Dinsdag 20-11-2018


Lars

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Yvonne:

Sterkte Sober. 

Ennu Koh... ben het meestal met jou eens, maar niet op het gebied van 'afleren' .... ben ervan overtuigd dat zowel honden als mensen dingen kunnen afleren... :) 

Ik denk dat afleren neerkomt op (de tegenwoordig populaire term) omdenken.. dus ander (gewenst) gedrag in de plaats van het niet gewenste gedrag programeren.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het overtypen, maar ik doe altijd:

selecteer het laatste dagpact wat je tegenkomt, plak dat in je nieuwe bericht en voeg je eigen naam toe.

Goed en simpel besluit om je op het dagpact te zetten. Vandaag is mooi te overzien, morgen zien we wel weer.
Makkelijker om na verloop van tijd terug te kijken op een mooie rij droge dagen dan vooruit te kijken naar wat je eventueel droog
zou willen en moeten doorkomen...;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, de mobiel.. en de tablet (of is het het tablet??).. hoe het daarop gaat weet ik ook niet. Ik kijk alleen tijdens vakanties af en toe
op m'n mobiel, en sinds nog niet zo heel lang kan ik dan ook nog inloggen en gewoon een stukje typen, maar al die
'bijzondere verrichtingen' weet ik dan ook niet. Vind ik gewoon op m'n laptoppie al moeilijk. Plaatjes/foto's bijvoorbeeld.. krijg ik bijna nooit
voor elkaar.
Maar goed, zal jou een zorg zijn.. :D Je staat er op. Nu alleen de motivatie vasthouden. Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @Lars. Ik vind het veel moeilijker en ingrijpender dan ik van tevoren had kunnen denken. Dat komt doordat ik (nog) niet accepteer, denk ik. Weet jij alles van. 

Ik sla ook maar even een arm om mezelf heen. Hond is geschenk uit de hemel. Wel mooi 12.000 stappen vandaag. En gelachen. Hij vindt rondvliegende bladeren reuze leuk....met vier poten tegelijk de lucht inspringend. Gewoon omdat het kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...