Lars Geplaatst 20 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Ik ga zo douchen zou het liefst de hele dag in mijn mandje liggen maar dat mag hier niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 1 minuut geleden zei Lars: Ik ga zo douchen zou het liefst de hele dag in mijn mandje liggen maar dat mag hier niet Dat is maar goed ook Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 15 minuten geleden zei Yvonne: Sterkte Sober. Ennu Koh... ben het meestal met jou eens, maar niet op het gebied van 'afleren' .... ben ervan overtuigd dat zowel honden als mensen dingen kunnen afleren... Ik denk dat afleren neerkomt op (de tegenwoordig populaire term) omdenken.. dus ander (gewenst) gedrag in de plaats van het niet gewenste gedrag programeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Maar ik wil je niet het met mij eens laten zijn hoor Yvonne. Dát in geen geval. Niet per se.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 10 minuten geleden zei Lars: Ik ga zo douchen zou het liefst de hele dag in mijn mandje liggen maar dat mag hier niet Kom maar hier. M'n oudste hond ligt graag náást z'n mand.. mag jij er wel in. Krijg je nog koffie van me ook, als je wilt. Erizo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Goedemorgen allemaal. Ik wil ook meedoen met het dagpact. Hoe krijg ik mijn naam op die lijst? Alles zelf overtypen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Je kunt het overtypen, maar ik doe altijd: selecteer het laatste dagpact wat je tegenkomt, plak dat in je nieuwe bericht en voeg je eigen naam toe. Goed en simpel besluit om je op het dagpact te zetten. Vandaag is mooi te overzien, morgen zien we wel weer. Makkelijker om na verloop van tijd terug te kijken op een mooie rij droge dagen dan vooruit te kijken naar wat je eventueel droog zou willen en moeten doorkomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Je kunt het overtypen, maar ik doe altijd: selecteer het laatste dagpact wat je tegenkomt, dan Ctrl - c, dan naar eigen nieuw bericht, dan Ctrl - v, en dan eigen naam toevoegen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 (bewerkt) Dagpact Lars Kohtje Tatum Sober Erizo Bedankt Kohtje maar op die wijze gaat het niet op mijn mobiel. Maar nie erg, ik sta erop! Ik ben supergemotiveerd. 20 november 2018 bewerkt door Erizo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 O ja, de mobiel.. en de tablet (of is het het tablet??).. hoe het daarop gaat weet ik ook niet. Ik kijk alleen tijdens vakanties af en toe op m'n mobiel, en sinds nog niet zo heel lang kan ik dan ook nog inloggen en gewoon een stukje typen, maar al die 'bijzondere verrichtingen' weet ik dan ook niet. Vind ik gewoon op m'n laptoppie al moeilijk. Plaatjes/foto's bijvoorbeeld.. krijg ik bijna nooit voor elkaar. Maar goed, zal jou een zorg zijn.. Je staat er op. Nu alleen de motivatie vasthouden. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Dagpact Lars Kohtje Tatum Sober Eriso IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Fijn Sober, dat je uitslagen in elk geval goed waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Nou, mooi. Op naar de volgende. Waarvoor loop je eigenlijk bij een verslavingsarts? Medisch Centrum West is wel erg vorige eeuw, hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Ha @spirit, ik dacht ooit, jaren geleden, dat ik aan de overkant van de IJssel 's avonds een UFO laag door de weilanden heen en weer zag vliegen.. begon dat ding ineens te blaffen... Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Wij hebben ook van die lichtjes, maar hier in de stad is het allemaal licht genoeg. Tijdens vakanties, als we met de camper afgelegen staan, is het 's avonds vaak zó donker dat die lampjes je inderdaad het idee geven waar je hond zich ongeveer bevindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Komt vast goed @Sober je kunt zelf niets halen al je artsen weten het ach die halen vast ook niet voor je kennissen in de buurt heb je niet dus gewoon lekker de 0 houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Handwerken word je ook zat @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Ja maar Bor, een leven zonder drank kon je je ook niks bij voorstellen.. heb/had je ook vraagtekens bij. Niets is onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Jaren niets aan seks ‘gedaan’. Het ging zo. Heb er nu vrede mee. Vader knapt iets op. Is ook heel oud. We moeten het verwerken. Hond is een kanjer. Leert per seconde. En is zo grappig en heel lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Wij hadden ook al heel lang geen seks meer maar ik mis het wel nu droog op alle gebieden mijn bed in morgen weer revalidatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Ligt je vader in ziekenhuis @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 ach, ik had ook geen contact met mezelf, dus ook niet met mijn lichaam. Dat is intussen veranderd. Nooit te oud om te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Ja, @Lars. Binnenkort naar revalidatiekliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 1 minuut geleden zei Lika: Ja, @Lars. Binnenkort naar revalidatiekliniek. Dat is goed @Lika knuffel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Dank @Lars. Ik vind het veel moeilijker en ingrijpender dan ik van tevoren had kunnen denken. Dat komt doordat ik (nog) niet accepteer, denk ik. Weet jij alles van. Ik sla ook maar even een arm om mezelf heen. Hond is geschenk uit de hemel. Wel mooi 12.000 stappen vandaag. En gelachen. Hij vindt rondvliegende bladeren reuze leuk....met vier poten tegelijk de lucht inspringend. Gewoon omdat het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden