Nietmeer Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 Niet los kunnen laten dus. Begrijpelijk. Maar lastig als je daar nog middenin zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 Het was een mooie warme dag heb genoten en lekker gegeten ook ijs natuurlijk foto s gemaakt maar die staan op mijn facebook nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 spruiten gebakken met witte bonen, knoflook, hazelnoten en salie, aardappelen uit de oven en runderbraadworst en frambozentaart of panna cotta toe. nou jullie weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 (bewerkt) 3 uur geleden zei Bor: Ik val tussen relatieperikelen. Bor don't like relatieperikelen. Gewoon nee is nee Tatum. En ja is ja. Maar als jij niet duidelijk ja of nee zegt.. Snap ik dat hij het ook niet snapt wat jij wilt. Toch? Waarom zit je in godsnaam z'n foto's af te zoeken op fb? Borrie, dat is begonnen toen hij mij stalkte. Hij kwam voor de deur staan. Hij belde me 2x per week. Altijd hing ik op en liet ik hem staan. Maar ook reageerde hij op mijn facebook met haar account (ik had hem geblokkeerd) en toen is het stalken van mij naar haar begonnen. Hij toont geen foto's van vrouwen. Altijd open voor een ander. Zij wel. Net zoals ik toen. 13 oktober 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 En over nee is nee........bij mij ook. Maar hij is een verwend kind, dat geen nee kan horen. Daar ben ik ook op afgeknapt. Ik moet er niet aan denken dat hij nog dagenlang weer bij mij op de bank komt hangen. Werkeloos en wel. Laat het haar maar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 So Lika... Hier de resten van gister...chili con carne, wraps, en wat er allemaal in op en bij hoort....lekker! Dieettechnisch niet helemaal handig....Door de week is dat allemaal heel goed te doen. Kost het me geen enkele moeite 'gezond' te eten. In het weekend anders...en ach...dat is ook prima. Is niet eens ongezond, maar meer koolhydraten...en raar maar waar, dat merk ik wel Eerder honger en vol gevoel. Maar, ik drink niet, paprikachips heb ik ook al lang niet meer gehad...sport...moet niet gekker worden. Zo een lekkere kop thee..misschien nog kopje koffie en stukje chocola. Filmpje en slapen...rustig an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 Lika dat eten klinkt heerlijk. Die braadworst mag je wat mij betreft weglaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 Ben je vegetariër Nietmeer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 Ja Thee, niet fanatisch hoor maar zoveel eten is lekker. Ik merk dat los van het dierenleed, ik zoveel meer creatief kan kijken naar ,en proeven van plantaardig eten dat ik soms een klein beetje bij anderen aan de deur wil kloppen om dat accent iet meer te verleggen. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 Alles ging op, behalve de worst...Maar die kan morgen nog op brood! Recept komt ook uit de DIkke Vegetarier. Een groot favoriet kookboek van mij. Morgen groene kool. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 (bewerkt) ook oudjes delen graag uit, humor! https://www.apost.com/nl/blog/deze-oude-vrouw-leerde-een-onbeschofte-automobilist-een-lesje-dat-hij-niet-snel-zal- 13 oktober 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2018 8 uur geleden zei lady jane: ook oudjes delen graag uit, humor!https://www.apost.com/nl/blog/deze-oude-vrouw-leerde-een-onbeschofte-automobilist-een-lesje-dat-hij-niet-snel-zal- HIhi.... de link komt op een heel andere plek uit Jane, maar ik kan me het filmpje wel herinneren, schitterend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2018 oh jee, dat is raar, nou ja er staan op die site meer leuke en ontroerende filmpjes, dus eenmaal herst of winterweer, een leuk surfuurtje tegoed. En met de titel hierboven kom je dat oude vrouwtjes vanzelf tegen. Dus ik laat de link maar staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2018 Oh jee ja, er staan hartstikke leuke filmpjes, dus inderdaad gewoon laten staan hoor Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinteacher Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Ik zou graag meepraten over het fenomeen tweelingzielen Ik heb mijn tweelingziel 3,5 jaar geleden ontmoet. Toen wist ik nog helemaal niets van dit onderwerp af en heb ik hem zoveel mogelijk op afstand gehouden, ivm mijn gezin. Wij hebben geen fysiek contact meer. In de tussentijd heb ik aan eigen lessen kunnen werken, veel over mijzelf terug gevonden en veel ontwikkeld. Dankzij mijn twin leerde ik te reflecteren op processen. Ik heb dit meegenomen in de laatste jaren en ben eindelijk van mezelf gaan houden, maar de laatste tijd mis ik hem weer enorm. Mijn twin zit ook in een relatie en fysiek samenzijn is niet mogelijk, maar ik zou er de wereld voor over hebben om zo nu en dan weer even met hem te spreken en te lachen. Even een kleine update vanuit mijn kant en een kennismaking!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden