Antoinnette Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 Goedemorgen Antoinnette en alle andere frummers. Wat een rust hier nog. Buiten is het een beetje guur, maar wel droog. Binnen lekker warm en er staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 mogguuhh........... droge afmelding van gisteren ! Dagpact Antoinnette MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 Goeie morgen kanjers, en houdoe. Me verslapen dus opschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 goeie vroege morgen frummers, Ned. net van Argentinie zien winnen op het WK dames volley ze doen het goed. Maar wel vroeg de wekker dus moeten zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 Goedemorgen. Koffie graag Yvonne! Dagpact Antoinnette MarQ Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 Goedemorgen allemaal, Inderdaad, wat een rust nog Hier bewolkt en wat frisjes nog Vandaag nog een keertje lekker genieten van een vrij dagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 Ik meld me weer droog af. Ik heb een goede dag gehad. Geen trek. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 Dat gaat goed, @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden