MarQ Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Morning.......... droge afmelding van gisteren en nieuw draadje/pact Dagpact : MarQ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Goedemorgen frummers. Iedereen diep onder het dekbed weggekropen nog? Buiten is het bijna helemaal licht. Binnen is het lekker warm en droog en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Goedemorgen Wat een rotweer zeg hopelijk knapt het nog wat op Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 42 minuten geleden zei Cleo66: Gisteren documentaire gekeken over PRI. Ik heb daar eens over gelezen. Was dat gisteren op tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact MarQ Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Goeie morgen lieve Antoinnette en de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Goeie natte morgen frummers. Saunadagje na nachtdienst vandaag. Als we dan toch nat worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 In het kader van doe eens gek en voor mezelf zorgen...naar de sauna. Zin in! See jou LJ lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Goedemorgen gezeliig dames samen naar de sauna tip voor @kruidenthee67 Je herkent @lady jane aan eva kostuum hier mijn vrije dag Dagpact MarQ Antoinnette Lars lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 goedemorgen allemaal, Na een uurtje werken, heerlijk vrij vandaag Niet helemaal top vandaag Erg stijf in mijn onderrug en vermoeide benen Enfin, misschien iets van een virusje mee gekregen moe ook Enfin, genoeg geklaagd zoals gezegd, heerlijk vrij vandaag Jane en kruidenthee Veel plezier in de sauna (zou voor mij eigenlijk ook wel goed zijn denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Heb me gisteren weer op het jaar pact gezet geen achterdeurtjes meer open nu dus kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 de buien lijken over te zijn gewaaid dus zo in de benen & de frisse lucht in ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Hier nog een al al bui Vanochtend ook natgeplenst En druk op de weg...!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 2 uur geleden zei Cleo66: Nee Etty deelde de link op haar draadje Ah, okee, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Zolang die zich maar opdring en niet in je dringt @spirit Waar is @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 spirit, Dit lijkt een beetje op het verhaal van de wijnman Die drong zich ook op, en kwam je ook niet vanaf zei je Misschien de oorzaak toch een beetje bij jezelf zoeken ! (Of ben ik nu een beetje kort door de bocht ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Je kan ook gewoon de deur niet meer voor hem open doen en netjes zeggen dat je er geen behoefte aan hebt. Kom maar bij mij op de koffie, dan hebben we het over de toekomst, daar kijk ik naar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Nee Rap. je bent niet kort door de bocht hoor. Spirit is zelf verantwoordelijk over wat gebeurd in haar leven. Waarom overkomt het haar altijd en niet b.v. de buuf van 5 straten verder???? Kerels die een snelle wip willen, hebben een neus voor mensen waarbij ze het keer op keer proberen. Spirit moet duidelijk aan geven of ze dat wil of niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan maar boos worden, hoe moeilijk dat ook is. O goeie avond. Heerlijk gewerkt op de dagbesteding. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 11 minuten geleden zei bolletje: Kerels die een snelle wip willen, hebben een neus voor mensen waarbij ze het keer op keer proberen. Die man is rond de 80 dat gaat niet zo snel hoor @bolletje snelle wip lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Je bent geen Doetje of slappeling. Als je dat gaat denken van jezelf, kom je inderdaad niet verder, ik kan niet voor mezelf opkomen dus laat maar. Ja dan blijven de kerels aan je poeperd hangen. Jij blijft dat net zolang meemaken tot je nee kunt zeggen, dan stopt het pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 15 minuten geleden zei Lars: Die man is rond de 80 dat gaat niet zo snel hoor @bolletje snelle wip Nou die ouwetjes kunnen snel zijn hoor, als ze denken dat er iets te halen of te brengen valt. 'T is maar net hoe je het bekijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Goedenavond alweer! Was een beetje laat vanochtend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 ..en ga niet naar de winkel met een lege maag... kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 87 en geilt nog op alle buurvrouwen wat een man. Gun hem zijn pleziertje toch voor die de pijp uit gaat Asterix en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden