Spring naar bijdragen

Zondag 30 september 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ik had vrijdag vrij genomen. Wel veel gedaan, maar voelt toch als een minivakantie. Wasje is nu klaar. Die ga ik maar eens ophangen. 

Gisteren na de voorstelling nog even wat gedronken. Thee. Doe ik dan heel lang mee, want ik drink niet zo warm, en voordat we naar binnen gingen even de vraag: ‘nog wat drinken?’ . Nee, werd het. Had net thuis 3 thee op en geen zin in een koude plets. Bedacht me dat ik vroeger nog snel een glas wijn zou hebben gedronken. Dat ik dat dan zo zou hebben gepland en dat het ALTIJD (voor de gezelligheid?) meespeelde en aanwezig was. Het hele gevoel trok even door me heen. Zelfde met roken.  Het werd bijna even een soort terugwillen naar...voor één keer. Maar nee. Die ene keer is er niet en dit is oneindig veel goedkoper. Bijvoorbeeld....

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Tatum:

@GypsyProbeer jezelf af te leiden door iets in huis te gaan doen. Doen helpt. Heb je een rustgevende thee in huis? Of valeriaan? Daar wordt je ook rustig van en is in tabletten vrij verkrijgbaar. Niet verslavend. 

Ja, dat heb ik in huis goed idee! Thee en valeriaan dus allebei gewoon doen. Even volhouden duurt rond de 20 minuten schijnt. Dan zijn de winkels nog niet open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...