Yvonne Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Goedemorgen frummers, Zaterdag alweer. Buiten is het windstil en stil.... heerlijk Nu eerst even een bakje en de krant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Goedemorgen Yvonne en anderen Dagpact Antoinnette Hier ook ontbijt en de krant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Goedemorgen Antoinnette. Heerlijk hè, even lekker op je gemak de dag starten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Ja, eerst hier altijd even Odie uitlaten, wel koud, maar het zonnetje schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Klopt, het is koud, maar heerlijk nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Goedemorgen Yvonne en Antoinette, Ik heb het gisteren droog gehouden. Vandaag (vrije zaterdag) op de dagpact. Dagpact Antoinnette Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Top Tatum.... en vandaag gaat vast ook weer lukken... fijne dag ... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Goedemorgen Heerlijk weertje zo lekker even op het balkon zitten. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 ssstttttt.....wat is het hier stil. Ik heb lekkere soep gemaakt en ben bij de pedicure geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Zeker stil! Ik hoop dat je geen soep hebt gemaakt van de opbrengst van de pedicure Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Best wel jammer eigenlijk. Maar goed, 't is zoals het is... Maar zelfs Lars niet aanwezig vandaag? En waar hangt Koh ergens uit? Hier weer een drukke dag achter de rug. Geeft niet, wel een prettige dag. Vanavond lekker linzensoep gemaakt én gegeten. Hoe is het verder met jou Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Vandaag weer een droge dag. Lekker bezig geweest in huis. Vanavond genoten van een opgenomen film. Morgen ga ik weer voor zo'n dag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 Goed werk Tatum! Slaap lekker allen Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 september 2018 Rapport Share Geplaatst 29 september 2018 (bewerkt) Vroeger werd hier meer gedeeld, begrijp ik. Valt ook wat voor te zeggen. Ik weet het niet zo goed. Ik zag een mooie toneelvoorstelling vanavond: 237 redenen om door te gaan. Ga maar kijken als je kunt. Ben nu alleen klaarwakker. Nou ja. slaap lekker allen 29 september 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Gisteren ging ik een "Mooie fiets, rijdt prima" van Marktplaats halen. Ik met de taxi die kant op (ik ben door mijn enkel gegaan). Kom ik bij die man thuis, en hij laat mij die "mooie fiets" zien. Geen binnenbanden, grrrr. Nijdig ging ik de deur weer uit. Dit was dus precies weer zo'n momentje van: "Normaal zou ik mijn teleurstelling verdrinken in wijn.". Even goed realiseren en dan met een glimlach hierom lopend naar huis. Liep lang een snackbar met terrasje in de zon. De aardbei milkshake was heerlijk :). De drank is soms niet uit gedachten, maar dat geeft niet. Het voelt misschien een beetje als diabetes hebben: een beperkt dieet. Soms is dat even balen. Maar er is genoeg ander lekkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden