Antoinnette Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goedemorgen frummers, Donkere wolken hangen boven het stadje hier, letterlijk dan. Een nieuwe dag en die begin ik met een bakje. Antoinette, ik hoop dat de migraine wat gezakt is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goedemorgen Yvonne, ja het gaat beter vandaag. Gisteren bijna hele dag in bed gelegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goedemorgen vandaag niet naar dagbesteding straks eerst kijken of het allemaal anders kan Dagpact: Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goeie morgen lieve mensen, Heb zo'n aanval eens gezien bij iemand Antoinnette, pffffft. Vandaag naar de Pannenkoekenboot. Heb er vreselijk veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Fijn Antoinnette, lijkt me vreselijk ellendig zoiets. Gewoon hoofdpijn hebt ik nog wel eens, maar migraine, pffff. Lars, rustig aan dan maar en heel goed dat jullie één en ander even onder de loep nemen. Bol... lekker eten en lekker genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Ik stel voor dat we het vandaag allemaal even lekker rustig aan doen. Zoenen van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goed idee Lika ik sluit me aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goedemorgen dames. Een relaxdagje dus Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 (bewerkt) Verkeerd gelezen 20 september 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goedemorgen allemaal Zeker, een heerlijk relaxdagje Nog steeds vakantie Even helemaal niets vandaag Geen vriendje, geen werk, ik kan het helemaal zelf invullen Zalig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Lekker dubbel van genieten Rapi.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 1 uur geleden zei Etty: Goedemorgen, Eerst maar eens rustig aan de takenlijst. Dat is mijn taak voor vandaag. (Geef me de moed om te doen wat ik echt moet doen, geef me de wijsheid om te laten wat ik vind dat ik 'eigenlijk zou moeten doen,' en het inzicht om het verschil tussen beiden te zien.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Hahaha, die uitspraak hebben mijn kameraad en ik ook aangepast. Als we weggaan is het steevast, "Heej, doe lekker druk en zenuwachtig hè!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Goedemiddag Was even weg behoorlijk ziek geweest maar ik ben aan de beterende hand. Fijne dag verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Wat een rust hier iedereen aan relaxen behalve @Bor dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Hoe is het Lars? Besproken hoe verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Hai, hier drukke hectische dag en wankelende wil vanavond. Nu thee en chocolade, gelukkig morgen geen werkdag. Wel een ‘gezellig’ familieweekend voor de boeg waar ik me op voor aan het bereiden ben. Samen weg is leuk, maar vooral ook de tijd gebruiken om met gezin wat leuks te gaan doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Ik hoef voorlopig niet meer naar dagbesteding. Dus op maandag woensdag en vrijdag hele dag naar revalidatie. Blij mee even wat ruimte om bij te komen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Fijn @Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Wat is het trouwens een vreselijk drama is oss met de kinderen op bakfiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Ja @Lars. Afschuwelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Ik ga slapen. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden