Nietmeer Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Dagje hoofdpijn voor de duif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 1 uur geleden zei knakker: [....] helemaal niks tegen duiven, integendeel. Keurige dieren, met netjes gewoon twee poten. Niks mis mee. Maar ontzettend laat met wegvliegen als je met de auto aan komt.. en áls ze dan wegvliegen maken ze ook nog eens een bocht waardoor ze nog voor je langs moeten.. als je niet afremd heb je ze óf geplet, óf alsnog tegen je voorruit.. Ik móet er altijd voor remmen want ik wil ze niet platrijden. Heeft me al een keer een schade opgeleverd door iemand die achter tegen me aan reed plus een bekeuring voor ongeoorloofd remmen. Toch blijf ik voor ze remmen. Stomme duiven. Love them. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Haha, Knak.. nee, dat was destijds met een Simca 1501. Had toen nog maar net een jaar m'n rijbewijs, ergens rond '80.. Zou nu best nog wel zo'n grote Simca willen hebben. Maar ik dwaal weer af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Weekend toen ik nog werkte betekende dat het begin van veel zuipen in het weekend voor ik thuis was had ik er al een paar op of ging de kroeg in. Nu zit ik in de keuken zijn ze aardappelen aan het schillen krijg ik een kop thee met een koekje. Vragen ze hoe mijn dag was gaan we vanavond naar de bejaarden voice kijken dacht aan jou @spirit misschien kun je daar aan mee doen Gordon gaat je vast geweldig vinden. Ruik ik de geur van cake die in de oven staat. Ach het leven is soms zo slecht nog niet Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Echt genieten van de voice nu er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Pff, moeilijk hoor, vind ze allemaal kei goed goed ( Hoe die rare strepen er ineens onder komen snap ik ook niet hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Ik hoop dat nobele wint. Wat is een gouden fiets @jopie klinkt gevaarlijk @spirit is je brommer er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Een paar jaar geleden hadden we een speciaal topic over "the voice" en nog meer van dat soort programma's. Was altijd gezellig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 ja weet ik ook nog Jootje fijn je even hier te zien weer! (hoe gaat het?) Mijn favo Jimmy heeft gewonnen met Noble denk ik als goede 2e. En de Mol heeft Toine Huijskens Late Night een slimme impuls gegeven door de uitslag, de coaches en kandidaten dat hele uur als kijkcijferkanonnen in te huren. Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 september 2018 Rapport Share Geplaatst 15 september 2018 Jootje Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden