Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 September


MarQ

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei knakker:

[....] helemaal niks tegen duiven, integendeel. Keurige dieren, met netjes gewoon twee poten. Niks mis mee.

Maar ontzettend laat met wegvliegen als je met de auto aan komt.. en áls ze dan wegvliegen maken ze ook nog eens een bocht waardoor
ze nog voor je langs moeten.. als je niet afremd heb je ze óf geplet, óf alsnog tegen je voorruit..
Ik móet er altijd voor remmen want ik wil ze niet platrijden. Heeft me al een keer een schade opgeleverd door iemand die achter tegen me aan reed
plus een bekeuring voor ongeoorloofd remmen.
Toch blijf ik voor ze remmen. Stomme duiven. Love them.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weekend toen ik nog werkte betekende dat het begin van veel zuipen in het weekend voor ik thuis was had ik er al een paar op of ging de kroeg in. Nu zit ik in de keuken zijn ze aardappelen aan het schillen krijg ik een kop thee met een koekje. Vragen ze hoe mijn dag was gaan we vanavond naar de bejaarden voice kijken dacht aan jou @spirit misschien kun je daar aan mee doen Gordon gaat je vast geweldig vinden. Ruik ik de geur van cake die in de oven staat. Ach het leven is soms zo slecht nog niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja weet ik ook nog Jootje

fijn je even hier te zien weer! (hoe gaat het?)

Mijn favo Jimmy heeft gewonnen met Noble denk ik als goede 2e.

En de Mol heeft Toine Huijskens Late Night een slimme impuls gegeven
door de uitslag, de coaches en kandidaten dat hele uur als kijkcijferkanonnen in te huren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...