Spring naar bijdragen

Donderdag 13 september 2018

MarQ

Aanbevolen berichten

Welkom terug @Sara60... 

We blijven dus nog even duimen @Cleo, en inderdaad: niet invullen voor een ander ;) 

@jopie, we gaan voor jou dus ook duimen dat de bus nog een poosje mee kan, hij, en zeker jíj, verdient het. 

@spirit, als ik zie hoe snel jouw stemming vaak wisselt en hoe heftig dat kan zijn blijf ik toch denken aan een vorm van manisch depressief, rapid cycling. 
Ik gooi zo'n term er niet zo maar in: Kees is manisch depressief en ben er vanuit die situatie dus behoorlijk mee in aanraking geweest. 
Dat het nooit ontdekt is door de hulpverlening zou wel eens te maken kunnen hebben met het feit dat jij telkens binnen de kortste keren besluit dat hulp niet meer nodig is,
de ene keer omdat de klik met de hulpverlener ontbreekt, de andere keer omdat je het 'niet meer nodig hebt' en alles weer prima gaat. 
Als je een goede begeleiding krijgt, kun je je met behulp van die begeleiding en met behulp van adequate medicatie een heel stuk beter voelen. Wat rust vinden en stabiel worden. 
Denk er eens over na Spirit. 

Oef @Lars, dat zijn filmpjes waar ik ook niet blij van zou worden.. 
En pfff, bang zijn voor de dood...wat een zwaar onderwerp... ben je bang voor wat er gebeurt vóór je dood gaat of voor wat er gebeurt nadat je dood ging
of voor het feit dat je er niet meer zult zijn... of wat ook???? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen vogels, vroege en late, hippe en rare, maar ook de grijze mussen.. iedereen dus.

Al You-tubend kom ik ook vaak op bizarre en soms morbide filmpjes terecht.. afdwalen, zogezegd. Maar ik betrap mezelf
er op dat ik vaak wel gefascineerd ben en dus aangetrokken wordt  door die dingen waar ik in het dagelijks leven liefst zo ver mogelijk van weg blijf.
En dan tóch maar kijken, hè... idioot die ik ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Koh en Bol. 
Ik heb niet zoveel meer met de bbq tegenwoordig, vind het zo'n gedoe, hihi. 
Youtube... soms... en dan meestal om een muziekje op te zoeken om de één of andere reden. 
En dan kom ik steevast terecht bij nummer die ik ooit, en nu nog dus, zoooooo mooi vond... :) 
Koptelefoontje op en lekker genieten dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Youtube vaak om instructiefilmpjes te bekijken. Met hulp van zulke filmpjes kan ik af en toe nog wat zelf aan m'n
Dyane en Acadiane doen, zoals stoelen bekleden, een olievulpijp vervangen, koolborstels in een startmotor vervangen, een contactslot
vervangen, een dynamo vervangen, een trekhaak plaatsen en dat soort dingen. Van alles wat met remmen te maken heeft blijf ik af, dat
laat ik aan mensen met verstand van remmen over.. Maar aan de zijkant van het scherm verschijnen allerlei filmpjes die in eerste instantie
nog wel relevant zijn aan waar ik voor 'kwam', echter die relevantie is na verloop van enkele filmpjes steeds verder te zoeken.
Inderdaad met muziek net zo.. begin je bijvoorbeeld bij (in mijn geval) Pink Floyd, zit je zomaar een uur later naar Johnny Jordaan en Tante Leen
te kijken en luisteren.. nog leuk ook, hahaha.... :blush::D

Indian Summer. Komt mooi uit want volgende week dus een dag op en neer naar Duitsland met de Acadiane.. wel jammer dat daar nou
net het dak niet van open kan. Maar alles beter dan in de stromende regen met zo'n 'blikkie'..

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lars:

Maar is niet echt zag ik later. Ik kijk veel filmpjes over de dood weet ook niet zo goed waarom misschien omdat ik bang voor de dood ben

Lars ik denk dat je dan beter docu's kan kijken over bijna doodervaringen of reïncarnatie. Dan maakt de dood het niet zo eng. https://bijnadoodervaring.startpagina.nl/

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...