Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 11-9-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Allemaal,

Van harte welkom Rootje en fijn dat je er niet alleen voor staat. Ik hoop dat je heel veel hebt aan dit forum, waar we alles samen doen. Want samen staan we sterk.:rose:

Zo mensen hoe hebben we geslapen? Ik heb  me al de derde dag verslapen. Gisteren bijna een uur langer en vanochtend werd ik op 8.25 wakker.:wacko: Erg hé? Maar lekker, heerlijk.

Dat komt toch echt omdat ik me overdag vaak ontspan, en het heel rustig aan doe. Das oefenen want ik ben altijd heel druk met van alles bezig geweest. Nam zelfs geen tijd om te ontbijten. Maar dit is heel fijn. Verheug jullie er maar op want dat gebeurd bij jullie ook. Echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje @Kaida74 goedemorgen lieverds

nou ik denk niet meer dat ik hier ga schrijven als ik lekker heb geslapen , roep ik weer kwade over me heen denk ik :(

Gisteren avond en nacht was vreselijk , bijna niet geslapen . Ontzettende rugpijn, maagkrampen etc en vandaag voel ik me klote. Licht in mijn hoofd , alweer. 

Weet niet wat ik moet doen ? Moet ik anders maar ingaan op het aanbod van de psychiatrie afdeling ? Gewoon ff opgenomen worden en beginnen met medicatie ? Want dit is ook een gevecht elke dag. Onrust, ik kan geen moment stilzitten, rot gevoel , licht in het hoofd , niet goed eten, geen energie hebben , angstig zijn als ik ergens kom

@Kaida74 wat kan jij me adviseren ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Hypertjeee:

@bolletje @Kaida74 goedemorgen lieverds

nou ik denk niet meer dat ik hier ga schrijven als ik lekker heb geslapen , roep ik weer kwade over me heen denk ik :(

Gisteren avond en nacht was vreselijk , bijna niet geslapen . Ontzettende rugpijn, maagkrampen etc en vandaag voel ik me klote. Licht in mijn hoofd , alweer. 

Weet niet wat ik moet doen ? Moet ik anders maar ingaan op het aanbod van de psychiatrie afdeling ? Gewoon ff opgenomen worden en beginnen met medicatie ? Want dit is ook een gevecht elke dag. Onrust, ik kan geen moment stilzitten, rot gevoel , licht in het hoofd , niet goed eten, geen energie hebben , angstig zijn als ik ergens kom

@Kaida74 wat kan jij me adviseren ?

Lieverd ik ben geen arts en zit aan hele andere medicijnen dan jij en ga door een andere fase heen.(ik ben nog bezig met afbouwen van slaapmedicatie en daarna pas de afbouw van diazepam) Ik zou je zo graag willen helpen!!!! Wat bij mij helpt is structuur (vaste tijd naar bed, op tijd eruit, afleiding zoeken als ik de zenuwen krijg, hier op het forum spuien en vooral een kort lijntje houden met je hulpverlening!) 

@Kannietmeer en @Cyclad58 zijn onze orakels hier. Zij weten zoveel van de benzooi af. Ik kan je een luisterend oor bieden en je bemoedigen. Spui zoveel je wilt lieverd, want ook dat lucht op!!

Sterke lieverd! Ik denk aan je :heart:

 

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieverds!

Hier is alvast een ontbijtje voor jullie! Schuif maar aan! Afbeeldingsresultaat voor koffie 

Ik heb weer een onrustige nacht achter de rug. Vaak even kort wakker en dan weer in een onrustige slaap vallen. Mijn vriend zei het net ook al "Je was onrustig vannacht" Tja... Het hoort erbij, bij het afbouwen. Ik slaap nog steeds wel sneller in dan voorheen. Voor de afbouw had ik een bed ritueel dat ik in bed nog even tv keek (de timer zette, want tijdens het tv kijken viel ik dan wel in slaap) Toen we met vakantie gingen (wat al weer een eeuwigheid geleden lijkt) was er geen tv op de slaapkamer en moest ik wel "uit mezelf" in slaap vallen. Dat ging wonderlijk genoeg heel makkelijk. En nog steeds val ik zonder tv in slaap, want mijn vriend heeft ook geen tv op zijn slaapkamer. :) Ik zit nu op 20 mg dia en afgelopen nacht heb ik het ZONDER zopiclon gedaan. Wuuuuuuttttt!! Ik werd rond5 uur wakker en omdat ik straks een afspraak heb, had ik zoiets iets van: ik sla een nachtje over, want anders zit ik gaar in de auto en daar is het risico te groot voor. Ik viel weer in slaap, wel om het uur even wakker, maar sliep dan weer even verder. Ik ben wel benieuwd hoe mijn lijf en hoofd hierop gaan reageren, want van 3,5 zopiclon naar niks (behalve de dia) is veel. Vorig jaar liep ik vast op 4 zopiclon per nacht toen ik bij het Jellinek in behandeling was. En nu sla ik "zomaar" een nacht over..... Huh? Morgenochtend ga ik het weer proberen, want dan ga ik weer een privéles paardrijden :) Gisteren een broek, schoenen, chaps, zweep en cap gekocht voor een prikkie (lang leve de sale :) ) Dus ik ben er helemaal klaar voor!

Wat me opvalt is dat ik weer meer kan genieten van kleine dingen, ondanks de blurr van de de dia, maar omdat ik die voor de nacht neem heb ik daar overdag weinig tot geen last van. De mirtazapine slaat gelukkig ook goed aan. Dus eigenlijk heb ik niks te "klagen". Er zit meer structuur in mijn dag, ik onderneem meer, ik ben uit de prikkels van de renovatie (wat echt een zegen is!!)

Wel liggen mijn jongste dochter (13 jaar en flink aan het puberen) regelmatig in de clinch..... Vroeger was ze niet bij me weg te slaan en nu mag ik amper in haar buurt komen en ziet ze me vooral als pinautomaat.... Ik probeer haar negatieve gedrag zoveel mogelijk te negeren en haar positieve gedrag te belonen, maar ze doet er niks mee. Dat geeft vaak botsingen en ben ik de ''zeik-moeder'' Erg frustrerend!! Maar ik blijf me maar voorhouden: het is een fase.... Als ze 25 is zal het wel over zijn ;) Met de andere 2 dames (17 en 19) hebben we nooit zo'n heftige tijd gehad, maar zij haalt het in voor de andere 2 ;) Draak! 

Ik ga me snel aankleden, want ik ga zo op de koffie bij een hoogzwangere vriendin. Fijne dag kanjers!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Hypertjeee:

@bolletje @Kaida74 goedemorgen lieverds

nou ik denk niet meer dat ik hier ga schrijven als ik lekker heb geslapen , roep ik weer kwade over me heen denk ik :(

Gisteren avond en nacht was vreselijk , bijna niet geslapen . Ontzettende rugpijn, maagkrampen etc en vandaag voel ik me klote. Licht in mijn hoofd , alweer. 

Weet niet wat ik moet doen ? Moet ik anders maar ingaan op het aanbod van de psychiatrie afdeling ? Gewoon ff opgenomen worden en beginnen met medicatie ? Want dit is ook een gevecht elke dag. Onrust, ik kan geen moment stilzitten, rot gevoel , licht in het hoofd , niet goed eten, geen energie hebben , angstig zijn als ik ergens kom

@Kaida74 wat kan jij me adviseren ?

ha lieve @Hypertjeee, wat rot dat je een goede nacht weer een mindere hebt gehad. Dat patroon is erg herkenbaar. Als het goed is blijft dit patroon nog even zo, maar dan in een andere frequentie: de goede nachten nemen in aantal toe en de mindere nachten komen steeds minder vaak voor. Hoe moeilijk het ook is (ik weet er alles van) probeer je niet te laten ontmoedigen door een slechte nacht. Hoe moeilijk het ook is, op een gegeven moment krijg je het vertrouwen dat na een slechte nacht doorgaans wel een goede nacht volgt! 

Wat ik je kan aanraden: een opname lost niet altijd alles op, omdat je dan weer medicatie krijgt en de artsen het eerst met benzo's aankomen. Ik kan alleen niet inschatten hoe zwaar het gevecht nu voor je is en of je het nog lang trekt. Praat erover, schrijf erover. Daar waar wij kunnen helpen we je. 

Veel sterkte en een knuffel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge @Kaida74, wat een overgang ineens om zonder Zopiclon de nacht door te komen. Helemaal super dat het gelukt is. Ik wil je alleen wel waarschuwen niet te veel te gaan schommelen met de innames. 
Het scheelt natuurlijk wel dat je voor de nacht 20 mg Diazepam neemt, dat geeft al een zekere mate van rust en ontspanning. Kijk goed hoe je lichaam en geest reageren nu. 

Fijn dat je even uit de prikkels van de renovatie bent. Dat geeft ook rust natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cyclad58:

Tjonge @Kaida74, wat een overgang ineens om zonder Zopiclon de nacht door te komen. Helemaal super dat het gelukt is. Ik wil je alleen wel waarschuwen niet te veel te gaan schommelen met de innames. 
Het scheelt natuurlijk wel dat je voor de nacht 20 mg Diazepam neemt, dat geeft al een zekere mate van rust en ontspanning. Kijk goed hoe je lichaam en geest reageren nu. 

Fijn dat je even uit de prikkels van de renovatie bent. Dat geeft ook rust natuurlijk. 

Hey Ad, ja daar ben ik me heel bewust van. Maar het gebeurde gewoon. Heel bizar! Het voelt wel als een overwinning en geeft me moed en kracht en een stuk geloof in mezelf terug dat ik wel degelijk zonder kan :) Donderdag moet ik weer naar de GGZ arts en zal het met haar ook bespreken. Fijn dat je zo betrokken bent. Ook dát geeft steun en vertrouwen! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal!

Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Anne, ik ben 26 jaar en redelijk nieuw op dit forum. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het forum niet helemaal snap haha. Ben eerder een topic begonnen over mijn ervaring met lorazepam alleen komt er weinig reactie en volgens mij is dit topic wel levendig. Ik ben sinds kort gestopt en voel me sindsdien best slecht, gelukkig niet zo slecht als wanneer ik begon met het nemen van lorazepam ( september 2017, 1mg ) 1mg was de hoogste dosis die ik gehad heb en heb op eigen houtje over een maandenlange periode afgebouwd naar nul. Ik voel me extreem vermoeid, apathisch, mistig in mijn hoofd, stug qua levensenergie en motiliteit en nog wat andere dingetjes. Het is moeilijk te onderscheiden van de symtomen die ik eerder had ( mede reden voor slikken van lorazepam ) ik vraag me af of de symptomen gerelateerd zijn aan het stoppen? Moet zeggen dat het dan best soepel gaat! Dus het is niet altijd horror :) maar leuk is anders, lig bijna de hele dag horizontaal op de bank :/! 

 

Wat denken jullie? Groetjes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag @Enna91

Allereerst welkom hier op het forum en gefeliciteerd dat je van de lorazepam af bent.

Hoe lang sta je nu op 0? Wat was eigelijk de reden dat je lora bent gaan slikken omdat je nu de symptomen moeilijk kan onderscheiden waar voor je bent gaan slikken? 

Zelf ben ik nog bezig om 3,4mg diazepam te taperen. De ervaring nadat je geen benzo’s meer slikt kan ik niet over oordelen @Kannietmeer en @Cyclad58 die zijn beide succesvol gestopt die kunnen misschien wel antwoorden geven wat betreft de symptomen na de afbouw.

Succes,

Groetjes Tim

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Enna91:

Hey allemaal!

Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Anne, ik ben 26 jaar en redelijk nieuw op dit forum. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het forum niet helemaal snap haha. Ben eerder een topic begonnen over mijn ervaring met lorazepam alleen komt er weinig reactie en volgens mij is dit topic wel levendig. Ik ben sinds kort gestopt en voel me sindsdien best slecht, gelukkig niet zo slecht als wanneer ik begon met het nemen van lorazepam ( september 2017, 1mg ) 1mg was de hoogste dosis die ik gehad heb en heb op eigen houtje over een maandenlange periode afgebouwd naar nul. Ik voel me extreem vermoeid, apathisch, mistig in mijn hoofd, stug qua levensenergie en motiliteit en nog wat andere dingetjes. Het is moeilijk te onderscheiden van de symtomen die ik eerder had ( mede reden voor slikken van lorazepam ) ik vraag me af of de symptomen gerelateerd zijn aan het stoppen? Moet zeggen dat het dan best soepel gaat! Dus het is niet altijd horror :) maar leuk is anders, lig bijna de hele dag horizontaal op de bank :/! 

 

Wat denken jullie? Groetjes! 

Beste @Enna91

welkom hier . In de huiskamer is er idd meer leven :) wat goed dat je hebt af kunnen afbouwen en die rot verschijnselen horen er eenmaal bij. Hier kunnen @Cyclad58 @Kannietmeer @Deligaf1 Etc je heel goed helpen

liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

Dag @Enna91

Allereerst welkom hier op het forum en gefeliciteerd dat je van de lorazepam af bent.

Hoe lang sta je nu op 0? Wat was eigelijk de reden dat je lora bent gaan slikken omdat je nu de symptomen moeilijk kan onderscheiden waar voor je bent gaan slikken? 

Zelf ben ik nog bezig om 3,4mg diazepam te taperen. De ervaring nadat je geen benzo’s meer slikt kan ik niet over oordelen @Kannietmeer en @Cyclad58 die zijn beide succesvol gestopt die kunnen misschien wel antwoorden geven wat betreft de symptomen na de afbouw.

Succes,

Groetjes Tim

Hey Tim! 

Ik had last van extreme klachten die nog altijd onverklaarbaar zijn, het kwam wel na een emotioneel heftige periode en was in australie gestoken door een insect dus wellicht deels infectie. Veel pijnen en fikse vermoeid en ook hele erge angsten en paniek, was compleet gedissocieerd van mezelf en de werkelijkheid, eigenlijk leek het heel erg op wat mensen ervaren na een cold turkey stop van een midden- tot hoge benzo dosis. Het was een hele bizarre tijd, ik was 24-7 in paniek en suïcidaal, geen een gedachte was veilig, ben zelfs een maandje opgenomen geweest bij een GGZ afdeling. Ik heb in de afgelopen maanden veel doorbraken gehad zowel fysiek, mentaal als sociaal-emotioneel. Ben echt gered door osteopathie met name cranio sacraal, sindsdien zijn er fysieke blokkades opgeheven en voel ik ook veel meer lucht en helderheid in mijn hoofd, heb in de laatste maanden zelfs wel eens echt plezier en levensvreugde en energie gevoeld, dit was echt zeker 1,5 jaar weg en dacht niet dat het ooit goed zou komen. Ik heb al eens met Ad gesproken in mijn eigen topic, idd fijn om een ervaringsdeskundige te spreken die ook wel mild van aard is. Momenteel heb ik dus de symtomen die ik in mijn vorige post beschreef maar ook ben ik emotioneel weer volledig afgesloten, echt een rot gevoel is dat.. MAAR langer niet zo erg als het helse gevoel wat ik in 2017 had.

bewerkt door Enna91
Typfouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

@Hypertjeee

Hoe gaat het verder bij jou? Zelfhypnose toevallig uitgeprobeerd?

Niet zo goed :( 

vandaag een familielid gesproken , nou familie van mijn man. Blijkt dat hij vorig jaar tinnitus kreeg en hierdoor in een depressie kwam. Moet je nagaan ik kom er nu pas achter, niet echt goede familie relaties helaas

hij is een week opgenomen geweest had meeste van mijn klachten ook plus de tinnitus . En hij is zelfs dit jaar met de auto op vakantie gegaan , een reis van ruim 3000 km. Hij zegt dat de ad en clonazepam hem heel goed hebben gedaan . Clonazepam alweer afgebouwd . 

Maar zit nog wel aan de ad.

in de reeks huisartsen , verslavingsartsen, psychiaters en psychologen die ik heb gesproken heb ik vandaag met een psychiater gesproken die eigenlijk de enige is die tegen mij zei nadat ik mijn verhaal had gedaan: oxazepam heeft als bijwerking angst etc te veroorzaken bij een bepaalde groep mensen en jij bent er dus ook een van... 

Lang verhaal sorry

en hoe gaat t met jou ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kaida74 Hi lieverd. Je klinkt hartstikke vrolijk en enthousiast in ieder geval en ik ben blij voor je dat er echt dingen zijn waar je blij mee bent en waar je  ook nog oog voor hebt.

@Hypertjeee Opname heb ik ondertussen wel door wat dat is, en dat is niet wat je denkt dat het is. Ik zou in ieder geval verwachten dat je dan hulp en therapie krijgt en een gecontroleerde  beschermende omgeving en medicatie opbouwen of afbouwen is dan in een veilige omgeving. Helaas heb ik nu al een paar mensen gesproken die alles nog beter vinden dan een opname. Dat ze je van de wal in de sloot  helpen, idd te veel medicatie geven, geen begeleiding bieden of emotionele steun, hoogstens wat creatieve therapie inde ochtend ( lees: knutselclubje) en dat de mensen met wie je er zit er vaak heel ellendig aan toe zijn, soms af en aan daar aanwezig zijn, en al met al... .dat het een vreselijke plek is om te zijn, en dat ze je vaak ook nog ontslaan en naar huis sturen als je nog steeds doodziek bent. Ik ben er danig van geschrokken toen ik deze verhalen hoorde en zag, en ik weet niet of het overal zo in het land is. Maar besef gewoon goed dat het niet het antwoord is op je problemen, en dat je waarschijnlijk na de opname niet heel veel verder bent. Als je niet anders kan, moet het  gewoon, maar als je echt vrije keus hebt, dan is het misschien beter zsm therapie te starten en te gaan ontdekken waardoor je de oxazepam in eerste instantie nodig had en hoe je goed voor jezelf kunt gaan zorgen om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.  Hopelijk kan je dan herstellen zonder medicatie. Maar ook medicatie kan een oplossing zijn, zoals je van mijn situatie al weet. Dikke knuffel lieverd. Wens je heel veel sterkte. Ik weet hoe zwaar het iedere dag weer is.

@Enna91Welkom Anne. Hoe lang heb je 1 mg geslikt, hoe lang heb je afgebouwd, en hoe lang ben je benzovrij en wat zijn je klachten? We helpen je graag en denken graag met je mee. En elke dag is er één dichter naar je genezing ;-)
 Ik ben 9 maanden benzovrij, en ben nog niet helemaal mijzelf of helemaal fit. En dat is veel voorkomend

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Hypertjeee:

Niet zo goed :( 

vandaag een familielid gesproken , nou familie van mijn man. Blijkt dat hij vorig jaar tinnitus kreeg en hierdoor in een depressie kwam. Moet je nagaan ik kom er nu pas achter, niet echt goede familie relaties helaas

hij is een week opgenomen geweest had meeste van mijn klachten ook plus de tinnitus . En hij is zelfs dit jaar met de auto op vakantie gegaan , een reis van ruim 3000 km. Hij zegt dat de ad en clonazepam hem heel goed hebben gedaan . Clonazepam alweer afgebouwd . 

Maar zit nog wel aan de ad.

in de reeks huisartsen , verslavingsartsen, psychiaters en psychologen die ik heb gesproken heb ik vandaag met een psychiater gesproken die eigenlijk de enige is die tegen mij zei nadat ik mijn verhaal had gedaan: oxazepam heeft als bijwerking angst etc te veroorzaken bij een bepaalde groep mensen en jij bent er dus ook een van... 

Lang verhaal sorry

en hoe gaat t met jou ?

 

Sterkte Hypertjee,

fijn voor je dat er wat erkenning wordt ondervonden bij je psychiater hopelijk kan hij jou een uitkomst bieden.

Met mij zo lang ik nog steeds in de ontwenning zit is het ook maar op de dag af kijken. Ik kan me dagelijkse ding wel doen maar dan heb je het ook gehad en ben er ook wel klaar mee met dat ontwennen. Einde deze week zit ik op 3mg, in oktober kan ik naar de 0 toe alleen is mijn moeder dan op vakantie maar mijn oom en tante vangen mij op mocht het echt een hell worden.

dus tot die tijd maar uit zingen.

Tim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer, morgen is mijn opname... Voor 8 weken... En daarna wordt er weer verder gekeken naar mijn situatie op dat moment. Het plan dat er ligt lijkt er niet op dat ik ontslagen ga worden terwijl ik nog doodziek ben... Dus ik hoop straks toch echt eens met een positief en stimulerend verhaal te kunnen komen wat opnames betreft! Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het mij daar vergaat...

bewerkt door Weegschaal81
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Weegschaal81:

@Kannietmeer, morgen is mijn opname... Voor 8 weken... En daarna wordt er weer verder gekeken naar mijn situatie op dat moment. Het plan dat er ligt lijkt er niet op dat ik ontslagen ga worden terwijl ik nog doodziek ben... Dus ik hoop straks toch echt eens met een positief en stimulerend verhaal te kunnen komen wat opnames betreft! Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het mij daar vergaat...

Super super veel geluk toegewenst! Ik hoop dat het super goed bevalt en dat ik een heel positief verhaal van je hoor. Dat zou me zo blij maken, niet alleen voor jou, maar ook omdat het dan blijkbaar plaatsgebonden is en het ook goed kan gaan. Heel heel veel succes!:D

Je bent een kanjer en vechter. Dikke knuffel!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kannietmeer:

@Kaida74 Hi lieverd. Je klinkt hartstikke vrolijk en enthousiast in ieder geval en ik ben blij voor je dat er echt dingen zijn waar je blij mee bent en waar je  ook nog oog voor hebt.

@Hypertjeee Opname heb ik ondertussen wel door wat dat is, en dat is niet wat je denkt dat het is. Ik zou in ieder geval verwachten dat je dan hulp en therapie krijgt en een gecontroleerde  beschermende omgeving en medicatie opbouwen of afbouwen is dan in een veilige omgeving. Helaas heb ik nu al een paar mensen gesproken die alles nog beter vinden dan een opname. Dat ze je van de wal in de sloot  helpen, idd te veel medicatie geven, geen begeleiding bieden of emotionele steun, hoogstens wat creatieve therapie inde ochtend ( lees: knutselclubje) en dat de mensen met wie je er zit er vaak heel ellendig aan toe zijn, soms af en aan daar aanwezig zijn, en al met al... .dat het een vreselijke plek is om te zijn, en dat ze je vaak ook nog ontslaan en naar huis sturen als je nog steeds doodziek bent. Ik ben er danig van geschrokken toen ik deze verhalen hoorde en zag, en ik weet niet of het overal zo in het land is. Maar besef gewoon goed dat het niet het antwoord is op je problemen, en dat je waarschijnlijk na de opname niet heel veel verder bent. Als je niet anders kan, moet het  gewoon, maar als je echt vrije keus hebt, dan is het misschien beter zsm therapie te starten en te gaan ontdekken waardoor je de oxazepam in eerste instantie nodig had en hoe je goed voor jezelf kunt gaan zorgen om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.  Hopelijk kan je dan herstellen zonder medicatie. Maar ook medicatie kan een oplossing zijn, zoals je van mijn situatie al weet. Dikke knuffel lieverd. Wens je heel veel sterkte. Ik weet hoe zwaar het iedere dag weer is.

@Enna91Welkom Anne. Hoe lang heb je 1 mg geslikt, hoe lang heb je afgebouwd, en hoe lang ben je benzovrij en wat zijn je klachten? We helpen je graag en denken graag met je mee. En elke dag is er één dichter naar je genezing ;-)
 Ik ben 9 maanden benzovrij, en ben nog niet helemaal mijzelf of helemaal fit. En dat is veel voorkomend

 

Hi :)! Even denken ik heb denk ik 4 a 5 maanden 1 Mg geslikt, na de eerste paar osteopathische behandelingen veel vooruitgang in mijn klachten dus al gauw gaan afbouwen. Snel naar een halve, van een halve binnen een aantal weken naar een kwartje en vanaf het kwartje heel gradueel afgebouwd na 1/8 en daar heb ik echt een aantal weken op gezeten, heel bang om volledig te stoppen, in de maand juli veel vooruitgang gemerkt zowel fysiek als sociaal-emotioneel en toen gestopt een week later een slapeloze nacht gehad met veel paniek en sindsdien ben ik wel wat bergafwaarts gegaan :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Weegschaal81:

@Kannietmeer, morgen is mijn opname... Voor 8 weken... En daarna wordt er weer verder gekeken naar mijn situatie op dat moment. Het plan dat er ligt lijkt er niet op dat ik ontslagen ga worden terwijl ik nog doodziek ben... Dus ik hoop straks toch echt eens met een positief en stimulerend verhaal te kunnen komen wat opnames betreft! Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het mij daar vergaat...

@Weegschaal81 sterkte met alles daar ik hoop idd dat ze je goed zullen opvangen en behandelen , ik hoop zeker dat je er positiever uit zal komen 

het ga je goed , je kan vast nog af en toe schrijven hier neem ik aan?

liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Weegschaal81:

@Kannietmeer, morgen is mijn opname... Voor 8 weken... En daarna wordt er weer verder gekeken naar mijn situatie op dat moment. Het plan dat er ligt lijkt er niet op dat ik ontslagen ga worden terwijl ik nog doodziek ben... Dus ik hoop straks toch echt eens met een positief en stimulerend verhaal te kunnen komen wat opnames betreft! Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het mij daar vergaat...

Sterkte en veel kracht gewenst! Ik duim voor je dat je de behandeling krijgt die bij je past!! :heart: knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...