fleurtje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 4 uur geleden zei Kohtje: Vruchtbaar dagje dan gisteren, @fleurtje. Ik heb gisteren ook wat verdiend, met een tekening van een Dyane. Voor het eerst in tijden. Super!! Vond je t niet moeilijk een prijs te bepalen? Ik heb na mijn studies maar één keer in opdracht iets gemaakt. Was een lijdensweg . Imperfecties die niemand zag werden gigantisch in mijn hoofd. En dan moesten ze er nog voor betalen ook . Nooit meer gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 1 uur geleden zei Lika: Er staat een stukje over dat Lente weg is op het jaarpachtdraadje van een aantal dagen geleden. Als je nog leest Lente, heb het goed! Weer gewerkt. En nee. Dat viel niet mee. En toch ook weer wel. Rare bezigheid werken.... @jopie, beterschap!! Nu hup: eten maken. Dank je! Ben t even gaan opzoeken. Fijn te lezen dat ze toch een goed vangnet heeft. Misschien springt ze nog es een keertje binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Nee, dat was niet moeilijk. We hadden van tevoren een prijs afgesproken nadat ik wat voorbeelden uit het verleden had laten zien. "t Was een 'persoonlijke' tekening in kleurpotlood van z'n eigen Dyane met het eigen kenteken. Vroeger heb ik er daar meerdere van gemaakt en verkocht maar ik heb jarenlang niet getekend. Momenteel zijn er weer meerdere geïnteresseerden maar ik ben wat voorzichtig in het aannemen van opdrachten. Met één zo'n tekening ben ik minimaal een week intensief bezig en ik heb er niet altijd de puf voor, mede door m'n 'gebrekkige' schouder en handen... Maar leuk vind ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Thuis na een lange dag. Vliegtuig 2 uur vertraging dus lang wachten. Oudste ons opgehaald. Onderweg nog wat gegeten samen. Hier nog koffie en nu zijn ze weg. Best raar om hier weer te zijn met wel met een hart vol herinneringen morgen een dag bijkomen. Nu zo nog even wat drinken en dan slapen Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Een hart vol herinneringen.... heerlijk @Lars. Die blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Lang gesprek met oudste net. Wat een taak ....ouder zijn. Prachtig, maar best ingewikkeld en ook weer zo gewoon. En dan kind zijn....oef, wat een gedachten. Ook over te veel ....eten, kopen, gamen, etc. Extreem kritisch zijn op jezelf. Tja. Ik heb het er niet expres ingestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 (bewerkt) @Lars wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad. @Lika , ik lees je graag 3 september 2018 bewerkt door Jannigje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 20 minuten geleden zei Cleo66: Tsss kan het niet vinden , heb ik weer Schrale troost misschien, ik kon het ook niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Voor wie het niet kan vinden, dat stukje over Lente staat op de jaarpactdraad na de lijst van 1 september. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 @Cleo66, @Jannigje t duurde me ook even. Is maar een klein stukje en lente schreef t niet zelf. Ik ben vergeten wie wel. Maar jullie hebben t nu alvast gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 15 uur geleden zei fleurtje: Anderzijds kan @Gypsy wel zeggen dat ze onder moeilijke omstandigheden en al voor langere periode droog blijft staan @Bor. Dank je! Ach en die opmerking van Bor halen mij niet uit. Ben eraan gewend is haar manier van omgaan met problemen blijkbaar. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 15 uur geleden zei fleurtje: Rommelmarkt ging goed gisteren. Heb €118 verdiend. Nog een gelukkige late verjaardag aan de twee jarigen van gister @Gypsy, denk aan je. Die eerste keer terugzien zal altijd steken maar t loopt vast los. Hopelijk hoeft t nog niet dadelijk Dank je lieverd. Ik heb hem niet gezien gelukkig Mooie opbrengt van de markt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden