bolletje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) Goeie morgen lieverds, Hoe heeft iedereen geslapen nu het niet zo warm meer is? Hoe is het vannacht gegaan Eleo? Toch een beetje geslapen? En jij Deligaf, heb jij wat kunnen pitten na gisteren? Hier heb ik uitstekend gepit en gedroomd dat ik een relatie had met Gordon. Dat was heel veel feesten en lachen. Ik heb zelfs nog gedrumd. Dadelijk weer naar het werk, dus weer een fijne dag. Gaan jullie nog iets doen vandaag? 24 augustus 2018 bewerkt door bolletje Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Goedemorgen bolletje, Ik heb goed geslapen deze keer wat vroeger wakker dat is beter dan elke keer de klok rond slapen en tot 11 uur in bed blijven liggen. Om 11 uur heb ik afspraak bij de bedrijfsarts staan, totaal geen zin om daarna toe te gaan. Ik zie wel hoe dat het loopt. Morgen komt mijn familie uit Aruba naar NL toe daar ga ik op bezoek, ook eigelijk niet zin in maar ga er toch heen om het ijs te breken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Heb 4 uurtjes geslapen , niet al te veel helaas! Maar we zetten m op vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 3 minuten geleden zei Eleo31: Heb 4 uurtjes geslapen , niet al te veel helaas! Maar we zetten m op vandaag! Dat doen we zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weegschaal81 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Goedemorgen allemaal, Even een vraagje: weet/heeft iemand van jullie toevallig een goed artikel waarin beschreven staat wat de benzo's veroorzaken en met je doen? Ik ben op zoek naar iets wat ik mijn familie kan laten lezen... Het Ashton Manual is op zich heel helder maar veel te uitgebreid. Ben op zoek naar iets simpelers... Hoor het graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weegschaal81 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Hahahaha @bolletje ik lach me rot, wat een bijzondere droom!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Weegschaal81: Goedemorgen allemaal, Even een vraagje: weet/heeft iemand van jullie toevallig een goed artikel waarin beschreven staat wat de benzo's veroorzaken en met je doen? Ik ben op zoek naar iets wat ik mijn familie kan laten lezen... Het Ashton Manual is op zich heel helder maar veel te uitgebreid. Ben op zoek naar iets simpelers... Hoor het graag! Dr. Jennifer Leigh heeft veel geschreven over benzo's, zij heeft zelf ca. 18 jaar 2 mg clonazepam geslikt en het deze afgebouwd en een stuk ct. Ik heb het e.e.a. van haar uitgeprint en aan mn familie gegeven. Misschien ook wat voor jou? Sterkte! 24 augustus 2018 bewerkt door Bernice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weegschaal81 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 @Bernice, bedankt voor je reactie! Ik heb haar verhaal ook gelezen. Volgens mij heb ik inmiddels alles wel gelezen wat er te lezen valt Is dit artikel ook in het Nederlands beschikbaar? Weet jij dat? Ik denk dat het in het Engels niet echt goed over gaat komen bij mijn familie... Hihi. Maar anders ga ik het zelf wel even vertalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Weegschaal81: Het Ashton Manual is op zich heel helder maar veel te uitgebreid. Je kunt ook al die 'overbodige' informatie, zoals de uitgebreide tabellen, weglaten. En pagina's uitprinten die relevanter zijn voor jouw familie. Of met knip en plak je eigen document maken. 24 augustus 2018 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 33 minuten geleden zei Weegschaal81: @Bernice, bedankt voor je reactie! Ik heb haar verhaal ook gelezen. Volgens mij heb ik inmiddels alles wel gelezen wat er te lezen valt Is dit artikel ook in het Nederlands beschikbaar? Weet jij dat? Ik denk dat het in het Engels niet echt goed over gaat komen bij mijn familie... Hihi. Maar anders ga ik het zelf wel even vertalen. Als het goed is vertaald je computer het in het Nederlands tenminste bij mij wel. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weegschaal81 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 3 minuten geleden zei Roberto: Je kunt ook al die 'overbodige' informatie, zoals de uitgebreide tabellen, weglaten. En pagina's uitprinten die relevanter zijn voor jouw familie. Of met knip en plak je eigen document maken. Ja da's ook nog een goeie! (lekker helder ben ik weer dat ik dat zelf niet bedacht had... ) Ik ga er even een mooi knip en plak werkje van maken! Hoe meer er bekend wordt hoe beter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) @Weegschaal81 Ik lees ook wel de NHG-standaarden, maar die zijn ook niet makkelijk leesbaar: https://www.nhg.org/nhg-standaarden 24 augustus 2018 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Dit is ook wel kort en bondig beschreven: https://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/slaap-en-kalmeringsmiddelen/slaap-en-kalmeringsmiddelen-basisinfo/verslavingskans/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Hallo goedenavond beste mensen @bolletje @Cyclad58 @Weegschaal81 @Deligaf1 @Kannietmeer @Jeshen @Roberto @Dis @Bernice @GUUS Etc etc etc hoe was jullie dag ? Ik heb vandaag bezoek gehad had beetje druk maar was wel leuk bezoek, en vannacht had ik weer een gebroken nacht weinig geslapen weer ... maar ik houd moed nu wilt ik graag sushi bestellen ? Want eindelijk wil ik weer eens wat eten lijkt het is dat veilig om te doen omdat we niet alles zomaar kunnen eten ? Wacht op uw antwoord liefs hyperjteee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 42 minuten geleden zei Hypertjeee: Hallo goedenavond beste mensen @bolletje @Cyclad58 @Weegschaal81 @Deligaf1 @Kannietmeer @Jeshen @Roberto @Dis @Bernice @GUUS Etc etc etc hoe was jullie dag ? Ik heb vandaag bezoek gehad had beetje druk maar was wel leuk bezoek, en vannacht had ik weer een gebroken nacht weinig geslapen weer ... maar ik houd moed nu wilt ik graag sushi bestellen ? Want eindelijk wil ik weer eens wat eten lijkt het is dat veilig om te doen omdat we niet alles zomaar kunnen eten ? Wacht op uw antwoord liefs hyperjteee Ha lieve @Hypertjeee, Als je zin hebt in sushi moet je dat bestellen. Het is ook nog eens gezond, gewoon doen! Fijn dat je weer trek krijgt, dat is een positief teken. Zelf goed geslapen en een goede week gehad, maar vanmiddag schrok ik van een appje van mijn lieftallige eega: zij is van de trap gevallen en loopt daardoor moeilijk. Ze heeft schildklierproblemen en fibromyalgie en was al een paar dagen niet lekker, maak me daar toch een beetje zorgen om. Volgende week maar bloed prikken, mogelijk is de schildkliermedicatie niet voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Gewoon doen Hypertje. Heel veel sterkte met je vrouw Cyclad. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 12 minuten geleden zei Cyclad58: Ha lieve @Hypertjeee, Als je zin hebt in sushi moet je dat bestellen. Het is ook nog eens gezond, gewoon doen! Fijn dat je weer trek krijgt, dat is een positief teken. Zelf goed geslapen en een goede week gehad, maar vanmiddag schrok ik van een appje van mijn lieftallige eega: zij is van de trap gevallen en loopt daardoor moeilijk. Ze heeft schildklierproblemen en fibromyalgie en was al een paar dagen niet lekker, maak me daar toch een beetje zorgen om. Volgende week maar bloed prikken, mogelijk is de schildkliermedicatie niet voldoende. Lieve Ad, wat een gedoe, ik hoop dat alles goed komt met je vrouw , ik zal bidden voor haar knuffels aan jullie beide Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 10 minuten geleden zei bolletje: Gewoon doen Hypertje. Heel veel sterkte met je vrouw Cyclad. Dankje lieve bolletje Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weegschaal81 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 En @Hypertjeee, heeft de sushi een beetje gesmaakt?? Voor jou heel veel sterkte met je vrouw @Cyclad58! Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 17 minuten geleden zei Weegschaal81: En @Hypertjeee, heeft de sushi een beetje gesmaakt?? Voor jou heel veel sterkte met je vrouw @Cyclad58! Ja het heeft gesmaakt , maar ik zit wel erg vol nu. Mijn maag is zo klein geworden dat t nu te vol voelt ... hoop dat ik geen last krijg vannacht iedereen hopelijk een goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 3 uur geleden zei Cyclad58: Ha lieve @Hypertjeee, Als je zin hebt in sushi moet je dat bestellen. Het is ook nog eens gezond, gewoon doen! Fijn dat je weer trek krijgt, dat is een positief teken. Zelf goed geslapen en een goede week gehad, maar vanmiddag schrok ik van een appje van mijn lieftallige eega: zij is van de trap gevallen en loopt daardoor moeilijk. Ze heeft schildklierproblemen en fibromyalgie en was al een paar dagen niet lekker, maak me daar toch een beetje zorgen om. Volgende week maar bloed prikken, mogelijk is de schildkliermedicatie niet voldoende. Sterkte Ad! Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden