Yvonne Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Klopt hoor Lars. Dus dat is ook helemaal niet zo erg. En het zal niet voor altijd zijn, hoewel ik ze na deze periode nóg wel een keer richting buitenland zie gaan, hihi. Zonnig, jij ook een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 21 minuten geleden zei Yvonne: Zonnig, jij ook een fijne dag Merci! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goedemorgen zo met z'n allen bij elkaar.. Plannen met wie, wanneer en hoe ik bepaalde meubelstukken en ander gerei van flat naar huis, van flat naar stort, van flat naar kringloop, van huis naar stort etc... moet brengen. Ben slecht in plannen dus dat wordt nog wel een klusje. Maar ik wil nu eindelijk eens van al dat ge-heen-en-weer af zijn. Dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Wow... succes @Kohtje! @Antoinnette misschien vast een paar goede raadsels verzinnen waar de vriendinnen op kunnen kauwen?! (Ik weet nooit de/een oplossing) Hier wind, bewolkt, kind met ontstoken oog en geen stroom in de tent, maar..... wel al voor de meeste toeristen uit boodschappen gedaan, heerlijke douche genomen, zalig ontbeten, verse croissants en chocoladebroodjes voor gezin gehaald, nieuw leesvoer aangevoerd voor dochters, in 1 keer de weg gevonden en het regent niet!!! Ik zeg wen win-win situatie. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Net thuis van fitness, zie ik een vlinder binnen. Ik van vlinders! Was mijn hoofd al aan t breken over hoe ik deze terug buiten kon krijgen. Ik kan nl alleen de tuindeur openzetten, heb geen ramen die open kunnen. Gelukkig heeft ie net zelf de weg terug gevonden! Zat hier ook es een duif binnen. Duif in alle staten en niet zo slim. Poepte alles onder en knalde tegen de ramen. Geen pretje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Klinkt ZALIG @Lika!!! Ik ga es ne keer lunchen. Heb er honger van gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Geen ramen die openkunnen? @fleurtje ga je daar ook iets aan (laten) verbouwen? Of zijn de deuren genoeg? dealtijdalleramenopenwillengooiende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 In de slaapkamers boven kunnen de ramen wel open maar beneden (is één grote ruimte) kan enkel de deur open. Ramen moeten sowieso vernieuwd worden want heb maar enkel glas. Wil zeker aan de tuinkant een grote schuifdeur. Aan de straatkant weet ik t niet zo goed. Zijn ramen die je kan openen daar niet net 'gevaarlijker'? Mbt inbraken enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Alleen een kiertje? Laat je adviseren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 High tea picknick! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Lekker @Reacher hoe is het met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Jannigje en ik zitten hier want ik hou niet van insectengekriebel. En Jannigje heeft natuurlijk net die operatie achter de rug. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Zojuist zei Lars: Lekker @Reacher hoe is het met jou Ik heb hoofdpijn, pijn achter mijn ogen, oorpijn. Ik ben een beetje duizelig. En mijn voortand klopt ook een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Verder gaat het goed. Gelukkig gaan we binnenkort op vakantie hè Hartje Ik heb een badklaken met Iron Man erop , die mag jij lenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Badklaken? Waar blijft de automatische spelling als je m nodig hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Mijn ramen kunnen ook niet open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Ik wil Liefka een extra dikke geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Ben er vandoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Je mag wel mee hoor op vakantie Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 3 uur geleden zei fleurtje: In de slaapkamers boven kunnen de ramen wel open maar beneden (is één grote ruimte) kan enkel de deur open. Ramen moeten sowieso vernieuwd worden want heb maar enkel glas. Wil zeker aan de tuinkant een grote schuifdeur. Aan de straatkant weet ik t niet zo goed. Zijn ramen die je kan openen daar niet net 'gevaarlijker'? Mbt inbraken enzo... Als je gaat vernieuwen, aan de straatkant op z'n minst wat ventilatieroosters voor de 'doorstroming' van verse lucht... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Aha... hier waren we dus gebleven... het is zondag en ik zat op zaterdag te posten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Welkom @Yvonne!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Dank je Lika...nog een beetje zon daar? Hier de hele dag al bewolkt... Vind ik niet erg, veel wind en lekker een beetje herfstig, dus lekker binnen een middagje haken.. . Maar kan me indenken dat jij wel een zonnetje had willen hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goede avond Slapen gaat nog steeds niet goed hopelijk vannacht wel Binnenkort weer aan het werk weet niet of ik Hij is er dan ook misschien maar kijken of ze een andere baan voor me hebben @Lars Lekker hoor geniet ervan Voor de rest even bijlezen ben even niet geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goedemiddag Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden