Spring naar bijdragen

Zondag 19 augustus 2018


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen zo met z'n allen bij elkaar..

Plannen met wie, wanneer en hoe ik bepaalde meubelstukken en ander gerei van flat naar huis, van flat naar stort, van flat naar kringloop, van huis naar stort etc...
moet brengen.
Ben slecht in plannen dus dat wordt nog wel een klusje. Maar ik wil nu eindelijk eens van al dat ge-heen-en-weer af zijn. Dus..... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow... succes @Kohtje!

@Antoinnette misschien vast een paar goede raadsels verzinnen waar de vriendinnen op kunnen kauwen?! (Ik weet nooit de/een oplossing)

Hier wind, bewolkt, kind met ontstoken oog en geen stroom in de tent, maar..... wel al voor de meeste toeristen uit boodschappen gedaan, heerlijke douche genomen, zalig ontbeten, verse croissants en chocoladebroodjes voor gezin gehaald, nieuw leesvoer aangevoerd voor dochters, in 1 keer de weg gevonden en het regent niet!!!

Ik zeg wen win-win situatie.:D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net thuis van fitness, zie ik een vlinder binnen. Ik :heart: van vlinders! Was mijn hoofd al aan t breken over hoe ik deze terug buiten kon krijgen. Ik kan nl alleen de tuindeur openzetten, heb geen ramen die open kunnen. 

Gelukkig heeft ie net zelf de weg terug gevonden! 

Zat hier ook es een duif binnen. Duif in alle staten en niet zo slim. Poepte alles onder en knalde tegen de ramen. Geen pretje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de slaapkamers boven kunnen de ramen wel open maar beneden (is één grote ruimte) kan enkel de deur open. Ramen moeten sowieso vernieuwd worden want heb maar enkel glas. Wil zeker aan de tuinkant een grote schuifdeur. Aan de straatkant weet ik t niet zo goed. Zijn ramen die je kan openen daar niet net 'gevaarlijker'? Mbt inbraken enzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei fleurtje:

In de slaapkamers boven kunnen de ramen wel open maar beneden (is één grote ruimte) kan enkel de deur open. Ramen moeten sowieso vernieuwd worden want heb maar enkel glas. Wil zeker aan de tuinkant een grote schuifdeur. Aan de straatkant weet ik t niet zo goed. Zijn ramen die je kan openen daar niet net 'gevaarlijker'? Mbt inbraken enzo...

Als je gaat vernieuwen, aan de straatkant op z'n minst wat ventilatieroosters voor de 'doorstroming' van verse lucht... ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...