NickyLJ80 Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Wakker gemaakt door een poezebeest maar eigenlijk wel lekker om er bijtijds uit te zijn. Gisteren half negen op en dan ben ik de rest van de ochtend duf. Nu alweer aan mijn tweede bakkie koffie. En een lege dag voor me. Waar zal ik die eens mee gaan vullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goedemorgen Nicky! Lekker iets leuks doen? Zalig vooruitzicht. Dagje voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Zal wel rommelen in en rondom huis worden. Spelletje spelen. Even een boodschap. Dat soort. Rustig aan inderdaad. Dochter slaapt nog nu, nog een week en dan is de zomervakantie alweer voorbij. Wat zijn jullie plannen voor vandaag Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goedemorgen Nicky en Lika Dagpact Antoinnette Zit even niet zo heel goed in mijn vel. Probeer toch elke dag wat leuks te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goedemorgen vandaag hier een dagje kalm aan doen. Deze week nog naar dagbesteding en dan volgend weekend klaar maken voor de vakantie. We vliegen maandagmorgen al rond half 6. Sterkte Antoinnette Dagpact Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Vervelend voor je Antoinette, maar goed dat je dan zelf probeert om de zinnen te verzetten Lekker vooruitzicht Lars, de vakantie. Wat fijn dat je dat kan doen met je dochter hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 (bewerkt) Moghu allemaal, Is er iets wat je graag zou willen doen Antoinette? Heb je al gekeken of er niet iets in de buurt is? Hier vandaag naar een immens grote rommelmarkt. Ga naar iemand die veel spullen op creatief gebied verkoopt. Heel goedkoop dus ga een hoop inslaan. Gemakkelijk als je een scootmobiel hebt. 19 augustus 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Ik ga zo eerst maar even ontbijten hier, daarna beetje opruimen en vanmiddag beetje kletsen met vriendinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Toppie, hopelijk voel je je daarna toch weer wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goedemorgen. Ikke muuuug (moe). Dadelijk ontbijten en naar de fitness. @Antoinnette, ik hoop dat je je snel beter voelt. Tja..vrouwen en hormonen..welkom in de club @Lars, welk eiland doe je nu? @bolletje, rustig aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 We gaan naar playa del ingels nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 14 minuten geleden zei Lars: We gaan naar playa del ingels Ah Gran Canaria Nog nooit geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Gij gaat genieeeeeteeeeuuuhhh!! Lekker weertje, zand tussen de bilspleet, helder water, mooie mannen. Doemme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 En natuuuuuuuurlijk veeeeuuuul eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Haha @fleurtje het gaat vast goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Geen softijs eten se. Gewoon ijsje. Die machines zitten vol bacteriën Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Ikke beetje sporten gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Oh oke maar hebben ze wel verpakt ijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goedemorgen frummers, Heerlijk en lang geslapen en daarna op mijn dooie gemakje aangekleed. Een hele dag voor mij waar ik weinig móet en alles mag... Vanmiddag komt jongste gezellig Maarten aanmoedigen en blijft ze eten, gezellig. En verder zie ik wel. Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Gezellig @Yvonne nu eerst gezellig hier een kop koffie drinken hoeveel kinderen heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Ik heb er twee Lars, allebei meiden, net als jij . En ook twee kleinkinderen, meisje en jongen.. ook net als jij Maar de dochter met de kinderen woont echt ver weg, dus ik zie ze niet vaak. De andere dochter woont ook een aardig eindje weg, maar dat is te doen op één dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Goedemorgen allemaal! Vandaag weer een compleet droge dag Geen plannen, behalve lummelen, en misschien wat op het forum lezen. Fijne zndag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Leuk @Yvonne wel jammer dat je ze dan niet zo vaak ziet gelukkig kun je tegenwoordig veel met computer en telefoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden