Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 5-8--2018

bolletje

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kannietmeer:

:angry:moest ik echt even delen dit: antwoord van een moderator/hulpverlener onder het kopje 'vraag het de hulpverlener'.

Het valt dus gelukkig allemaal wel mee:face-icon-small-shocked:.... dit geloof je toch niet !!??

@Cyclad58@Jeshen@bolletje@Bernice@Ey187@Kaida74@hoopvol@PanicGirl@Bert8090@Deligaf1@MyBattle

Apart verhaal van de psy.zegt al dat ze er geen weet van heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsss weer z’n antwoord netzoals al die hulp verleners. Weet je wat ik dan nooit niet begrijp, Iedereen ervaart toch echt wel een  hoop klachten. En hun leren het allemaal uit de boekjes. Maar in de praktijk valt het altijd tegen ik snap dan ook niet dat hun ervan gaan twijfelen omdat hun methode 9 van de 10x falend. Dan doen hun toch iets verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Deligaf1:

Tsss weer z’n antwoord netzoals al die hulp verleners. Weet je wat ik dan nooit niet begrijp, Iedereen ervaart toch echt wel een  hoop klachten. En hun leren het allemaal uit de boekjes. Maar in de praktijk valt het altijd tegen ik snap dan ook niet dat hun ervan gaan twijfelen omdat hun methode 9 van de 10x falend. Dan doen hun toch iets verkeerd.

en dat we veel klachten hebben is nog zacht uitgedrukt maar de krachttermen mogen we hier niet gebruiken:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik denk dat het niet Diazepam is waar je spanning van krijgt, maar het is de medicatiewissel waar je spanning van krijgt. De oxa werkt net even anders dan Dia. Daarom is het ook een ander middel. Je ervaart eigenlijk in enige mate oxazepam ontwenning en de rest wordt opgevangen door de Diazepam.

Dat had ik de vorige keer ook, die enorme spanning toen alles in 1x omgezet en de week daarop heel duf en doodmoe. Nu weer doodmoe, uitgeput, ook door alle angst van het afgelopen jaar en die verschrikkelijke zomer, zoveel angst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kannietmeer:

:angry:moest ik echt even delen dit: antwoord van een moderator/hulpverlener onder het kopje 'vraag het de hulpverlener'.

Het valt dus gelukkig allemaal wel mee:face-icon-small-shocked:.... dit geloof je toch niet !!??

@Cyclad58@Jeshen@bolletje@Bernice@Ey187@Kaida74@hoopvol@PanicGirl@Bert8090@Deligaf1@MyBattle

Ontslaan de psych!! Om woest van te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...