Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 juli 20198

Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. 

Kennelijk te diep geslapen, Lars? Kun je ook best een duf hoofd van krijgen. Misschien doet een verkwikkende douche je goed. 

hier weinig geslapen, maar ook niet perse onprettig wakker gelegen. Ik ben niet zo'n erg goede slaper. 

Dagpact:

Lente

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge Lars, na een diepe slaap is het langzaam wakker worden.

Dagpact:

Nietmeer

Ik vroeg me ineens af of het de bedoeling is dat wanneer je jezelf op het Dagpact zet, je jezelf ook weer afmeld aan het eind van de dag. Ik zie anderen dat wel eens doen maar doe het zelf meestal niet. Vaak denk ik er ook gewoon niet aan. Ik vind het zelf meer belangrijk dat ik het meld als het die dag niet gelukt is. En daarnaast elke dag het voornemen en besluit te nemen niet te drinken deze dag,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GoedeMorge ook Nietmeer. Ik denk dat ieder dat afmelden gewoon moet doen als hij of zij dat prettig vindt. Volgens mij is daar geen regel voor. Doen wat je zelf wilt, lijkt me. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag. Ik start  overigens zelf vandaag ook kalmpjes aan en straks weer es eindelijk naar mijn haakclubje in de kustplaats hier vlakbij. Zitten we aan de haven. En bijna boulevard! Super gezellige locatie en super gezellig clubje. Zin in! En indien nodig de middag wat extra rust. Vandaag een beetje mijn dagje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Het doet mijn Star Trek hart goed dat we in het jaar 20198 zitten. :) Ik zit er meteen helemaal in. Ik ga straks mijn met moeite  op de zwarte markt verkregen cola zero poeder aanlengen met ‘n zeer zeldzaam goedje: water! 

Daarna trek ik mijn ruimte pak aan en ga ik via mijn vizier een dagje werken, terwijl ik eigenlijk rondloop op Mars. Heerlijk hartje! Zo begin ik mijn dag graag. :D

In het jaar  20198 is alcohol overigens helemaal verleden tijd.  Niemand heeft er meer behoefte aan om te ontsnappen aan de werkelijkheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, mooi begin van de dag luitjes. 
Hier ook heel vast geslapen en me gewoon verslapen, want wilde eigenlijk om half zes opstaan om 
de boel weer even goed te laten luchten... 
Afijn, koffie (of in mijn geval: thee) dan maar.

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor zero cola  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...