Lars Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Goedemorgen allen. Als een blok geslapen vannacht geen 1 keer wakker geweest waarom je dan juist wakker word met een enorme duffe kop.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Kennelijk te diep geslapen, Lars? Kun je ook best een duf hoofd van krijgen. Misschien doet een verkwikkende douche je goed. hier weinig geslapen, maar ook niet perse onprettig wakker gelegen. Ik ben niet zo'n erg goede slaper. Dagpact: Lente 31 juli 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Morge Lars, na een diepe slaap is het langzaam wakker worden. Dagpact: Nietmeer Ik vroeg me ineens af of het de bedoeling is dat wanneer je jezelf op het Dagpact zet, je jezelf ook weer afmeld aan het eind van de dag. Ik zie anderen dat wel eens doen maar doe het zelf meestal niet. Vaak denk ik er ook gewoon niet aan. Ik vind het zelf meer belangrijk dat ik het meld als het die dag niet gelukt is. En daarnaast elke dag het voornemen en besluit te nemen niet te drinken deze dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Dagpact: lente Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 (bewerkt) GoedeMorge ook Nietmeer. Ik denk dat ieder dat afmelden gewoon moet doen als hij of zij dat prettig vindt. Volgens mij is daar geen regel voor. Doen wat je zelf wilt, lijkt me. 31 juli 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Ik heb vandaag geen douche beurt @Lente morgen weer goedemorgen trouwens dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Oje, dan een lekker straf bakje koffie misschien. En lekker rustig aan " starten"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Zo eerst wassen en aankleden als ik aan de beurt ben eten en naar dagbesteding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Fijne dag. Ik start overigens zelf vandaag ook kalmpjes aan en straks weer es eindelijk naar mijn haakclubje in de kustplaats hier vlakbij. Zitten we aan de haven. En bijna boulevard! Super gezellige locatie en super gezellig clubje. Zin in! En indien nodig de middag wat extra rust. Vandaag een beetje mijn dagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Goedemorgen! Het doet mijn Star Trek hart goed dat we in het jaar 20198 zitten. Ik zit er meteen helemaal in. Ik ga straks mijn met moeite op de zwarte markt verkregen cola zero poeder aanlengen met ‘n zeer zeldzaam goedje: water! Daarna trek ik mijn ruimte pak aan en ga ik via mijn vizier een dagje werken, terwijl ik eigenlijk rondloop op Mars. Heerlijk hartje! Zo begin ik mijn dag graag. In het jaar 20198 is alcohol overigens helemaal verleden tijd. Niemand heeft er meer behoefte aan om te ontsnappen aan de werkelijkheid. smart, IJsvogel en Nietmeer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Goedemorgen @Reacher zonnesteek opgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Klinkt goed Lente! Vergeet je niet om je ruimte helm op te zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Er is gen zon meer in het jaar 20198 hartje. Er zijn wel twee manen bij Mars geloof ik. Je hebt de datum van vandaag op 20198 gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 @Reacher heb e gedronken? Nee toch hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Je hebt de datum van vandaag op 20198 gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Nou zie ik het ik denk al wat praat die nu voor wartaal Reacher en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Ik moet aankleden fine dag en @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Ik praat sowieso nooit wartaal hartje, da’s nu weer jammer. Geen ijsje voor jou vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Kijk. Nu maak je het weer goed. Fijne dag! Ik ga ook aan het werk! Beam me up Scotty! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Hahaha, mooi begin van de dag luitjes. Hier ook heel vast geslapen en me gewoon verslapen, want wilde eigenlijk om half zes opstaan om de boel weer even goed te laten luchten... Afijn, koffie (of in mijn geval: thee) dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Zo, hier goed geslapen. Dadelijk boodschappen doen en vanmiddag weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Goedemorgen Bol, bakje extra sterk voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Slurp slik, hé heerlijk Von. dank je. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden