Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 juli

Nietmeer

Aanbevolen berichten

Mijn dochter had gisteren nog een flesje tonic laten staan in de koelkast. Ik denk ik drink dat op, lekker koel. Proefde heel anders. Ik dacht, laat dat nu niet zo'n cocktail zijn. Ik moet er ni aan denken iets van alcohol te drinken! Flesje gecheckt maar er zat iets van peper in? Tonic om gin mee aan te lengen.

Apart maar ni slecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha.. Francoise. Zo hebben wij in de betonnen garagevloer die er al wel vijftig jaar ligt volgens mij, een kattenpootafdrukkenspoor. Daar zal dus destijds een
nieuwsgierige kat even hebben rondgesnuffeld toen die vloer net gestort was.. vind het wel grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, hè hè... de klus is geklaard. Ik hoef geen gelouterde ziel, Nietmeer. Ben al zielig genoeg.. :P\

Ellende met gras aren en plakblaadjes. Langs de IJssel op "Onder de Linden" waar ik altijd met de honden langskom 'groeit' van dat lange gras
met van die pluimen. Dat spul is nu ook knetterdroog en de honden nemen die aren allemaal mee naar binnen aan hun pootjes. De vloerbedekking,
kleden en hondenmanden zitten er vol mee en je krijgt dat spul bijna niet weg met al die weerhaakjes.. en dan ook nog plakblaadjes door het
plakkerige vocht dat uit die lindebomen komt... tóch, ondanks al het gemopper, weet ik nu al dat als het straks twee dagen regent dat ik
daar ook weer over ga mopperen... altijd en eeuwig regen hier... :blush: Emigreren is geen optie.. waar ik ook ga, weer is er altijd, en vaak anders
dan ik wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Lente, dit stukje heb je dan maar weer gehad. Nog niet teveel vooruitkijken/denken inderdaad. Hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

Wat die planten betreft.. raar spul, die natuur. Hoewel verbranden en bevriezen qua gevoel dicht bij elkaar liggen kan ik me niet voorstellen dat een
plant 'denkt' dat het nu streng winter is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stofzuigen..ja, heb ik net ook gedaan bij een client, met hoogpolig tapijt

Kan je je het voorstellen ??

Ook nog gedweild daarna, en alles gestoft natuurlijk plus 2 badkamers en 2 wc's

Mijn client daarvoor, geholpen met douchen en zijn haren gewassen plus wat hand en span diensten

alles gewoon overleefd hoor.

Nu even lekker niks, bankhangen en wordfaud doen met verschillende mensen op de foon

Leven is zo slecht nog niet ;) (voor mij dan he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd pfffft Rapseflaps
Aan "zee zat iedereen binnen de 10 meter van het water
dan had je nog 8 gekken die zonodig zich in het zweet moesten ballen 5 meter verderop
en dan had je ongeveer 500 meter leeg brandend zand, voor je de trap op moest de duinen weer in.
moet een mooi gezicht zijn geweest vanuit de lucht.
Zal blij zijn weer met 24 graden, dat is warm genoeg en fris genoeg om ook elders wat actief te blijven.

Net lekker op de bank bij de ventilator mijn tel.dienstje te draaien en nu op naar de maan kijken.

Bij-een-maansverduistering-kleurt-de-maa

slaapwel frummers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...