karin123 Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 27 minuten geleden zei Ey187: Heb ook op meer gezeten rond 8/9 oxazepam. Dus jij ook ontploffing kamer verbouwd, dat had ik 2 weken terug. Hoelang zit je nu 6? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 3 minuten geleden zei karin123: Wat een zooitje he. Niet te harde @karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 11 uur geleden zei bolletje: Moghu kanjers, Ey jij was vannacht nog op het forum. Ook al is er op dat moment niemand, kun je toch schrijven hé? Het gaat er om dat je van je af schrijft en weet dat het gelezen wordt. Heb je nog wat kunnen slapen? En jij Bernice hoe is het vannacht met jou gegaan? Dis was jij dat gisteren op dat filmpje? Gaat het nu wat beter en val je niet om? Cyclad weer werken na een dag vrij? Kaida het is bijna weekend dus dan heb je wat rust en geen herrie aan je hoofd. Karin voor jou een bosje Vandaag proberen niet veel te doen. Dadelijk wat boodschappen en een beetje h.h. werk en dan met m'n toeter voor de ventilator met een grote fles drinken en een beetje zitten hobbyen. Wat hebben we het toch goed in vergelijking met Griekenland mensen. Sommigen hebben het erg moeilijk maar er staat een fijne pilloze toekomst, en hoogstwaarschijnlijk meer genietmomenten. De Grieken zijn bijna alles kwijt ook familie. Bah wat een ellende daar. Ondanks de warmte afgelopen nacht behoorlijk goed geslapen. Ja, ik heb vandaag gewerkt en morgen ook. Op kantoor is het minstens 12 graden koeler dan buiten, dus prima uit te houden. Na vandaag nog 1 echt hete dag, daarna worden de temperaturen iets aangenamer. dat zal veel mensen van de nodige ellende verlossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 5 uur geleden zei mito: Ik heb ook veel last gehad van hyperventilatie (nog wel) wat bij mij heel goed helpt is op je rug op de bank liggen met je voeten over de leuning. Dan inademen door je neus en uitademen door je mond, na uitademen even een aantal sec. niet ademen. Probeer dit heel rustig en langzaam te doen. @mito klopt zo doe ik ze ook voorbij laten komen Inademen door neus Uitblazen door de mond En paar seconden niet inademen tot je voelt dat je echt weer moet inademen En dat zo een paar keer maakt je rustig Ook op je buik liggen en rustig in en uitademen helpt wel Sterkte @Ey187 Voor velen is dit herkenbaar Je bent zo sterk schat Ook jij komt hierdoorheen Acceptatie dat het er allemaal bij hoort is al een hele grote stap Heel moeilijk ik weet het maar het wordt echt beter lieverd @Jeshen gefeliciteerd schat. @bolletje ben het volledig met jesh eens Jou berichtjes zijn erg vrolijk (niet altijd natuurlijk anders waren we niet op dit forum) en fijn om te lezen Wat is het een sauna he mensen Lekker rustig aan doen kanjers Fijne avond lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 28 minuten geleden zei Lynn86: @mito klopt zo doe ik ze ook voorbij laten komen Inademen door neus Uitblazen door de mond En paar seconden niet inademen tot je voelt dat je echt weer moet inademen En dat zo een paar keer maakt je rustig Ook op je buik liggen en rustig in en uitademen helpt wel Sterkte @Ey187 Voor velen is dit herkenbaar Je bent zo sterk schat Ook jij komt hierdoorheen Acceptatie dat het er allemaal bij hoort is al een hele grote stap Heel moeilijk ik weet het maar het wordt echt beter lieverd @Jeshen gefeliciteerd schat. @bolletje ben het volledig met jesh eens Jou berichtjes zijn erg vrolijk (niet altijd natuurlijk anders waren we niet op dit forum) en fijn om te lezen Wat is het een sauna he mensen Lekker rustig aan doen kanjers Fijne avond lieverds Kan iemand mij helpen maar dit is niet meer te harde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 @Ey187 Wat kan ik voor je doen lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 1 uur geleden zei Ey187: Dit is echt pure hel...zware woede continu het gevoel opgesloten en aan dood denken. Dat had ik ook van de oxaze zelfs toen ik ze slikte. Ga geen gekke dingen doen het leven heeft je meer te bieden dan dat. Ik was ook suicidiaal door de oxa en ook het contact met de werkelijkheid kwijt. Trek op tijd aan de bel voordat het echt ernstig wordt d.m.v de crisis dienst te bellen. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 @Kannietmeer Kun je @Ey187 even een berichtje sturen Ze vraagt om hulp Jij hebt er iets meer ervaring mee als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 1 uur geleden zei Deligaf1: Dat had ik ook van de oxaze zelfs toen ik ze slikte. Ga geen gekke dingen doen het leven heeft je meer te bieden dan dat. Ik was ook suicidiaal door de oxa en ook het contact met de werkelijkheid kwijt. Trek op tijd aan de bel voordat het echt ernstig wordt d.m.v de crisis dienst te bellen. Sterkte @Deligaf1 wat doet de crisisdienst niks.en het gevoel contact met de werkelijkheid kwijt te raken heb ik al aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 12 uur geleden zei Ey187: @Deligaf1 wat doet de crisisdienst niks.en het gevoel contact met de werkelijkheid kwijt te raken heb ik al aardig. Nee die doet helemaal niets. Ik draai door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 (bewerkt) Indien de crisisdienst niets doet en je hebt het gevoel door te draaien wat moet je dan doen? 27 juli 2018 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 7 minuten geleden zei karin123: Nee die doet helemaal niets. Ik draai door. 2 minuten geleden zei Asterix: Indien de crisisdienst niets doet en je hebt het gevoel door te draaien wat moet je dan doen? Precies dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 Ik ga het klooster in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 1 uur geleden zei karin123: Ik ga het klooster in. Wanneer nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 19 minuten geleden zei Ey187: Wanneer nu Nee als ik ooit beter word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 23 uur geleden zei karin123: Heb jij ook iets anders omgezet in dia? @karin123 Ik heb clonazepam omgezet naar diazepam. Sterkte! Zet em op, je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 Zojuist zei Bernice: @karin123 Ik heb clonazepam omgezet naar diazepam. Sterkte! Zet em op, je kan het! Dank voor je antwoord. Lig alweer de hele dag op bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 1 minuut geleden zei Bernice: Ik ook Door de hitte en de verlaging van Femoston, dus weer deels opvliegers met alle ellende erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 (bewerkt) 5 minuten geleden zei karin123: Door de hitte en de verlaging van Femoston, dus weer deels opvliegers met alle ellende erbij. 27 juli 2018 bewerkt door Bernice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 50 minuten geleden zei Bernice: Jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden