Reacher Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ik weet niet of ik verteld heb van mijn bezoek-egel? Hij eet ook van de anti blaasgruis brokjes van de filosofen. Vannacht werd ik wakker van het geluid van zijn eetgeluiden. MJOM MJOM MJOM!!! Het is een levensgenieter IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Als er 1 dier in de wijde omgeving van mijn huis kampt met blaasgruis dan zou me dat zeer verbazen. Lika, Kohtje en Nietmeer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Cola Zero zonder cafeïne, hier ook vorige week per ongeluk gekocht. Minder koffie door de warmte en nu ook cafeïne vrije cola.. had de volgende ochtend dus hoofdpijn door de afkick. Maar het gaat al beter. Afkick duurt hooguit één dagje. En die cola smaakt prima. Ik had het trouwens nog niet gezien als avontuur. Maar nu het goed afgelopen is vind ik het toch óók wel. Nog nooit zoiets spannends gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Vaak zie je blaasgruis bij dieren die gecastreerd zijn Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Arm egeltje. Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 0,0 % ? D'r zit toch altijd wel wát in? En zo nee, wat zit er dan wél in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 (bewerkt) Hey @Lente, moest je t lekker vinden zou je me dan aub t recept een keer kunnen bezorgen? Ik maak vooral de zadencrackers. Heb wel eens een gelijkaardig brood gemaakt maar er was duidelijk iets mis gegaan. Ni te eten 22 juli 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ahaaaaa..... dus tóch een beetje koolhydraten. Zit je wat te plagen, Lente. Hier ook altijd getel en gedoe met koolhydraten. M'n vrouw is (bijna) geboren diabete. Ze heeft een pomp en moet dan altijd weten wat ze moet bolussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 1 uur geleden zei Reacher: Ik heb per ongeluk Cola Zero zonder cafeïne gekocht. Avontuur! @Jannigje IJsjes voor de liefhebbers Cola zero zonder cafeïne? Where is the joy?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Dat vinden mijn parkieten vast ook lekker dat brood ik niet. Bezoek weer weg was gezellig even kort naar een zwemplas geweest even afkoelen en natuurlijk ijsje eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Wow....boek: De Ontwenning van Leslie Jamison. Iemand schreef er eerder over? Ben net begonnen, maar heb nu al vele gedenkwaardige zinnen in mijn boekje overgeschreven. Feest der herkenning van de gebruikte redeneringen. Bloedserieus jezelf de diepte in drogredeneren en denken dat het helpt en groots en meeslepend is. Au. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Voor @fleurtje Nietmeer, nancy, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Zo, eindelijk weer een berichtje van mij Heerlijke dag gehad Weer tien km gelopen, over gehooide dijken en langs het water Lekker gekookt thuis, spelletjes gedaan Lang op terrasje gezeten en bootjes gekeken Het leven is zoveel leuker als je af en toe met z,n tweeën bent Trouwens weer keurig droog gebleven, het 0% biertje en de spa rood smaakte ook heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Trouwens, net maar op het Weekpact gaan staan Scheelt een hoop aan en afmelden Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 46 minuten geleden zei Lika: Wow....boek: De Ontwenning van Leslie Jamison. Ben gek op zulke boeken, ben nu bezig met Ki het verhaal van Hans Peter Roel ook getipt van hier bijzonder boek goed geschreven Daarna ga ik zeker op zoek naar de ontwenning, en ook ik schrijf zinnen op die mij raken Lika en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Mocht het egeltje gecastreerd zijn dan heeft hij bij mij het juiste voedsel. Toch nog beetje een blij egeltje Kohtje. Maar inderdaad zijn mijn filosofen gecastreerd en Socrates is degene die blaasgruis had, Bolleke Wolleke. ik zat net toch even na te denken over het nieuwsbericht van Lars en dacht ‘hoe kan dat nou?’. Tja de cola. Best lekker met een kopje koffie erdoor. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 1 uur geleden zei Lars: Voor @fleurtje T ergste is dak er vijf min over moest nadenken voor ik hem snapte Reacher, kruidenthee67, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ben jij zwanger @Reacher? Iets is niet loos Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 6 minuten geleden zei fleurtje: Ben jij zwanger @Reacher? Iets is niet loos Dit hadden we nog even voor ons zelf willen houden Reacher, Lika, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Lars Ik moest zo hard lachen dat ik de cola op mijn iPad spoog Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Tja @fleurtje mijn hartje heeft geen last van blaasgruis hè Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Das met dat schootzitten he. Zijt ge al zo zwaar dat je bleef steken Damn girl!! Reacher en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 1 minuut geleden zei Reacher: Tja @fleurtje mijn hartje heeft geen last van blaasgruis hè Astemblief zeg Reacher en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Dankzij de cola toch n schoon schermpje. Doet ‘t goed als schoonmaak spul zeg. fleurtje en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Jabba de Hutt zwanger proesssst! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden