Lars Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 (bewerkt) Fleurtje was eerder 22 juli 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Juist op t zelfde moment se Ik ga maar eerst ff aan de havermout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ik ben gisteren een bolletje ferrero rocher en een straciatella ijs gaan halen in de cremerie waar mijn dochter weekendwerk doet. Twas goeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Geniet ervan @Lars! Ff nr de havermout.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ier ist frisser Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Goedemorgen Lars en Fleurtje. Jullie maken het moeilijk hoor met die dubbele opening, maar aangezien Fleur ervoor gekozen heeft hier door te gaan... Dan kopieer ik de opmerking van Lars toch maar weer hier naartoe: Goedemorgen je was net eerder dus kopiier het hier heen Goedemorgen allemaal. Vandaag komt mijn oudste dochter met kinderen dus mijn kleinkinderen. Denk dat ik ze maar een ijsje ga kopen. Dagpact: Lars Klinkt gezellig Lars... én lekker En dat bolletje ferrero van Fleur klinkt ronduit zaaaaaalig.... Buiten is het 17 graden, dus alles lekker tegen elkaar open. Binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Heb maar uitgelogd wist het even niet meer Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 We zullen het er mee moeten doen @jopie maar ik mis Zeeland mis de zee het strand met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Kan ik me heel goed voorstellen Lars, 't is niet anders... Klinkt goed Joop, waar zit je op het ogenblik? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Goedemorgen allen, hier ook fluitende vogels en weinig meer. Heerlijk kop koffie naast me en geen brakke kop. Zo lekker ff trainen. Mooie zonnige dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 (bewerkt) Moghu mensen, Goed geslapen hiero. Wil nog steeds een regenafvoer maken maar het is zo alle jesxswarm. Heb ik gisteren een badje gemaakt voor mijn dabberkes zijn ze bang dat ze nat worden Vannacht gedroomd dat ik weer gerookt had. Bah wat zijn dat toch rotdromen. Ik voel me dan zo schuldig. 22 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Welkom Roosje, hoop dat je je hier snel thuis voelt... Bol, die regenafvoer komt nog wel, laat maar even zitten hoor. En jaaa, zo herkenbaar dat badje, hahaha... lekker zelf met je pootjes in gaan zitten dan maar. Klinkt helemaal goed zo Joop. Genieten hoor ... maar dat hoef ik jou helemaal niet te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Weer zo’n mooie dag. Weet even niet wat ik wil nu. 22 juli 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Goedemorgen Nietmeer. Gewoon even een dagje lekker luieren misschien? Lekker boek erbij, glas ijsthee en zo? Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Is het zo dat jongens langzamer gaan dan meisjes? Mijn kleinzoon word 7 september een jaar maar hij doet nog weinig. Volgens mijn dochter is het gewoon een tevreden lui mannetje. Dat hij vanzelf wel dingen gaat doen. Is dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Goedemorgen. Jawel Lars, jongetjes zijn wat langzamer. Ik ben ook nog altijd van plan dingen te gaan doen die m'n zusje 60 jaar geleden al deed. Maar dat komt nog wel... Lars en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 goeie zonnige morgen frummers. Bij mij was het ook zo Lars; dochter sneller en eerder met alles, jongens hebben een andere motoriek (de meesten dan), en soms denk ik dat het ook iets van pasja's zijn haha. Dochter had op de creche een vriendje die op zijn luie dikke gat zat en alles aanwees wat hij hebben wilde, sprak niet, deed niks, maar iedereen vlóóg voor hem, dochter ook. Het was ook een heerlijk jong om te zien en zoo tevreden. Benieuwd wat er van terecht is gekomen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Dus ik hoef me geen zorgen te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 O nee, dat kan niet. M'n zusje is nog geen 60. Nou ja, 59 jaar geleden dan. Hou het niet zo precies bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 voorlopig niet Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Zojuist zei Kohtje: O nee, dat kan niet. M'n zusje is nog geen 60. Nou ja, 59 jaar geleden dan. Hou het niet zo precies bij... Dat hou jij niet bij ben geschokt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Op naar de trein zo (met hopelijk airco); met zus naar een tante in Vught. Daar leven nog een paar zussen van mijn moeder. Uitstervende generatie, maar oh oh wat een sterke tak. Opa werd bijna 97 en fietste nog, viste zijn eigen maaltjes bij elkaar en was ook zo iemand die wees naar dingen die dochters aan mochten dragen (wel een tiran hoorde ik later; hij leek ook zo lief voor de buitenwereld). Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ik sla de plank wel eens mis, Lars.. heb ik het gisteren nog over gehad. En er zijn natuurlijk dingen die ik liever niet bij wil houden. Dingen die mijn geweldige imago schaden.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ik ben al heel lang niet met de trein geweest. Heeft de trein tegenwoordig ook airco, lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden