Gast Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Dat kan nietmeer, dat heb ik als iemand het over Mcdonalds heeft. Niet dat ik dan zin in roken krijg maar Bigmacs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Toch knap @Kohtje Chocolade sigaret dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Oh * nu krijg ik ook zin in roken bij MC D. En bigmacs........ Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 12 minuten geleden zei Gypsy: Toch knap @Kohtje Chocolade sigaret dan maar? Zelfs dié vind je nergens meer... In de tijd dat menig taboe doorbroken moet worden en ook wordt, komen er net zo hard weer nieuwe bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Zelfs dié vind je nergens meer... In de tijd dat menig taboe doorbroken moet worden en ook wordt, komen er net zo hard weer nieuwe bij. Oh joh dat wist ik helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 21 minuten geleden zei Nietmeer: Ik praat eigenlijk nooit over het stoppen met roken, in het begin wel even maar het wakkert mijn trek enorm aan. Nu dus krijg ik er gewoon trek in. Heb je dat ook met drank, Nietmeer? Dan zit je op dit forum niet op zo'n geweldige plek.. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 1 minuut geleden zei Gypsy: Oh joh dat wist ik helemaal niet Dit forum is ontzettend goed voor je algemene ontwikkeling. Vooral de "ditjes-datjes draad". Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 (bewerkt) Nee dat heb ik niet met drank gek genoeg. Hier nu zijn houd me er juist van af.. zeker vanavond omdat ik het moeilijk had. Ja had. Want het is weer gezakt dankzij het geklets hier, waarvoor mijn grote dank. 20 juli 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Wel liters gemberthee op. Als ik geld zou vragen voor toiletgebruik zou ik nu goed verdient hebben. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Nounounou Lente, wat een projecties naar Gypsy. Omdat ik me ergerde aan jouw woordkeus heb ik het even nagekeken; Jij haalt een reactie van maandag naar vrijdag, 0m 19.01 noem jij het .... zuigen en zegt NIVEA, maar het is niet Gypsy die invult, jij vult in dat zij zuigt (ikzelf las het heel anders) 0m 19.24 schrijf je dat je het los en bij de ander laat, maar in de zelfde zin even slinks melden dat er anderen zijn die wEL jou geloven/vertrouwen om 19.34 u nog even melden : ook nuchter om 19.45 Gypsy zet je NIVEA opzij (????) om 19.56 beschuldig je de ander weer van mekkeren (hoezo NIVEA?) en meldt nog even dat je helder bent. wat een drama uit een simpele opmerking, en wat jammer dat de dagdraad er nu alweer zo door wordt gekleurd. nancy, Gypsy, Lars en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 @lady jane Dank Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Even voor de volledigheid: de reactie van Garuda die bij maandag staat is wel vandaag geplaatst. Ik snap wel dat dat weer iets kan uitlokken. Ik wil het voor niemand opnemen hoor want dat kan iedereen zelf ook wel. Zoals ik al eerder noemde deze week; misschien zijn mensen moe door de warmte en licht geraakt. Reageren sneller en feller. Dat lokt dan weer een kettingreactie uit. Twijfel zelf al of ik dit wel moet plaatsen want dat lokt ook wel misschien weer iets uit. Maar aan de andere kant mogen dingen ook best benoemd worden, dat is ook weer leerzaam. Ikzelf voelde me vooral lollig vanavond en had niet zo zin om er lang nog serieus over door te gaan omdat het M.i. Nergens toe leidde. Nu inmiddels ben ik weer serieus en ook moe na een intensieve dag. iedereen bedankt voor het aanhoren van mijn slap geklets. Heeft me door mijn trek heen geholpen. meld me dan ook droog af, weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 @Lars, ik zag vandaag reclame voor mayonaise ijs ...bweeuuukes!! T cola zero ijsje trok op niet veel. Water met een ietsiepietsie smaak. Er zijn geen zekerheden meer. Moeder is moe. Beetje vakantieblues. Altijd last van. T contrast is te groot. Eerst 24/24 in gezelschap in een drukke omgeving en dan plots stilte. En ik hou van stilte over t algemeen. Luxeproblemen. Slaapzacht Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Slappe janus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Dat maakt toch niet uit als je daar vandaag nog op reageert. Ik vind Lente ook door draven erin en inderdaad wel steekjes geven. Maar goed het is zoals het is ik meld me droog af voor vandaag @fleurtje dat lijkt me nu helemaal niets mayonaise ijs Gypsy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Dat mayonaise ijs is dat voor een cholesterol verrijkend dieet? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik heb het warm en dan vragen ze elke avond wil je geen pyjama aan nee natuurlijk niet Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Dat noemen ze ook wel doodknuffelen Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ze zijn bang dat iedereen bij je op schoot wil Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik heb de maandag nu nog een keer gelezen. Haal mijn schouders maar op maar wat maak je er een drama van @Lente Gypsy haalt je helemaal niet onderuit ze zegt toch fijn dat ik het mis heb. En nu echt slapen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik had vandaag ijs tijdens lunch @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Festival was leuk. Wel eerder weg. Na afloop van concert vertrokken. Rest van gezelschap achter gelaten. Was voor mij precies goed zo. Nu slapen. Morgen weer ijs. Of niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Goedenavond ik kom nog even kijken, net bijgelezen. @Kohtje gefeliciteerd met een jaar rookvrij!!!!!! Ik zit nu op 10 weken en wil je nog even een hart onder de riem steken: ik ben nu veel met niet roken bezig en lees dat mensen die langer gestopt zijn vaak de voordelen van stoppen 'vergeten', trucje van je hersenen om je weer aan t roken te krijgen. Alle zgn voordelen van het roken zijn illusies, het enige dat roken doet is je ontwenningsverschijnselen opheffen dus trap er niet meer in hoor!! ( ik hopelijk ook niet) rotverslaving! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 3 minuten geleden zei Lika: Festival was leuk. Wel eerder weg. Na afloop van concert vertrokken. Rest van gezelschap achter gelaten. Was voor mij precies goed zo. Nu slapen. Morgen weer ijs. Of niet.... Fijn @Lika, lijkt me best een uitdaging zo n festival. Morgen lekker uitgerust op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Vanavond op terras gezeten en merk dat t steeds leuker wordt zonder alcohol, heb t niet gemist. Het went dus echt ( sta wel te stuiteren van al die koffies) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden