Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 juli


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Gisteren ijs als diner! Tis niet de goede keuze, maar wel beter dan een fles. Was een mooie, maar zware dag gisteren. Hele dag training. En een heel belangrijk inzicht opgedaan. Dat was goed maar confronterend. Dan wil ik ijs. Nou ja. Zal na de zomer wel over zijn.....

vandaag naar een festival. Geen uitdaging niet te dnken, wel om het leuk te hebben zonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lika:

Goedemorgen. Gisteren ijs als diner! Tis niet de goede keuze, maar wel beter dan een fles. Was een mooie, maar zware dag gisteren. Hele dag training. En een heel belangrijk inzicht opgedaan. Dat was goed maar confronterend. Dan wil ik ijs. Nou ja. Zal na de zomer wel over zijn.....

vandaag naar een festival. Geen uitdaging niet te dnken, wel om het leuk te hebben zonder.

ijs als diner? Mag ik bij jou wonen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Discussie is toch niet erg? Laat juist alle uiterste zien en scherpt je denkvermogen. Het verschaft veel informatie die voor anderen heel bruikbaar kan zijn bij het maken van hun eigen keuzes. En ja mensen kunnen persoonlijk geraakt worden. Ook dat vind ik wel mooi. Het gaat ergens over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Er waren eens twee chihuahuaaaaaatjes. Een hele slimme, een die denkt dat ze slim is, en een bijna lege diepe vijver. Die niet zo'n slimme wilde gaan zwemmen, rara hoeveel kost een broodje van e0,25 Honden Plaatjes Een Lachende Hond

Zo dadelijk weer lekker bezig zijn op de dagbesteding. Ben weer aan het schilderen gegaan alleen kan je met gewone acrylverf voor de deuren niet zoveel doen:wacko::blush: Maar goed daar vinden ze het prachtig en mij zal het een zorg zijn het komt toch niet hier te hangen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

 

Zo dadelijk weer lekker bezig zijn op de dagbesteding. Ben weer aan het schilderen gegaan alleen kan je met gewone acrylverf voor de deuren niet zoveel doen:wacko::blush: Maar goed daar vinden ze het prachtig en mij zal het een zorg zijn het komt toch niet hier te hangen.

 

:D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kohtje:

Goedemorgen.

Opgelucht wat betreft de uiteindelijke afloop van m'n 'gedoe' met fleurtje, gisteren..

Eind goed , al goed . 

Ik mag zo'n discussie wel . Dan gaat het ergens over tenminste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Francoise en goedemorgen Kohtje...
Fijn dat je opgelucht bent. 
Ik heb de discussie zijdelings gelezen... 
en naar mijn bescheiden mening lijden niet alle mensen die een (lange) periode teveel hebben gedronken aan een ziekte. 
Ja, er zijn velen voor wie 1 glas te veel is en 2 glazen te weinig, die na ieder (incidenteel) glas de drang naar meer weer voelen,
en die dus maar beter echt niets meer zouden moeten drinken. 
Maar er zijn ook mensen die na zo'n periode van veel te veel weer terug kunnen naar wat je zou kunnen noemen 'normaal'  drinken: af en toe en met mate, zonder 
daarna weer een soortement van hunkering te voelen. 
Niet iedereen die je ooit als alcoholist kon bestempelen blijft er één. 

Afijn, het blijft meestal een moeizaam 'praten'  tussen aanhangers van beide opvattingen, dat moge duidelijk zijn. 


 

 

bewerkt door Yvonne
Tekst stond er twee keer... beetje veel van het goede
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jopie:

Laat maar komen, die dagen. Laat maar zijn, nu, in mijn deur, met koffie.

En dat is dus ook gewoon genieten Joop. 
Lekker twee weken voor de boeg waarin niets moet maar alles mag dus. 
En jaaaa, Nederland is ook zoooo mooi. 
En als ik het goed begrepen heb is er weer een kleinkindje op komst heel binnenkort? Mooi meis. 
Die toch in de wildernis komt er, als je er aan toe bent voel je dat. 
Tot dan genieten van het hier en het nu... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei jopie:

Waar zit t verschil voor jou, fleurtje?

Of beter: wat maakt dat het voor jou belangrijk genoeg is om dit te schrijven? Wat is de meerwaarde, voor jou?

Ben ik (oprecht) benieuwd naar. 

T woord knap associeer ik met trots zijn op iets. In die zin vind ik me niet helemaal in wat je schrijft. Ik ben niet trots op wie ik was, ik vond t niet knap maar t elke dag opstaan en doorgaan was op zich best een prestatie.

Trots ben ik op waar ik nu sta. Ik vind t moeilijk als ik t gevoel krijg dat ik dat niet hoor te hebben als niet geheelonthouder. Iets dat vanuit mezelf komt omdat ik waarschijnlijk moeilijk vrede kan hebben met waar ik van kom. Dat gevoel manifisteerde zich een pak sterker na de dood van mijn papa. 

Maar weinigen vinden een niet geheelonthouder knap. Als t zo is, dan is dat omdat ze iets doen dat een ander moeilijk of niet kan. Niet meer of minder. En ook als dat wordt uitgesproken heeft men de neiging dat te counteren. 

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...