Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 16-7-2018


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Mensen blijf toch a.u.b. delen hé? Dis je gaf van de week aan dat je niet zo lekker in je vel zit (zachtjes gezegd). Daarna horen we niets meer. Delen is dan wel niet helemaal helen maar je raakt toch wat kwijt.

Ik heb vannacht minder last gehad van de warmte. Heb de airco een tijd laten draaien. Dat is toch anders opstaan dan omdat ik beter geslapen heb.:lol: Heerlijk. Werd vanochtend wakker gelikt.

Al voel ik me nog zo rot, ik kan blijven genieten van m'n 2 deugnietjes. Als ik dan zo kijk naar die dikke billetjes (ze zijn ietsje te dik;)) die ze met het lopen omhoog gooien en dat krulstaartje daarboven op, dan geniet ik en weet dat ik ze goed verzorg.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Het is idd wat rustiger op het forum he Bol. Misschien zijn er ook wel enkele die op vakantie zijn en even willen stoppen met taperen en willen genieten van hun vakantie.

Slapen gaat bij mij nog steeds altijd goed :) ondanks de warmte. En ik heb er weer 1mg eraf getapert zit nu op 7mg :) tot nu toe gaat het redelijk, beter als voor heen zonder AD. 

Fijne Dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Dis:

Ook goedemorgen,

Hier gaat het iets beter, ik heb maar weer een stapje gemaakt van 0,5 dia. De vakantie is afgezegd. Mijn partner is ook niet helemaal in orde en met dat warme weer is het moeilijk om verkoeling te zoeken. Wellicht in het najaar of anders volgend jaar.

Fijne dag allemaal

@Dis zo heb ik dat ook gedaan mijn vakantie verzet naar volgend jaar of als het eerder beter met me gaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben er nog hoor ;)

Zaterdag echt een energieloze/futloze dag gehad. Boodschappen gedaan en een cadeautje voor vrienden waar we zondag naartoe geweest zijn. `s Avonds bij mijn vriend film gekeken, maar ik kon het niet volgen.... Totaaaal niet kunnen concentratie. Na 2 wijntjes naar bed gegaan en boven verwachting geslapen. (is 2de nacht dat ik bij mijn vriend sliep in voorbereiding op de renovatie. oefenen ;) )

Gisteren naar een verjaardag geweest van goede vrienden. Was super gezellig en natuurlijk prachtig weer! Ik heb echt zitten genieten. Vooral van de kids. Ik had een waterpomp met waterballonnetjes geven ;) Was een groot succces. Iedereen kreeg er wel een tegen zich aan en was klets nat. Zo gelachen! 

Vanmiddag belt de arts van het GGZ weer om te vragen hoe het gaat. 

Over de vakantie: Ik ben nu een week op 20/25 mg dia en 5 zopiclon. De arts wilde per week een tablet zopiclon eraf en 20/25 dia erbij, maar dat leek me te snel. Maar toen was ik net een paar dagen bezig en was ik zo sloom als wat. Nu trekt dat langzaam weg, dus ik denk dat we wel weer een stapje verder kunnen gaan. Wat denken jullie? Te snel, nog een week wachten (of een paar dagen) of toch verder omzetten naar Dia. 

Pffffff ik wil van die rommel af! Ben er zo klaar mee! Maar mijn lijf en die cravings die blijven zo vervelend :( Zo moeilijk om, als ik wéér niet kan slapen, ik wéér naar de pillen wil grijpen. De ene keer geef ik er aan toe, de andere keer lukt het om eraf te blijven. Maar het blijft een strijd.... Hoe deden jullie dat?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Kaida74:

Hoi, ik ben er nog hoor ;)

Zaterdag echt een energieloze/futloze dag gehad. Boodschappen gedaan en een cadeautje voor vrienden waar we zondag naartoe geweest zijn. `s Avonds bij mijn vriend film gekeken, maar ik kon het niet volgen.... Totaaaal niet kunnen concentratie. Na 2 wijntjes naar bed gegaan en boven verwachting geslapen. (is 2de nacht dat ik bij mijn vriend sliep in voorbereiding op de renovatie. oefenen ;) )

Gisteren naar een verjaardag geweest van goede vrienden. Was super gezellig en natuurlijk prachtig weer! Ik heb echt zitten genieten. Vooral van de kids. Ik had een waterpomp met waterballonnetjes geven ;) Was een groot succces. Iedereen kreeg er wel een tegen zich aan en was klets nat. Zo gelachen! 

Vanmiddag belt de arts van het GGZ weer om te vragen hoe het gaat. 

Over de vakantie: Ik ben nu een week op 20/25 mg dia en 5 zopiclon. De arts wilde per week een tablet zopiclon eraf en 20/25 dia erbij, maar dat leek me te snel. Maar toen was ik net een paar dagen bezig en was ik zo sloom als wat. Nu trekt dat langzaam weg, dus ik denk dat we wel weer een stapje verder kunnen gaan. Wat denken jullie? Te snel, nog een week wachten (of een paar dagen) of toch verder omzetten naar Dia. 

Pffffff ik wil van die rommel af! Ben er zo klaar mee! Maar mijn lijf en die cravings die blijven zo vervelend :( Zo moeilijk om, als ik wéér niet kan slapen, ik wéér naar de pillen wil grijpen. De ene keer geef ik er aan toe, de andere keer lukt het om eraf te blijven. Maar het blijft een strijd.... Hoe deden jullie dat?

 

@Kaida74 goed dat je een leuk weekend heb gehad. Betreft het slapen; heb je ook ooit geprobeerd voordat je gaat slapen te mediteren of zelfhypnose toe te passen? Of dit geluisterd met oortjes in als je op bed ligt via youtube? Of naar Delta waves te luisteren komen je hersenen tot rust ze geven dan dan een lage ferqentie af (hz) voor een diepe slaap. Je kan ook de TAT technique toepassen.

Verder kan je ook elke dag met jezelf afspreken ‘Vanavond heb ik een goede nachtrust en zal uitgerust wakker worden. Probeer dit maar eens 28 dagen achter elkaar te zeggen.

Bonus: http://www.mirmethode.nl/slecht-in-slaap-vallen/ Probeer dit maar eens in een hand omdraai ;) 

Hopelijk kan je er iets mee succes! 

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Deligaf1:

@Kaida74 goed dat je een leuk weekend heb gehad. Betreft het slapen; heb je ook ooit geprobeerd voordat je gaat slapen te mediteren of zelfhypnose toe te passen? Of dit geluisterd met oortjes in als je op bed ligt via youtube? Of naar Delta waves te luisteren komen je hersenen tot rust ze geven dan dan een lage ferqentie af (hz) voor een diepe slaap. Je kan ook de TAT technique toepassen.

Verder kan je ook elke dag met jezelf afspreken ‘Vanavond heb ik een goede nachtrust en zal uitgerust wakker worden. Probeer dit maar eens 28 dagen achter elkaar te zeggen.

Hopelijk kan je er iets mee succes! 

Hoi @Deligaf1, je wilt niet weten wat ik allemaal al geprobeerd heb....... Ben al een jaar of 10 zoekende.... Heb hypnotherapie gehad, idd ook de mantra's zeggen, de Tat techniek ben ik mee bezig ;) , homeopathie, alternatieve geneeswijze, reiki, etc.... Been there, done that... Hoop dat ik nu EINDELIJK eens goed geholpen word....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi! @bolletje @Kaida74 Diertjes en kinderen, altijd leuk om naar te kijken!

@Dis Wat jammer dat jullie hebben moeten cancellen. Maar je hebt nog wat te goed!

Ik heb nu al vier nachten minder geslapen. Afgelopen nacht duurde het een uur voordat ik weg begon te vallen. Toen slaakte de jongste een gil. Daarna ben ik gaan dromen, weer wakker geschrokken van de jongste en daarna pas echt weggezakt. Tot ik 5.45 weer wakker werd. Ik kwam dus slecht in slaap. Maar daarna was het ook mijn dochter die niet meewerkte. Ik merk dat ik ook wat onrustig ben. Dat merkte ik van het weekend al. Misschien een kleine terugval. Maar....die zijn nodig om er helemaal bovenop te komen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dis:

Ook goedemorgen,

Hier gaat het iets beter, ik heb maar weer een stapje gemaakt van 0,5 dia. De vakantie is afgezegd. Mijn partner is ook niet helemaal in orde en met dat warme weer is het moeilijk om verkoeling te zoeken. Wellicht in het najaar of anders volgend jaar.

Fijne dag allemaal

Jakkes wat balen zeg! Maar wel stoer en goed dat er weer 0,5 af is! Hou vol lieverd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jeshen:

Hi! @bolletje @Kaida74 Diertjes en kinderen, altijd leuk om naar te kijken!

@Dis Wat jammer dat jullie hebben moeten cancellen. Maar je hebt nog wat te goed!

Ik heb nu al vier nachten minder geslapen. Afgelopen nacht duurde het een uur voordat ik weg begon te vallen. Toen slaakte de jongste een gil. Daarna ben ik gaan dromen, weer wakker geschrokken van de jongste en daarna pas echt weggezakt. Tot ik 5.45 weer wakker werd. Ik kwam dus slecht in slaap. Maar daarna was het ook mijn dochter die niet meewerkte. Ik merk dat ik ook wat onrustig ben. Dat merkte ik van het weekend al. Misschien een kleine terugval. Maar....die zijn nodig om er helemaal bovenop te komen.

 

Hou oud is de jongste ondertussen? Is het een idee om haar op haar eigen kamertje te gaan leggen, zodat je minder getriggerd word door haar geluidjes?

Terugvallen horen erbij. Waves en windows. Je herkent ze gelukkig en je weet waar het vandaan komt. Hopelijk helpen die gedachten een beetje... Knuffel!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi lieve kanjers,

Ben blij dat ik zie dat als ik geen tijd vind om op het forum te komen, er toch mensen zijn die elkaar vinden.

@DisOok al lijkt 0,5 mg in een stapje misschien niet veel, ik blijf denk dat je mogelijk iets stabieler zou zijn als je deze in stapjes afvijlt. Of zie je dat gewoon niet zitten? En wat super jammer van je vakantie, maar ik kan me je keus helemaal voorstellen. Ik ben vorig jaar ook gewoon op de bank gebleven, want echt ziek zijn en vakantie houden gaat gewoon niet samen.

@JeshenHad je mogelijk ook last van de warmte?

@Kaida74 Ik denk dat je heel erg goed over je motivatie moet nadenken. Veel lezen over wat deze medicatie met je lichaam doet ( dat motiveert! geloof me...) en dan je einddoel duidelijk voor ogen krijgen ( visualiseren helpt daarbij.)  Wijn is uit den boze op dit moment, weet niet of je dat wist. En ik denk dat wanneer je voelt dat de dosis pakt, je het beste door  kan gaan met omzetten. Again: focus op je doel, niet op al de dingen die je even voor moet laten. Het is belangrijk! Zorg goed voor jezelf!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kaida74:

Hou oud is de jongste ondertussen? Is het een idee om haar op haar eigen kamertje te gaan leggen, zodat je minder getriggerd word door haar geluidjes?

Terugvallen horen erbij. Waves en windows. Je herkent ze gelukkig en je weet waar het vandaan komt. Hopelijk helpen die gedachten een beetje... Knuffel!

 

 

7 maanden. Ze heeft een eigen kamer, maar die grenst aan die van ons @Kaida74

Ja, @Kannietmeer het was ook wel warm, maar ik lag niet echt te woelen. Ik lag gewoon rustig te wachten tot ik wegviel. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allemaal,

Tja, hebben we nog vakantie nodig nu het hier zulk heerlijk weer is? Nee toch? Nou ja, behalve de werkmensen zoals ik misschien, maar ik mag geduldig wachten tot het september is.

Dat slapen is met deze warmte voor veel mensen een gotzpe. Ik hoor niet anders dan geklaag daarover. Ik had afgelopen nacht ook moeite om in slaap te komen, maar uiteindelijk lukte dat toch. Had met de BBQ ook wel wat veel naar binnen gewerkt, dat blijft toch een valkuil voor me. ;)

@Kaida74 als je denkt het aan te kunnen kun je de volgende stap wel zetten. Alleen jij voelt dat aan. Als je te snel gaat roept je lichaam je wel terug. Als dat nu niet gebeurt kun je je vast concentreren op de volgende stap. Succes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.een vakantie zit er ook hier niet in.Zou al blij zijn als het wat beter ging.Misschien ziet volgend jaar alles er beter uit.Voor nu;eten, gebracht door mn lieve dochter,en vroeg naar bed in de hoop dat morgen alles anders is.Fijne avond, Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ey187:

Hoi @Jeshen

ik ben nog niet gestopt, zit op 6 per dag.alleen ze werken niet zoals het hoort, alleen rare afkick..met hele nare gedachten en gevoelens.

Heb jij ook psychise verschijnselen ervaren?.

 

Groet

Met mijn psyche was niks mis. Toen ik ziek werd tijdens de zwangerschap en van benauwdheid niet meer durfte te slapen, kreeg ik 4 weken slaappillen. Lorazepam. Na een week of 2 voelde ik mij steeds emotielozer worden en werd ik overdag ook angstig. Toen ben ik gestopt. Abrupt. Ct dus. En toen ging mijn psyche met mij aan de haal ja. Niet meer slapen, overal bang voor zijn, om de haverklap paniekaanvallen, depressieve gedachten. Het duurt lang voordat het over is, maar het wordt beter! Niet van de een op andere dag, maar langzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-7-2018 om 09:49 zei Jeshen:

Met mijn psyche was niks mis. Toen ik ziek werd tijdens de zwangerschap en van benauwdheid niet meer durfte te slapen, kreeg ik 4 weken slaappillen. Lorazepam. Na een week of 2 voelde ik mij steeds emotielozer worden en werd ik overdag ook angstig. Toen ben ik gestopt. Abrupt. Ct dus. En toen ging mijn psyche met mij aan de haal ja. Niet meer slapen, overal bang voor zijn, om de haverklap paniekaanvallen, depressieve gedachten. Het duurt lang voordat het over is, maar het wordt beter! Niet van de een op andere dag, maar langzaam.

@jeshen

 

Fijn om te lezen dat het je is gelukt

Trots op jou

Xxx Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...