Gypsy Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Ach niet elke dag kan positief beginnen. Als er geen slechtere dagen tussen zitten geniet je minder van de mooie dagen. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Denk dat het er ook aan ligt wat je doet in je leven. Kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld zoals @rapilos zo veel en hard werkt dat je dan baalt dat je op een vrije ochtend niet eens wat langer kunt liggen. Ook dat je moe bent na een werkweek ik had dat ook toen ik nog werkte dan wilde ik graag in weekend wat langer liggen. Denk ook niet dat het met alcies heeft te maken Senna33 en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goed idee @Lente die karaf! Ik ga er zo eentje kopen ik heb er geen eentje. Hier was het ook wat te druk en te warm. Dus vandaag lekker weinig op de planning. Wat zijn silversplints? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Ik slaap juist altijd goed trouwens, zeker na niét drinken. Maar vanacht een heuse plak nacht ondanks de rolluiken. Mijn dag begint vaak positief en zeker in een tijd als deze. Heb lang gewacht op de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 3 uur geleden zei Nietmeer: Goedemorgen allemaal, Dagpact Lars Antoinnette Rapilos Kohtje Nietmeer Senna33 Doe je mee Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 @Bor is aan bootje varen denk ik Rosee, Gypsy, Senna33 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Ik zal wel een zeur zijn, maar ik ben gesloopt (moe dus) De hele dag op zolder bezig geweest, heb echt álles in mijn handen gehad en van zijn plek gehaald. Tot en met de balken van het dak aan toe gesopt en gepoetst. Kringloopspullen gelijk weg gebracht. Kasten zijn praktisch leeg, alles is keurig ingepakt en netjes weg geruimd achter de schotten. Losse plintjes weer vast gemaakt. Maar het is wél af. En dat met die hitte. Dus...ik had een beloning verdiend! Met mijn dochter lekker bij de McD gegeten. Heb de verbrande calorieën maar direct gecompenseerd dus. Dochter straks in bad en ze mag lekker in mijn bed. En ik duik er gelijk naast. Kan mij het schelen Gypsy en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Och och @NickyLJ80 is moe. Ja dat mag als je zoveel doet zeg. Durf het bijna niet te zeggen maar ben ook moe. Geholpen met dierenhokken boodschappen mee geweest. Vanmiddag mee geholpen in de tuin goede afleiding NickyLJ80 en Senna33 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Inderdaad Lars, och och en ach en wee Paar huizen verderop wordt straks een surprise party gegeven voor een 40 jarige. Ivm eventuele overlast kregen we briefje in de bus. En als we er last van hebben dan zijn we van harte welkom om een borrel mee te komen drinken. Zo blij dat ik niet hoef. Hoop herrie, hoop gezuip, hoop drukte en dan ook nog onverwachts voor de jarige. Je zou me niet chagrijniger kunnen krijgen. Ik zal het wel nooit begrijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Het weer zal zeker ook zijn parten spelen. Voor mijn alc periode ook al last van. Maar, ik ben op de plak nachten na toch wel blij met de zomer. Ik kom toch makkelijker mijn bed uit als de zon komt, wie had dat gedacht. Oké, de vogeltjes hoeven van mij dan niet zo vroeg hun snaveltjes open te doen ik ga nog even mijn zwembad in, nog even genieten van de laatste zon. Ben al redelijk bruin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Dag 7 terug nuchter na 2 dagen op de bek te zijn geweest. Toch moeilijk momentje. Maar we houden wel vol. Met vallen en opstaan.. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goede avond, Toch nog een beetje actief geweest hier. Even huishoudelijk. Nog even een wandelingetje gemaakt. Toch 10.000 stappen gehaald! Fijne avond iedereen. Jammer @Berlioz2015 Nu weer volop ertegenaan dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Heerlijk dagje gehad. Uit in eigen stad met dochter. Genoten van de zon en besloten dat al mijn kilo’s ook recht op zon hebben. Dochter 2 had dansuitvoering. Was ontroerend mooi. Ben een gelukkig mens vandaag. Slaap lekker! Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Je kan een pak overdrijven @Bor, zoals steeds. Maar geen probleem...ik zie t zelf ook altijd groter dan t is. Wat jou maar gelukkig maakt Gypsy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 @Kohtje, dank je wel voor t lieve aanbod! Maar ik ga me ineens een nieuwe fiets aanschaffen. De solden zijn hier net begonnen dus miss doe ik ineens nog een koopje #fingerscrossed Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 (bewerkt) Wat doet het er ook toe 1 juli 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 7 uur geleden zei Bor: * Waarom zouden toch nogal wat mensen zoveel moeite met jou hebben Bor. en anders om? Zo erg was het berichtje van fleurie niet dacht ik. Of ik lees het niet goed. Gypsy is het vandaag nog een beetje te doen geweest met de moeheid wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 @Bor zodra iemand met ernstige vernauwing in nekwervel uitval verschijnselen krijgt in armen en benen krijgt die een operatie. Bijna niemand krijgt er een dwarslaesie van. Het kan ja alleen als het niet behandeld word. Het is geen grote ingreep met goede resultaten. Het kan maar het gebeurt eigenlijk nooit bron mijn dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 7 uur geleden zei Bor: * Waarom wordt dit toegelaten door de @moderator ? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 'T is dat jij dat zegt Lente want ik dacht ook dat er flink wat genuttigd is. Maar dat word nooit bevestigd nog ontkend. Heeft jouw grote vriend(innetje) geen last gehad van de warmte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Dan zou ik serieus heel snel voor een tweede mening gaan @Bor of naar een rugcentrum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Dat vind ik heel erg voor je @Bor Heel veel sterkte daarmee ik hoop dat ze toch wat kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Je mag me alle namen van de wereld geven @Bor. Nog niet zolang geleden lag je heit op sterven. Niet echt en toch wel. Dat raakte bij mij een gevoelige snaar aangezien het verlies van mijn papa iets is waar ik nooit volledig over kom. Iemand zei toen heel terecht dat iemand die palliatief is niet perse kort te gaan heeft. Maar zo liet je t niet overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Maar dat niet alleen. Ook over jezelf..jouw gezondheidstoestand is zo slecht dat artsen je adviseren te stoppen met drinken en roken. Maar niet zo erg dat je t gewoon negeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Ik vind t moeilijk jou serieus te nemen. Maar ik vind t eveneens moeilijk mezelf serieus te nemen. So what gives Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden