Antoinnette Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Goedemorgen @Antoinnette gaat het nog steeds goed met je? Dagpact Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Meestal goed, soms even minder Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Goedemorgen Antoinette en Lars, vandaag dag 12 voor mij. Heb zowaar zo’n 6uur geslapen vannacht. Dagpact Antoinnette Lars Nietmeer maak er een mooie maandag van Lars en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Goedemorgen nietmeer. Dag 12 gewoon doorgaan dag voor dag goed bezig. Fijn om te horen @Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Goedemorgen frummers. Slecht geslapen hier, vaak wakker geweest en kramp in mijn been. Maar uiteindelijk wakker worden van het gezang van de vogels en merken dat de zon schijnt maakt een hoop goed. Eerst een bakje maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Morge Yvonne, sterkte met je been, ik ga ook een bakkie nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Jij ook een goedemorgen Nietmeer, kramp kwam vannacht telkens, gek hoor, nu geen last meer van natuurlijk, maar evenzogoed bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Sterkte met je been @Yvonne je moet magnesiem nemen dat helpt tegen kramp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Tsja, dat slik ik al Lars, en ook calcium een uur later, dan schijnt de magnesium beter te werken... En dat heeft het heel lang goed gedaan, maar vannacht was het bal dus. AFijn, er zijn ergere dingen hoor... vanmiddag lekker een half uurtje op de bank onder zeil dan maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Voor iedereen nancy en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Goedemorgen. Hier oppasdag op kleindochter en kleinzoon . De laatste is alweer drie maanden. Wel druk, maar oh zo genieten! Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 (bewerkt) Wat mooi, Lars. Goedemorgen. 25 juni 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 goedemorgen Dagpact Antoinnette Lars Nietmeer Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Goeie morgen mensen, Heerlijk Nancy z met de kleinkinderen hé? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 6 minuten geleden zei Kohtje: goedemorgen Dagpact Antoinnette Lars Nietmeer Kohtje Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Jullie ook een goedemorgen Nancy, Lente, Kohtje en Bolletje. Mooi pamflet Lars. Nancy veel plezier met oppassen..... Hier nog 1 bakje thee en dan ga ik aan de slag, weer genoeg te doen vandaag. Luitjes, maak er een mooie dag van... hij komt nooit meer terug... Dag dag.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 dag dag Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 20 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen lieve dappere mensen Zou jij niet voortaan 'goedemiddag' doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Ja hoor, Bor. Je hebt me door. Ik blijf alleen nog op dit forum om jou te betrappen. Leuk hè? Maar had je een speciale reden om een tijdje 'goedemiddag' te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Dan is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Maar nu weet je wel weer beter, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Ik zie Nancy zich zorgen maken om jopie. Nu maak ik me om jopie niet gauw zorgen, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat ze zomaar ineens, zonder aankondiging van één of andere loop, al zo lang stil is. Dat zal toch niet zo zijn omdat fleur een 'grapje' van jopie minder geslaagd vond? Heel langzaam aan begin ik me toch ook wel een beetje zorgen te maken.. Ze is en blijft uiteindelijk toch gewoon een meisje met gezondheidsdingetjes of - dingen, dat alleen in een bus en/of caravan woont en daardoor toch kwetsbaar.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Goedemiddag. Succes @Francoise en ja @jopie waar zit je? Laat eens wat horen maak me ook ongerust. Ik ga moed verzamelen om alleen een blokje om te gaan naar de buurt supermarkt toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden