Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 juni 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen . Fijne dag. 

Laatste drukke werkweken voor de vakantie. Ik kan het aan, maar ik ga mezelf niet op de proef stellen. 

Het wordt een heel rustig weekend en zodra collega over anderhalve week terug is, compenseer ik mijn extra gemaakte uren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Antoinnette en Lika. 
Ik ga aan de slag hier, hoogste tijd. 
Goed dat je jezelf in de gaten houd Lika, een ander doet het niet voor je hoor. 
Hard werken is niet erg, jezelf overwerken wel..... 
Luitjes, maak er een mooie dag van... 

dag dag.... blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Ik ben aan t wachten op een fiets uit olland die maar ni komen wil. Ik wacht ni graag. 

@Reacher!!!! Jij lekker stukje ollandse kipfilet!! :heart: Eindelijk :angry:. Waar zijn de cadeautjes?? Hoe was t ginders?

Ik vertrek de tweede week van juli. Normaal gingen we de eerste week maar mijn heenvlucht werd geanulleerd. Ach ja, geen ramp. Dochter was nog vrij en bij ons op t werk zijn ze redelijk flexibel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisteren een heel simpel pickupje gekocht. Nu af en toe lekker een plaat opzetten inclusief kraakjes en ruisjes. Heerlijk.
Ouwe meuk van zolder die ik jaren niet gehoord had. Inclusief (daar begon ik mee) de allereerste singletjes die ik ooit
van m'n oma kreeg. (Boudewijn de Groot met 'het land van maas en waal'/'testament' en The Beatles met 'Yellow Submarine'/'Eleanor Rigby').
Niet om aan te horen, die totaal versleten plaatjes. Maar o, zo leuk. LP's heb ik beter verzorgd in het verleden.

Vandaag niet veel tijd om plaatjes te draaien, moet van alles koken voor het weekend. Kip en rijst voor onze ouwe hond die het aan z'n
darmen heeft momenteel én een pan soep om mee te nemen voor het weekend.
Morgenochtend vertrekken we voor weekendje citroën-meeting. Dit keer met de camper (ook een Citroën).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn bericht, @spirit. Ik merk ook dat ik nu echt goed geland ben in mijn redelijk nieuwe woonomgeving en dat is erg prettig. Ik had een valse start op dat punt en ben blij dat dat allemaal verleden tijd is. 

@Kohtje, leuk die plaatjes draaien. Nostalgie. Ik heb het wegens veel kleinere behuizing moeten wegdoen. Ook een keuze. En mooi citroentjesweekend!  ( ook al is mijn autootje rood, ik bljf m mijn citroentje noemen:))

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de afgelopen 25 jaar ook meerdere malen op het punt gestaan m'n LP's weg te doen maar kon het elke keer toch weer niet over m'n
hart verkrijgen. Ze zijn inderdaad nogal groot en - bij een verhuizing - ook nog eens zwaar, als je ze niet stuk voor stuk wilt verhuizen..:D.
Maar ik heb nu besloten om ze nooit (nou ja, zeg nooit nooit).. weg te doen. Vele heb ik wel op CD maar bijvoorbeeld een hele rits
van de psychedelische folk band "The Incredible String Band" vind ik nu veel te lollig om terug te luisteren omdat ik daar nooit CD's van heb
gevonden... Echt al wel dik twintig jaar niet meer gehoord... en nog steeds lekker gekke muziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar zijn we weer, het duiveltje is om de hoek komen kijken en de detox mag weer van start :-( Ik praat er niet graag over maar @Nietmeer heeft me een hart onder de riem gestoken om het toch aan te geven hier op het forum. Aanleiding, 1 glaasje kan wel... Niet dus, lichaam meteen op de kop en waardeloos gevoel. Hoevaak kun je jezelf stoten aan een steen.. Ik krijg nu vast wat opmerkingen, hoe waarom.. Kon ik er zelf maar antwoord op geven. Ik weet het niet en probeer maar weer moedig voorwaarts. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieselotje:

... Hoevaak kun je jezelf stoten aan een steen.. Ik krijg nu vast wat opmerkingen, hoe waarom.. Kon ik er zelf maar antwoord op geven. Ik weet het niet en probeer maar weer moedig voorwaarts. 

Maar @Lieselotje, tóch wel slim om daar wat onderzoek naar te doen. Het komt toch érgens vandaan? Allereerst: WAAROM dat ene eerste glaasje dat wel kan?
Moedig voorwaarts is zeer sterk aan te bevelen maar om je nu niet wéér aan die zelfde steen te stoten is het handig als je die steen van te voren aan kunt zien komen.

*bemoedigend klopje op je schouder*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers

Beetje laat op het dagpact, maar hard gewerkt vanochtend, daarna markt en middagdutje (ja, ja, ben ook geen 20 meer :blush:)

Straks nog een berg strijken

Vanavond ook nog 3 uurtjes werken, en morgen ook veel werken

Morgenavond ook verjaardag en zondag weer een uurtje werken, en afgesproken bij dochter

Enfin, druk, druk..

En het is maar hoe druk je jezelf maakt he

(Ik maak me dus meestal (te) druk )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond

Ben ik weer eens. Een beetje drukke week gehad ik denk niet dat ik alles na ga lezen.  18.000 stappen.

Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb een contract gekregen dus niet meer vrijwillig ik ben er wel blij mee. Geen zin meer gehad in drank. Wel momenten waarop ik dacht: ik kan wel wat drinken maar geen drang of iets dergelijks. Wel mooi vind ik. 

Nu even rustig aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei rapilos:

Gefeliciteerd Gypsy,, met je contract
Dat is toch harstikke mooi !:)

En hier, weer een droge afmelding, en keurig gezond en matig gegeten
Morgen immers weer weeg dag

 

Dank je wel! Het is wel weer meer motivatie om niet te drinken omdat het niet meer vrijwilligers werk is. Ik moet gewoon werken. Ik vind het nog leuk ook. Komt natuurlijk ook omdat ik mijn kanjer daar weer zie.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Nietmeer:

Ha Kohtje zie je daar heb je die Citroen weer! Ik hou me aan jou vast als ik twijfel over of ik nog kan genieten als ik niet meer drink.

Ik snap je niet helemaal, Nietmeer, wat betreft die citroen,  maar geloof me, er valt een hoop te genieten zonder drank. Als je je hart maar volgt in
plaats van het alcoholpercentage.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...