bolletje Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 Moghu allemaal, Vannacht beter geslapen Jesh? Probeer er toch niet teveel aandacht aan te besteden meis, anders wordt het een obsessie, als het dat al niet is. Ik weet het dat is moeilijk omdat je uitgerust moet zijn voor je gezin maar een obsessie kost heel veel energie en leid helemaal tot niets. Wat zegt je dokter? Zo zeg ik heb gisteren heel goed gescoord, en m'n racemonster heeft me goed thuis gebracht. Ja das toch zalig hoor zo'n ding zeker als je net als ik een pesthekel aan lopen hebt. Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga vanmiddag naar de dagbesteding en vanavond 25 kg. kalfsvlees dat ik besteld heb, inpakken en in de vriezer. Dus weer lekker bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 @bolletje 25 kg! Toe maar, jij hebt voorlopig genoeg. Wat voor heerlijks maak je ermee? Ik ben op weg naar mijn werk. Vandaag voor het eerst weer 7 uur. Gisterenavond om 22.15 naar bed gegaan. Mijn vriend ook. Lang liggen soezen, uur later naar de toilet geweest en toen toch ergens in slaap gevallen. Veel gedroomd, wakker worden en weer slapen. Onrustig dus, maar ook geen uren wakker gelegen. Maar stond op alsof er een trein over mij heen is gereden. Ik zie de psycholoog over 1.5 week. Dan neem ik het mee. Zet 'm op allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 Vrijdag dan precies drie maanden ct gestopt. Wordt eindelijk niet zo meer meegesleurd door de onrust. Ben er nog lang niet, maar het begin is er. Kaida74, Jeshen, Cyclad58 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 1 uur geleden zei Difficult: Vrijdag dan precies drie maanden ct gestopt. Wordt eindelijk niet zo meer meegesleurd door de onrust. Ben er nog lang niet, maar het begin is er. Je bent op de goede weg Difficult reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 Hier ben ik ook weer eens! @bolletje heb je zo'n grote vriezer dan, dat je er kg kalf in kwijt kan... Wordt veel biefstuk eten Had ik eergisteren een geweldige nacht geslapen, was het afgelopen nacht weer prut. Ben wel strenger voor mezelf dat ik niet meer bij ga pakken (gaat half slaperig op de automatische piloot) Dus ik heb nu medicijn bakjes in mijn nachtkastje staan met de max dosis voor de nacht. Zo grijp ik niet argeloos naar de stip pillen, maar ben ik me bewuster van wat ik doe. Verder ''druk'' aan het inpakken alsof ik ga verhuizen.... 5 juli krijg ik een nieuw voorraam (HR+++) en komen ze alvast gaten voorboren voor keuken en sanitair. Jeuj... zit ik echt op te wachten. NOT! Maar aan de andere kant: ik ben nu wel bezig. Lekker opruimen. De kamer van mijn oudste staat erbij alsof ze elk moment kan vertrekken. Alles in 1 hoek. Spullen ingepakt. Best triest, maar nodig. Als ze kamer voor kamer aan gaan pakken (in de kinderkamers zit nog enkel glas...... wuuuuuut???) dan wordt het wel wat schuiven, maar kunnen die bouwvakkers er goed bij. Ik moet wel zeggen dat opruimen ook wel lekker én nodig was ;-) maar altijd zo'n uitsteldingetje. Dus hup! Nu actie ondernemen. Elke dag doe ik iets. Anders zit ik tot oktober (dan zal de binnenboel aan de beurt zijn) tussen de dozen en dat is ook niet erg gezellig. Maak me alleen op voorhand al druk om mijn prachtig nieuwe boxspringbed! Als ze die maar niet slopen!! Hij is groot (180x200) En kan niet aan de kant geschoven worden, omdat er geen plek is. Dus dat wordt een uitdaging voor die kerels hahaha. (ja ik lach wel, maar ondertussen...) Ik zal in die weken meer bij mij vriend vertoeven, dan hoef ik niet zoveel tussen de troep en herrie te zitten. Aannemer de sleutel geven en ik ben weg Voor de poezen (ik heb er 2) moet ik nog een pension regelen, maar ik hoor pas 2 weken van te voren wanneer ze komen....Dat plant nogal onhandig. (controlefreak) Ik ga weer even verder. Fijne dag nog!! Cyclad58 en Mereltje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 3 uur geleden zei Difficult: Vrijdag dan precies drie maanden ct gestopt. Wordt eindelijk niet zo meer meegesleurd door de onrust. Ben er nog lang niet, maar het begin is er. Knap!! respect! Difficult reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 (bewerkt) 3 uur geleden zei Dis: Hier achter op de kinderboerderij is sinds gisteren een kalfje van 25 kg verdwenen! Ja Dis heb ik gehoord maar er liep iemand met een klein spruitje en die heeft hem opgegeten Woehahahahaha Dat hummeltje schijnt ontzettend gevaarlijk te zijn. 18 juni 2018 bewerkt door bolletje Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 Difficult kanjer van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 4 uur geleden zei Difficult: Vrijdag dan precies drie maanden ct gestopt. Wordt eindelijk niet zo meer meegesleurd door de onrust. Ben er nog lang niet, maar het begin is er. Heel goed!! De zon gaat steeds meer schijnen! Difficult reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 1 uur geleden zei Kaida74: Hier ben ik ook weer eens! @bolletje heb je zo'n grote vriezer dan, dat je er kg kalf in kwijt kan... Wordt veel biefstuk eten Had ik eergisteren een geweldige nacht geslapen, was het afgelopen nacht weer prut. Ben wel strenger voor mezelf dat ik niet meer bij ga pakken (gaat half slaperig op de automatische piloot) Dus ik heb nu medicijn bakjes in mijn nachtkastje staan met de max dosis voor de nacht. Zo grijp ik niet argeloos naar de stip pillen, maar ben ik me bewuster van wat ik doe. Verder ''druk'' aan het inpakken alsof ik ga verhuizen.... 5 juli krijg ik een nieuw voorraam (HR+++) en komen ze alvast gaten voorboren voor keuken en sanitair. Jeuj... zit ik echt op te wachten. NOT! Maar aan de andere kant: ik ben nu wel bezig. Lekker opruimen. De kamer van mijn oudste staat erbij alsof ze elk moment kan vertrekken. Alles in 1 hoek. Spullen ingepakt. Best triest, maar nodig. Als ze kamer voor kamer aan gaan pakken (in de kinderkamers zit nog enkel glas...... wuuuuuut???) dan wordt het wel wat schuiven, maar kunnen die bouwvakkers er goed bij. Ik moet wel zeggen dat opruimen ook wel lekker én nodig was ;-) maar altijd zo'n uitsteldingetje. Dus hup! Nu actie ondernemen. Elke dag doe ik iets. Anders zit ik tot oktober (dan zal de binnenboel aan de beurt zijn) tussen de dozen en dat is ook niet erg gezellig. Maak me alleen op voorhand al druk om mijn prachtig nieuwe boxspringbed! Als ze die maar niet slopen!! Hij is groot (180x200) En kan niet aan de kant geschoven worden, omdat er geen plek is. Dus dat wordt een uitdaging voor die kerels hahaha. (ja ik lach wel, maar ondertussen...) Ik zal in die weken meer bij mij vriend vertoeven, dan hoef ik niet zoveel tussen de troep en herrie te zitten. Aannemer de sleutel geven en ik ben weg Voor de poezen (ik heb er 2) moet ik nog een pension regelen, maar ik hoor pas 2 weken van te voren wanneer ze komen....Dat plant nogal onhandig. (controlefreak) Ik ga weer even verder. Fijne dag nog!! Ja dat slapen kan heel grillig zijn. Maar bedenk je dat je ook een goede nacht hebt gehad. Je kan het dus nog wel! Spannend die vreemde kerels in je eigen huisje. Maar het wordt uiteindelijk alleen maar mooier! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 Heheehy, Vandaag voor het eerst 3 uur gewerkt. Deed me opzich wel goed, alleen wat moeilijk je wilt toch wat doen en bezig blijven en gereedschappen gebruiken en takels maar dat mag niet. Op het begin was ik nogal nerveus om naar het werk te gaan maar dit verdween snel. Een halve dag zonder ontwenningsverschijnselen dat was wel weer fijn om dat te voelen. S’middags begon er weer een lichte wave te komen tot nu nog steeds. Volgende week zit er een maand tussen de laaste reductie. Dan maar effe kijken om te overwegen om te taperen. En een maandje werken en dan is het al weer zomervakantie! Cyclad58 en Mereltje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 6 uur geleden zei Difficult: Vrijdag dan precies drie maanden ct gestopt. Wordt eindelijk niet zo meer meegesleurd door de onrust. Ben er nog lang niet, maar het begin is er. Wat fijn om te lezen, @Difficult! Difficult reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 3 uur geleden zei Kaida74: Had ik eergisteren een geweldige nacht geslapen, was het afgelopen nacht weer prut. Ben wel strenger voor mezelf dat ik niet meer bij ga pakken (gaat half slaperig op de automatische piloot) Dus ik heb nu medicijn bakjes in mijn nachtkastje staan met de max dosis voor de nacht. Zo grijp ik niet argeloos naar de stip pillen, maar ben ik me bewuster van wat ik doe. Wat is je maximale dosis voor de nacht, @Kaida74? Goed dat je zelf maximeert, dat gaat je helpen! Succes met alle beslommeringen! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 Fijn om jullie te lezen hoor. Ik ben vandaag beetje prut. Moest naar de tandarts voor controle. Het moment dat hij even een snelle reiniging deed, en dat 'boortje' ging langs mijn tanden schoot het echt door me heen. Hersenen in stressstand en mijn lijf ook. Ik had al 1,5 dag flinke buikpijn en voelde me doodmoe, maar nu was het leek wel even te veel. Heb even een kopje koffie bij mijn ouders gedaan en daarna gauw naar huis. Toen heb ik 2 uur heerlijk geslapen en ik voel me nu wel iets beter. Nog steeds moe, maar niet meer ziek-moe. @DifficultIk vind dat je het knap doet allemaal. Zo cold turkey gaan en nu na 3 maanden toch ook vooruitgang is echt fijn. De onrust is minder aan het worden zei je? Dat vind ik echt bijzonder om te horen. Heel veel sterkte he! @Kaida74 Goed dat je jezelf wat grenzen geeft. Belangrijk als je wilt stoppen ;-) en wat stabiliteit in je lijf wilt creëren. @bolletje Wat heb je gisteren allemaal gescoord? @Deligaf1Fijn dat het goed ging op je werk en bijzonder dat je juist klachtenvrij voelde in de ochtend. Ga zo door zou ik zeggen! @JeshenBizar hoe lang dat slapen bij jou verstoort is. Ik wist dat dat kon, maar wetende hoe kort jij het gebruikt hebt, en hoe verstoort het toch nog steeds is, blijf ik verbijsterend vinden. Heel veel sterkte. Ik hoop dat het snel echt hersteld. Gun het je van harte Difficult en Kaida74 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 25 minuten geleden zei Kannietmeer: Fijn om jullie te lezen hoor. Ik ben vandaag beetje prut. Moest naar de tandarts voor controle. Het moment dat hij even een snelle reiniging deed, en dat 'boortje' ging langs mijn tanden schoot het echt door me heen. Hersenen in stressstand en mijn lijf ook. Ik had al 1,5 dag flinke buikpijn en voelde me doodmoe, maar nu was het leek wel even te veel. Heb even een kopje koffie bij mijn ouders gedaan en daarna gauw naar huis. Toen heb ik 2 uur heerlijk geslapen en ik voel me nu wel iets beter. Nog steeds moe, maar niet meer ziek-moe. @JeshenBizar hoe lang dat slapen bij jou verstoort is. Ik wist dat dat kon, maar wetende hoe kort jij het gebruikt hebt, en hoe verstoort het toch nog steeds is, blijf ik verbijsterend vinden. Heel veel sterkte. Ik hoop dat het snel echt hersteld. Gun het je van harte Ja dat kan ik mij voorstellen! Dat is ook zonder benzo-ontwenning al een rotgehoor door je hoofd. Laat staan nu. Ik vergeet dat wel eens hoe gevoelig ik voor geluid ben geweest. Geweest. Wat dat is wel echt weg. Alhoewel ik ook wel eens denk; en nu stil zijn allemaal. Maar ja, wie heeft dat niet? Ook jij zal steeds beter worden, lieve @Kannietmeer Als iemand van ver komt, ben jij het wel. Tja en mijn slapen. Die hormonen die maar langzaam verdwijnen, zullen ook een hoop doen. De combi is killing blijkbaar. De meeste moeders slapen het eerste jaar weinig door de kids. Die zijn bij mij best zoet. Ik ben het zelf. En ik ben er ook wat obsessief mee bezig, ja. Maar ik vind het gewoon lastig om mee te dealen. Komt goed als je later een jongetje bent ofzoiets zou mijn oma vroeger zeggen. Misschien moet ik dat maar als lijfspreuk nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 2 uur geleden zei Jeshen: En ik ben er ook wat obsessief mee bezig, ja. Maar ik vind het gewoon lastig om mee te dealen. ik denk niet dat het echt obsessief is... maar dat is mijn mening. Het functioneert niet goed, en is nogal belangrijk. Dus wil je brein het graag oplossen. Tuurlijk is het kunnen loslaten heel fijn, en geeft wat ontspanning voor jezelf. Acceptatie is wederom echt een vriend. Maar dat het je constant bezig houd en dat je ook voor het slapen gaan etc mee bezig bent, vind ik heel normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 14 uur geleden zei Cyclad58: Wat is je maximale dosis voor de nacht, @Kaida74? Goed dat je zelf maximeert, dat gaat je helpen! Succes met alle beslommeringen! 6 zopiclon per nacht, maar ik had in een domme bui weer eens bijbesteld en zat al snel weer op minimaal 10. En ik weet dat het niks helpt, dat extra bijpakken, want ik slaap er niet langer door, maar toch is dat dat duiveltje op mijn schouder die roept "pak maar gewoon hoor" Afgelopen nacht ging het weer goed en heb ik me netjes aan mijn dosering gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 12 uur geleden zei Jeshen: Ja dat kan ik mij voorstellen! Dat is ook zonder benzo-ontwenning al een rotgehoor door je hoofd. Laat staan nu. Ik vergeet dat wel eens hoe gevoelig ik voor geluid ben geweest. Geweest. Wat dat is wel echt weg. Alhoewel ik ook wel eens denk; en nu stil zijn allemaal. Maar ja, wie heeft dat niet? Ook jij zal steeds beter worden, lieve @Kannietmeer Als iemand van ver komt, ben jij het wel. Tja en mijn slapen. Die hormonen die maar langzaam verdwijnen, zullen ook een hoop doen. De combi is killing blijkbaar. De meeste moeders slapen het eerste jaar weinig door de kids. Die zijn bij mij best zoet. Ik ben het zelf. En ik ben er ook wat obsessief mee bezig, ja. Maar ik vind het gewoon lastig om mee te dealen. Komt goed als je later een jongetje bent ofzoiets zou mijn oma vroeger zeggen. Misschien moet ik dat maar als lijfspreuk nemen De overgevoeligheid voor geluid is bij mij ook zo heftig!!!! Heb na 8 mnden en verl te snelle afbouw nog zoveel last van ontwenning! Soms idee dat er iets verdwijnt , maar komt ook weer in alle hebigheid terug.Voel me soms zo hopeloos en angstig of dit ooit weer goed komt. En ik weet vertrouwen , geduld, geduld, maar vind het soms zoooo moeilijk.en voor mij. Omgeving vind ik het ook zo zwaar, daar heb ik ook veel verdriet over.Maar even lekker huilen, soms lucht dat wel op. Hoop niet dat jullie mij te veel vinden klagen.. voor iedereen heel verl sterkte schatjes! we zullen dit overwinnen liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Eleo klagen maakt gezond dus ga maar lekker je gang, het kan nooit teveel zijn lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Dank je lieve Bolletje! Fijn dat we ons zelf kunnen zijn op dit forum! liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Op 18-6-2018 om 15:37 zei Kaida74: Hier ben ik ook weer eens! @bolletje heb je zo'n grote vriezer dan, dat je er kg kalf in kwijt kan... Wordt veel biefstuk eten Had ik eergisteren een geweldige nacht geslapen, was het afgelopen nacht weer prut. Ben wel strenger voor mezelf dat ik niet meer bij ga pakken (gaat half slaperig op de automatische piloot) Dus ik heb nu medicijn bakjes in mijn nachtkastje staan met de max dosis voor de nacht. Zo grijp ik niet argeloos naar de stip pillen, maar ben ik me bewuster van wat ik doe. Verder ''druk'' aan het inpakken alsof ik ga verhuizen.... 5 juli krijg ik een nieuw voorraam (HR+++) en komen ze alvast gaten voorboren voor keuken en sanitair. Jeuj... zit ik echt op te wachten. NOT! Maar aan de andere kant: ik ben nu wel bezig. Lekker opruimen. De kamer van mijn oudste staat erbij alsof ze elk moment kan vertrekken. Alles in 1 hoek. Spullen ingepakt. Best triest, maar nodig. Als ze kamer voor kamer aan gaan pakken (in de kinderkamers zit nog enkel glas...... wuuuuuut???) dan wordt het wel wat schuiven, maar kunnen die bouwvakkers er goed bij. Ik moet wel zeggen dat opruimen ook wel lekker én nodig was ;-) maar altijd zo'n uitsteldingetje. Dus hup! Nu actie ondernemen. Elke dag doe ik iets. Anders zit ik tot oktober (dan zal de binnenboel aan de beurt zijn) tussen de dozen en dat is ook niet erg gezellig. Maak me alleen op voorhand al druk om mijn prachtig nieuwe boxspringbed! Als ze die maar niet slopen!! Hij is groot (180x200) En kan niet aan de kant geschoven worden, omdat er geen plek is. Dus dat wordt een uitdaging voor die kerels hahaha. (ja ik lach wel, maar ondertussen...) Ik zal in die weken meer bij mij vriend vertoeven, dan hoef ik niet zoveel tussen de troep en herrie te zitten. Aannemer de sleutel geven en ik ben weg Voor de poezen (ik heb er 2) moet ik nog een pension regelen, maar ik hoor pas 2 weken van te voren wanneer ze komen....Dat plant nogal onhandig. (controlefreak) Ik ga weer even verder. Fijne dag nog!! Oei! Hopelijk komen de poezen goed terecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden