nancy Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Wakker worden allemaal! En goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 (bewerkt) Goedemorgen! 11 juni 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Goedemorgen! @Lars opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Goedemorgen Dagpact: Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Snap er ook niks van ?! Waar is Lars sowieso? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Sorry sorry lieve mensen. Veeel te laat natuurlijk maar ik doe weer mee hoor. Was het even vergeten, moest mijn ros opzadelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 57 minuten geleden zei Bor: Wow, nu boffen we Francoise. Een echte ridder erbij. Die verslaat natuurlijk elke demoon, beng, beng, beng! Ik zal hem er gauw bijzetten! Dagpact; Francoise Bor Ridder Je verwent @Ridder wel bor. We kunnen m beter leren hoe die erop moet, hij klimt ook zelf op zijn ros , dus dit moet appeltje/eitje zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 1 uur geleden zei Bor: Wow, nu boffen we Francoise. Een echte ridder erbij. Die verslaat natuurlijk elke demoon, beng, beng, beng! Ik zal hem er gauw bijzetten! Dagpact; Francoise Bor Ridder Knakker Wat is dat toch met die mannen , kunnen ze nou niks alleen , haha . Eeuhm @knakker, een gnoe??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Zojuist zei spirit: Dagpact; Francoise Bor Ridder Spirit Knakker Ben er ook weer bij hoor! Oeps Knakker is er weer afgevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 2 minuten geleden zei knakker: Olé, ik sta er weer bij Maar wat houdt het nou in, dat pact? Ja Frans, een gnoe Eén van de diersoorten waarmee ik mij enorm verwant voel. Maar daar word ik voor behandeld. Op het dagpact zet je jezelf ter ondersteuning . Je maakt de afspraak hier en zeker met Je zelf dat je in ieder geval vandaag niet zal drinken . Het is een beetje een stok achter de deur . Het werkt niet voor iedereen. Maar heeft mij wel eens al geholpen een craving te doorstaan. Wilde me niet laten kennen. Zoiets. Dus dat word in ieder geval vandaag niet drinken knakker anders moet je hier met de billetjes bloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Dagpact is een serieus iets @knakker als jowan er nog was kreeg je een les over netjes denken Dagpact; Francoise Bor Ridder Spirit Knakker Lars kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 goedemiddag Dagpact; Francoise Bor Ridder Spirit Knakker Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Hey @Lars en @Kohtjewe misten jullie al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Kijk, de lijst is toch wel weer langer geworden. @Bor en @Francoise jullie denken zeker dat het leven van een ridder over rozen gaat maar dat is heus niet zo. Mij moet dames in nood te hulp schieten, oefenen met mijn zwaardzwaaiskills, hoefijzers checken, mn harnas uitdeuken, stro halen, varken aan het spit rijgen! Onderschat het niet zwaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Exactly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 1 uur geleden zei Ridder: Kijk, de lijst is toch wel weer langer geworden. @Bor en @Francoise jullie denken zeker dat het leven van een ridder over rozen gaat maar dat is heus niet zo. Mij moet dames in nood te hulp schieten, oefenen met mijn zwaardzwaaiskills, hoefijzers checken, mn harnas uitdeuken, stro halen, varken aan het spit rijgen! Onderschat het niet zwaar hoor Oké, als ik in nood zit , weet ik waar ik terecht kan . Ik wil wel gered worden door een koene ridder . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Voor mij is het dagpact belangrijk sta 7 maanden droog en heb het dagpact nodig vind het niet fijn als daar grappen over gemaakt word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 ik kreeg vandaag een groot compliment op mijn werk. Leuk! Zeker omdat ik gewoon meer mezelf ben geworden. Ridder en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden