Spring naar bijdragen

Maandag 11 juni 2018


nancy

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei Bor:

Wow, nu boffen we Francoise. Een echte ridder erbij. Die verslaat natuurlijk elke demoon, beng, beng, beng! Ik zal hem er gauw bijzetten!:)

Dagpact;

Francoise

Bor

Ridder

Je verwent @Ridder wel bor.  We kunnen m beter leren hoe die erop moet, hij klimt ook zelf op zijn ros , dus dit moet appeltje/eitje zijn . :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Wow, nu boffen we Francoise. Een echte ridder erbij. Die verslaat natuurlijk elke demoon, beng, beng, beng! Ik zal hem er gauw bijzetten!:)

Dagpact;

Francoise

Bor

Ridder

Knakker 

Wat is dat toch met die mannen , kunnen ze nou niks alleen , haha .

Eeuhm  @knakker, een gnoe??? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei knakker:

Olé, ik sta er weer bij :) Maar wat houdt het nou in, dat pact? 

Ja Frans, een gnoe Eén van de diersoorten waarmee ik mij enorm verwant voel.

Maar daar word ik voor behandeld.

Op het dagpact zet je jezelf ter ondersteuning . Je maakt de afspraak hier en zeker met Je zelf dat je in ieder geval vandaag niet zal drinken . Het is een beetje een stok achter de deur . Het werkt niet voor iedereen.  Maar heeft mij wel eens al geholpen een craving te doorstaan.  Wilde me niet laten kennen.  Zoiets.  

Dus dat word in ieder geval vandaag niet drinken knakker anders moet je hier met de billetjes bloot:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, de lijst is toch wel weer langer geworden. @Bor en @Francoise  

jullie denken zeker dat het leven van een ridder over rozen gaat maar dat is heus niet zo. 

Mij moet dames in nood te hulp schieten, oefenen met mijn zwaardzwaaiskills, hoefijzers checken, mn harnas uitdeuken, stro halen, varken aan het spit rijgen! Onderschat het niet 

zwaar hoor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ridder:

Kijk, de lijst is toch wel weer langer geworden. @Bor en @Francoise  

jullie denken zeker dat het leven van een ridder over rozen gaat maar dat is heus niet zo. 

Mij moet dames in nood te hulp schieten, oefenen met mijn zwaardzwaaiskills, hoefijzers checken, mn harnas uitdeuken, stro halen, varken aan het spit rijgen! Onderschat het niet 

zwaar hoor 

Oké, als ik in nood zit , weet ik waar ik terecht kan :D. Ik wil wel gered worden door een koene ridder . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...