NickyLJ80 Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 We zijn al eventjes op hier. Dochter werd 5:15 wakker. Rustige nacht gehad wel. Temp is nu 40.3 alweer. Ze zit wel vrolijk kletsend aan tafel. Zorg dat we klaar zijn zo en ga gelijk bellen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Hoop ik ook Lente. Hoe is het met jou? Knap je op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Goedemorgen @NickyLJ80 en @Lente pff hoop dat ze nu eens verder kijken met je dochter. Lente nog gefeliciteerd net je 3 maand. Ik heb gisteren gezwommen met 2 andere bewoners en moeder overste en dat op haar vrije dag gisteravond naar de aa geweest. Vandaag naar de psycholoog voor weer emdr Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Blijft ook maar schipperen bij jou dus Lente. En dank je wel. 10 maanden klinkt al best aardig vind ik. Lekker dat zwemmen Lars. En succes vandaag met de emdr. Dochter eet praktisch niet meer. Al 2 weken niet. Wel 2 bekers yoghi op net. Ze weigert nu alleen ook de nurofen. Fijn zo'n eigenwijsneus hè. Hoe ziek ze ook is, dat blijft Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Hoe oud is je dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Sop, sop, slenter, o, goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 1 uur geleden zei Lente: Ik doe nog even mn ogen dicht, maar eerst Dagpact: Lars lente Francoise Goedemorgen . @NickyLJ80, sterkte met je dochter. @lente rustig aan meid @Lars volgens mij 7 Zodadelijk naar de huisarts, mijn linkeroog zit beetje dicht en rood. Zaterdag een feestje. Dus dat jan deze ijdeltuit niet hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Dagpact Lars Lente Françoise Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Goedemorgen allemaal Ontbijt achter de kiezen Werken vandaag ! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Goede morgen allemaal, heerlijk weertje! Zal er niet veel van meekrijgen in de airco op kantoor maar kniesoor die daar op let. Ik wens een ieder een fijne dag en met de dagpact in de zak ook een succesvolle! Geniet ervan allemaal! Dagpact Lars Lente Françoise Rapilos Ridder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Ze is 7 jaar Lars. Om 9.20 bij vervangende huisarts zijn. Hoop dat er nou eens wordt doorgepakt. Nurofen ging er eindelijk in dus ze is wat opgeknapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 goedemorgen Dagpact Lars Lente Françoise Rapilos Ridder Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Goedemorgen frummers. Het wordt weer een schitterende dag... Maar eerst een bakje .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Brrrr...meningokok...mijn middelste is door het oog van de naald gegaan inmiddels al weer tien jaar geleden. Ik heb destijds gehandeld op mijn intuïtie anders was ze er niet meer geweest of zwaar gehandicapt eruit gekomen. Vandaar mijn opmerking gister..als je het niet vertrouwt...ik hoop dat er duidelijkheid voor jullie komt. En vooral dat ze snel opknapt. En ja...dit zijn de momenten dat je je realiseert hoe fijn het is nuchter te zijn....Sterkte Nicky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Goedemorgen Hoe ging het bij de huisarts @NickyLJ80? @Lente van harte met je 3 maanden en @NickyLJ80 met 10. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Dank je rosee Uitslagen zijn er nog niet. Lab is gebeld, wordt spoed achter gezet. Vanmiddag beschikbaar. Ernstig vergrote amandelen met witte vlekjes en sterk opgezette klieren. Misschien Pfeiffer. Of toch bacterie. Als bloeduitslag geen uitsluitsel geeft straks, moeten we naar de kinderarts. We zijn wel serieus genomen dus. Nog even wachten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Hoop dat je snel te weten komt wat er met je dochtertje aan de hand is NickyLJ80. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Ach Bor,hij is nog jong,mocht hij toch willen emigreren dan duurt dat nog een flink aantal jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Bor,niet je nu al scores maken wat er over 2 jaar kan gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Wat een zorgen Nicky hopelijk dat je gauw wat weet. Dit is slopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Spirit,je kunt niet de hele dag weggaan zonder dat je hond wordt uitgelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Fietfiew @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Nou het is Pfeiffer. In elk geval geen bacterie. Geen enge "kokken" enzo. Bloed wees wel virale infectie aan. En met de symptomen erbij is het eigenlijk wel zeker. Morgen weer contact met de huisarts. Even vinger aan de pols houden. Aan Pfeiffer doe je niks helaas, uitzieken. Laten we dan maar hopen dat dat snel gebeurd want ze raakt wel erg verzwakt. Kinderen kunnen veel hebben maar ook dat houdt een keer op. Ze weigert al het voedsel. Ijsjes niet, toetjes niet, appelmoes niet, soep niet. Drinken gaat wel dus ik had milkshakes bedacht. Dat lukt. Thee met suiker en honing lukt ook. Smoothie helaas niet. We modderen door dus hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden