Spring naar bijdragen

Donderdag 7 juni 2018


Aanbevolen berichten

Goedemorgen @NickyLJ80 en @Lente pff hoop dat ze nu eens verder kijken met je dochter. Lente nog gefeliciteerd net je 3 maand. Ik heb gisteren gezwommen met 2 andere bewoners en moeder overste en dat op haar vrije dag gisteravond naar de aa geweest. Vandaag naar de psycholoog voor weer emdr

Dagpact:

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft ook maar schipperen bij jou dus Lente. En dank je wel. 10 maanden klinkt al best aardig vind ik.

Lekker dat zwemmen Lars. En succes vandaag met de emdr. 

Dochter eet praktisch niet meer. Al 2 weken niet. Wel 2 bekers yoghi op net. Ze weigert nu alleen ook de nurofen. Fijn zo'n eigenwijsneus hè. Hoe ziek ze ook is, dat blijft:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lente:

Ik doe nog even mn ogen dicht, maar eerst

 

Dagpact:

Lars

lente

Francoise

Goedemorgen . @NickyLJ80, sterkte met je dochter. 

@lente rustig aan meid

@Lars volgens mij 7

Zodadelijk naar de huisarts, mijn linkeroog zit beetje dicht en rood.  Zaterdag een feestje.  Dus dat  jan deze ijdeltuit niet hebben.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal, heerlijk weertje! Zal er niet veel van meekrijgen in de airco op kantoor maar kniesoor die daar op let.

Ik wens een ieder een fijne dag en met de dagpact in de zak ook een succesvolle! Geniet ervan allemaal! 

Dagpact

Lars

Lente

Françoise

Rapilos

Ridder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrr...meningokok...mijn middelste is door het oog van de naald gegaan inmiddels al weer tien jaar geleden. Ik heb destijds gehandeld op mijn intuïtie anders was ze er niet meer geweest of zwaar gehandicapt eruit gekomen. Vandaar mijn opmerking gister..als je het niet vertrouwt...ik hoop dat er duidelijkheid voor jullie komt. En vooral dat ze snel opknapt.

En ja...dit zijn de momenten dat je je realiseert hoe fijn het is nuchter te zijn....Sterkte Nicky.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je rosee:D

Uitslagen zijn er nog niet. Lab is gebeld, wordt spoed achter gezet. Vanmiddag beschikbaar. Ernstig vergrote amandelen met witte vlekjes en sterk opgezette klieren. Misschien Pfeiffer. Of toch bacterie. Als bloeduitslag geen uitsluitsel geeft straks, moeten we naar de kinderarts. We zijn wel serieus genomen dus. Nog even wachten dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is Pfeiffer. In elk geval geen bacterie. Geen enge "kokken" enzo. Bloed wees wel virale infectie aan. En met de symptomen erbij is het eigenlijk wel zeker. Morgen weer contact met de huisarts. Even vinger aan de pols houden. Aan Pfeiffer doe je niks helaas, uitzieken. Laten we dan maar hopen dat dat snel gebeurd want ze raakt wel erg verzwakt. Kinderen kunnen veel hebben maar ook dat houdt een keer op. Ze weigert al het voedsel.  Ijsjes niet, toetjes niet, appelmoes niet, soep niet. Drinken gaat wel dus ik had milkshakes bedacht. Dat lukt. Thee met suiker en honing lukt ook. Smoothie helaas niet. We modderen door dus hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...