Lars Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Oeps vergeten op dagpact te zetten Dagpact: Kohtje Rapilos Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Hoe komt dat Lente? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 20 minuten geleden zei Lente: Dagje bed hier. Bah. Balen maar tijdens de vakantie ging alles toch goed? Heeft het niet gewoon met thuis te maken? Dat je niet lekker in je vel zit en op vakantie wel? Even over na aan het denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 5 minuten geleden zei Lente: nee hoor. gypsy, ik heb onder andere EDS . Ik denk dat dze week wat te zwaar was. Veel gedaan. En de vochtige warmte is ook niet zo goed voor mij. Ik heb het ook thuis prima naar mijn zin. Daar ligt het echt niet aan. Ok rustig aan dan maar. Ik vind deze soort hitte ook niet echt prettig hoor maar mijn zweetklieren werken nog prima weet ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Jammer lente het ging idd. zo goed in de vakantie ! Nou ja, zoals gypsy ook al zei; rustig aan dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 25 minuten geleden zei Lente: Weer een misse dag hier. Erg veel pijn, opperdepop weer effe. Ik denk dat dze week too much was. Helaas vaker zo ineens zulke dagen. Is CBD olie niks voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Dagpact: Kohtje Rapilos Lars IJsvogel Gusteren had ik een lastige dag met trek, in roken en drinken. Dacht zelfs even: anders rook ik vandaag gewoon lekker wel, kan best 1 dagje, minder erg dan drinken Nou als ik iets niet kan.... niet gedaan maar dat je eigen hoofd je zo belazerd. Ik merk wel dat de trigger nu hormonaal is. PMS. Ineens realiseerde ik me dat ik dan altijd dacht dat ik ergere katers had tijdens pms maar misschien dronk ik wel nog meer dan anders. Momentum en Aline38 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goed van je Ijsvogel, dat je gisteren weerstaan hebt weer een stapje dichterbij moet je maar denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Ik heb de vorige weken (te) veel gedaan en heb deze week ook veel op het programma staan. Voel me bijna weer kopje onder gaan. Volgens man is het al zorgelijk. Ik denk nog van niet. Het is niet alleen een vol programma, maar ook dingen/situaties die ik spannend vind. En deadlines. Heel rustig aan doen dus. dat is belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Wat een 'lamlendige' dag vandaag. Totaal nergens zin in, baal van alles, terwijl er helemaal niks is om van te balen, maar gewoon balen.. 't Is de warmte, dat weet ik wel, maar meestal weet ik me wel over dat baalgevoel heen te zetten. Nu niet. Balen dus. Etc... Ik zou eigenlijk vandaag en de komende week een fiets gaan opknappen, van en voor mijn vrouw. Een gewone simpele Gazelle met 3 versnellingen van zo'n 25 à 30 jaar oud. Nadat ze haar pols vorig jaar gebroken had fietst ze niet meer lekker op haar Giant met 27 versnellingen. Zit te ver voorover en dat 'trekt' die pols (voorlopig??) niet. Maar die ouwe fiets stond nog altijd achter de garage onder ons balkon. Buiten dus, maar niet vol in weer en wind. Daar stond ie al sinds we hier wonen, zo'n veertien jaar. Dik onder stof, spinrag en vogelpoep. Ik dacht daar een fikse (en -vind ik- leuke) klus aan te hebben. Maar ik heb 'm een beetje afgespoeld, bandjes opgepompt, beetje WD-40 in het slotje gespoten en klaar. Twee uurtjes bezig geweest. Balen.... Wel een complimentje aan Gazelle en Vredestein (bandjes).. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goede avond Jammer dat je baalt terwijl het best goed gaat eigenlijk @Kohtje . Het weer is wel lamlendig heel benauwd. @Lente Fijn dat je wat aan mijn bericht had. Hier verder nog wat gewandeld en niet veel bijzonders gedaan. Beetje raar weer. 9000 stappen ik moet nog even dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Even vloeken hoor %^&*(O)&%$@# Wie wil er een deugniet hebben? Helemaal voor niets? Ik heb zo'n schoon genoeg van, Niets is hier nog veilig alles jat ze pffftttt. Geen een tas is nog veilig, portemonnees, hoesjes van mobieltjes, agenda's, brillenkokers, pennen die vervolgens vakkundig gesloopt worden. Ooit een blauwe kop gezien met daar achter de rest van een chiwafwaf? Bah bah en nog eens bah. Nu heeft ze iets nieuws, zakdoeken jatten, en er als een gek dan vandoor gaan. Ik zat net op de bank, en net op het moment dat ik m'n neus snoot...……...ja hoor rats, en ik zat met een volle hand @@#$%. Dus je kan ze gratis en voor niets af halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 2 minuten geleden zei bolletje: Even vloeken hoor %^&*(O)&%$@# Wie wil er een deugniet hebben? Helemaal voor niets? Ik heb zo'n schoon genoeg van, Niets is hier nog veilig alles jat ze pffftttt. Geen een tas is nog veilig, portemonnees, hoesjes van mobieltjes, agenda's, brillenkokers, pennen die vervolgens vakkundig gesloopt worden. Ooit een blauwe kop gezien met daar achter de rest van een chiwafwaf? Bah bah en nog eens bah. Nu heeft ze iets nieuws, zakdoeken jatten, en er als een gek dan vandoor gaan. Ik zat net op de bank, en net op het moment dat ik m'n neus snoot...……...ja hoor rats, en ik zat met een volle hand @@#$%. Dus je kan ze gratis en voor niets af halen. Misschien eens op cursus gaan? Het handige bij honden is dat je ze kan trainen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Wat dacht je van volgend weekend rolhuahuade op het menu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Hoehawawafwafwahaha lekker met Belgische frieten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Ik moest even heel hard lachen bolletje Zag het helemaal voor me. Klinkt inderdaad als een deugniet. Ik ga maar naast de kleine meid liggen nu. Die had net een temperatuur van 40 graden. Vind ik wel héél hoog. Ligt dus in mijn bed want ik wil het even goed in de gaten houden. Hopen op een rustige nacht hier dus Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Droge afmelding Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Droog en warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Droge afmelding hier, fijne dag gehad. @NickyLJ80 sterkte met je meissie, hopelijk slaap je zelf ook nog wat het zo'n kacheltje naast je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 @jopie wat ik rustig vind? Gewoon beetje werken, beetje rommelen. Nu zijn er uitdagingen op werkgebied en ook privé veel ‘dingetjes’. Te veel dus. Maar vanavond zag ik Brigitte Kaandorp en alles kwam weer helemaal goed. (Nu morgen nog overleven ... ik moet voor het eerst een training geven ....brrrr) slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden