Spring naar bijdragen

Zondag 27 mei 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Lente:

nee hoor. gypsy, ik heb onder andere EDS . Ik denk dat dze week wat te zwaar was. Veel gedaan. En de vochtige warmte is ook niet zo goed voor mij. Ik heb het ook thuis prima naar mijn zin. Daar ligt het echt niet aan. 

Ok rustig aan dan maar. Ik vind deze soort hitte ook niet echt prettig hoor maar mijn zweetklieren werken nog prima weet ik nu.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Kohtje

Rapilos

Lars

IJsvogel

 

Gusteren had ik een lastige dag met trek, in roken en drinken. Dacht zelfs even: anders rook ik vandaag gewoon lekker wel, kan best 1 dagje, minder erg dan drinken :face-icon-small-shocked:

Nou als ik iets niet kan.... niet gedaan maar dat je eigen hoofd je zo belazerd.  Ik merk wel dat de trigger nu hormonaal is. PMS. Ineens realiseerde ik me dat ik dan altijd dacht dat ik ergere katers had tijdens pms maar misschien dronk ik wel nog meer dan anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de vorige weken (te) veel gedaan en heb deze week ook veel op het programma staan. Voel me bijna weer kopje onder gaan. Volgens man is het al zorgelijk. Ik denk nog van niet. Het is niet alleen een vol programma, maar ook dingen/situaties die ik spannend vind. En deadlines. Heel rustig aan doen dus. dat is belangrijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een 'lamlendige' dag vandaag. Totaal nergens zin in, baal van alles, terwijl er helemaal niks is om van te balen, maar gewoon balen..
't Is de warmte, dat weet ik wel, maar meestal weet ik me wel over dat baalgevoel heen te zetten. Nu niet. Balen dus. Etc...

Ik zou eigenlijk vandaag en de komende week een fiets gaan opknappen, van en voor mijn vrouw.
Een gewone simpele Gazelle met 3 versnellingen van zo'n 25 à 30 jaar oud.
Nadat ze haar pols vorig jaar gebroken had fietst ze niet meer lekker op haar Giant met 27 versnellingen. Zit te ver voorover en dat 'trekt' die pols (voorlopig??)
niet. Maar die ouwe fiets stond nog altijd achter de garage onder ons balkon. Buiten dus, maar niet vol in weer en wind. Daar stond ie al sinds
we hier wonen, zo'n veertien jaar. Dik onder stof, spinrag en vogelpoep. Ik dacht daar een fikse (en -vind ik- leuke) klus aan te hebben.
Maar ik heb 'm een beetje afgespoeld, bandjes opgepompt, beetje WD-40 in het slotje gespoten en klaar. Twee uurtjes bezig geweest.
Balen.... ;)  Wel een complimentje aan Gazelle en Vredestein (bandjes)..

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even vloeken hoor %^&*(O)&%$@#  Wie wil er een deugniet hebben? Helemaal voor niets? Ik heb zo'n schoon genoeg van, Niets is hier nog veilig alles jat ze pffftttt.

Geen een tas is nog veilig, portemonnees, hoesjes van mobieltjes, agenda's, brillenkokers, pennen die vervolgens vakkundig gesloopt worden. Ooit een blauwe kop gezien met daar  achter de rest van een chiwafwaf? Bah bah en nog eens bah.

Nu heeft ze iets nieuws, zakdoeken jatten, en er als een gek dan vandoor gaan. Ik zat net op de bank, en net op het moment dat ik m'n neus snoot...……...ja hoor rats, en ik zat met een volle hand @@#$%. Dus je kan ze gratis en voor niets af halen. ;):);):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bolletje:

Even vloeken hoor %^&*(O)&%$@#  Wie wil er een deugniet hebben? Helemaal voor niets? Ik heb zo'n schoon genoeg van, Niets is hier nog veilig alles jat ze pffftttt.

Geen een tas is nog veilig, portemonnees, hoesjes van mobieltjes, agenda's, brillenkokers, pennen die vervolgens vakkundig gesloopt worden. Ooit een blauwe kop gezien met daar  achter de rest van een chiwafwaf? Bah bah en nog eens bah.

Nu heeft ze iets nieuws, zakdoeken jatten, en er als een gek dan vandoor gaan. Ik zat net op de bank, en net op het moment dat ik m'n neus snoot...……...ja hoor rats, en ik zat met een volle hand @@#$%. Dus je kan ze gratis en voor niets af halen. ;):);):D

Misschien eens op cursus gaan? Het handige bij honden is dat je ze kan trainen:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest even heel hard lachen bolletje :lol: Zag het helemaal voor me. Klinkt inderdaad als een deugniet. 

Ik ga maar naast de kleine meid liggen nu. Die had net een temperatuur van 40 graden. Vind ik wel héél hoog:(. Ligt dus in mijn bed want ik wil het even goed in de gaten houden. Hopen op een rustige nacht hier dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie wat ik rustig vind? Gewoon beetje werken, beetje rommelen. Nu zijn er uitdagingen op werkgebied en ook privé veel ‘dingetjes’. Te veel dus. Maar vanavond zag ik Brigitte Kaandorp en alles kwam weer helemaal goed. (Nu morgen nog overleven ... ik moet voor het eerst een training geven ....brrrr) slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...