Yvonne Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Goedemorgen frummers, Buiten is het nog heerlijk koel en komt de zon op... zo mooi... Binnen staan koffie en thee klaar Laat die 23e maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Ik lees dat @Antoinnette is opgenomen.... Heel veel sterkte meis, ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Goedemorgen vandaag weer een druk dagje naar dagbesteding psycholoog en vanavond aa Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Goedemorgen veel sterkte iedereen. Dagpact: Lars Momentum Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Goedemorgen Rommeldagje vandaag. En hopen dat de keuring en onderhoud van de auto meevallen. Dat ik nog een stukkie vakantiegeld over houd zeg maar Antoinette sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 (bewerkt) O God Antoinette opgenomen? Verdorie. Heel veel sterkte meis. Waar blijft Jodie nu??????????????????? Dadelijk naar de dagbesteding. Ff mooi weer bestellen momentje……………. zo. 23 mei 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Fijne dag en @Antoinnette ik hoop dat je ok bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Goedemorgen. @Antoinnette ieder een goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Dagpact: Lars Momentum lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Dagpact: Lars Momentum lente Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Lieve @Antoinnette heel veel kracht moed en sterkte. Dikke virtuele hug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Dagpact: Lars Momentum lente Kohtje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Goedemorgen allemaal, Straks een dagje Rotterdam met vriend Antoinette, Wat is er aan de hand dan ? (even teruglezen) Sterkte in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Fijne dag @rapilos. Leuk, Rotterdam. Genoeg te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Voor de tweede keer emdr gehad vorige week voelde ik niets nu moe en hoofdpijn is dat normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Is het zo stoffig in je onderbroek? Rosee, Lars en Kyon reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Oh Kohtje toch nu heb ik een beeld voor me van bor met de stofzuigerslang in de onderbroek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 (bewerkt) . 24 mei 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Heeft iemand iets gehoord van Antoinnette? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Na een natte dag meld ik me droog af. Welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 7 uur geleden zei spirit: Dagpact; Lars Momentum lente Kohtje Rapilos Bor Spirit Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Goedeavond allemaal, Wat een rust hier Fijne dag achter de rug Is de biesbos geworden ipv Rotterdam Ook leuk Droog ! Welterusten alvast Momentum en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2018 Het was weer fijn bij de aa maar ga morgen wel proberen om een andere dag te krijgen voor psycholoog het is me net even teveel zo meld me droog af Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden