Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen @Yvonne ja half jaar vandaag Ik hoef niet bij te komen van de hitte hou wel van warm weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Mooi @Lars een half jaar! Gefeliciteerd! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen allemaal Eerst maar even alles open gegooid hier. Ruikt zo lekker buiten (en straks dus binnen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beter Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen allemaal. Wat een ander weer opeens, koudere minder zonnig. Ik meld me vandaag ook voor het dagpact, ik ga vandaag geen alcohol drinken. Twee uitdagingen vandaag: uit eten met vrienden vanavond en daarna logeren bij mijn schoonouders. Ik kan het! (Ik ze hoopvol tegen zichzelf) Allemaal een fijne dag gewenst, @Lars gefeliciteerd, een half jaar! Veel plezier allemaal met de liefde of het dromen ervan (doe ik als weduwe met een kind van elf ook nog altijd stiekem een beetje) en anders gewoon een gezellige dag en lekker vrij Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Heftig @Beter op jonge leeftijd al weduwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Ik ben juist zo happy alleen nu. Kan ook echt chagrijnig worden van de opmerkingen als "je komt vast gauw iemand tegen". Alsof het verkeerd is om alleen te willen zijn Maar ik vind het wél leuk om de belevenissen van Gypsy te lezen, ben alleen blij dat het mezelf niet betreft lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 2 minuten geleden zei NickyLJ80: Ik ben juist zo happy alleen nu. Kan ook echt chagrijnig worden van de opmerkingen als "je komt vast gauw iemand tegen". Alsof het verkeerd is om alleen te willen zijn Maar ik vind het wél leuk om de belevenissen van Gypsy te lezen, ben alleen blij dat het mezelf niet betreft Haha dat snap ik wel hoor. Had ik ook. Al jarenlang lopen mensen aan mijn kop te zeuren dat ik moet gaan daten. Ik was gelukkig alleen had geen behoefte aan een man. Daarom zeg ik ook dat ik er niet in geloof dat je op zoek moet gaan. Het komt op je pad als je eraan toe bent. Dit is mij overkomen en het voelt heel goed dus ik ga erin mee. Maar goed we hebben (nog) niets dus eerst maar afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Beter en Nicky ook een fijne dag. En Lars.... mooi man.... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen allen, Lekker zo'n vrije dag vandaag! Weet nog niet hoe ik hem ga invullen eigenlijk. Misschien wat in de tuin rommelen. Moet ook nog aan de studie, maar dat stel ik steeds uit. Vanmorgen op de weegschaal gestaan. Voor het eerst sinds ik gestopt ben. Er is 3 kilo bijgekomen. Mijn alcoholvervanger is chocolade en andere zoetigheid, dus ik snap 'm wel. Nu ik wat steviger sta qua niet drinken ga ik eens proberen of ik er wat kilootjes af kan krijgen. @Lars proficiat met je 6 maanden mijlpaal! Super! Je camera is welverdiend! Fijne dag iedereen! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Zo dat is een mooi boeket zeg! Bloemen overleven het nooit bij mij dus ik begin er niet meer aan Ga vandaag een dagje rommelen in huis denk ik. Wordt weer tijd om eens wat weg te gooien ofzo. Nou Amethist 3 kilo valt nog mee toch? Hier mogen er nog wel wat meer af. Maar eerst even vakantie vieren nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Jij ook een goedemorgen Amethist... en inderdaad 3 kilo valt nog mee... als het daarbij blijft.. Ik ben wel meer dan 25 kilo gegroeid na het stoppen met roken... en die móeten er echt af... Nicky, normaal verklein ik de plaatjes die ik plaats, maar vind het zo knap van Lars dat ik het boeket in volle glorie en paginavervuilend heb geplaatst Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Ik mis jowan Reacher en NickyLJ80 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen, De planten buiten hebben lekker water gehad vannacht wel zielig voor iedereen die met dat mooie weer moest werken en vandaag vrij is. Ik wens iedereen een mooie dag. @Lars nogmaals gefeliciteerd met je half jaar, geweldig! @Gypsy veel plezier op liefdespad, @Lente geniet van de vakantievoorpret en @Beter succes vandaag bij het etentje en schoonouders. You can do it!!! Lars en Gypsy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 @Larsmannetje! Drakendodertje van me! Hier heb ik een taart waar jouw naam op staat. Letterlijk. En die zes staat voor de maanden hè. lady jane en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Dagpact: Lente Lars Francoise Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Uitgeslapen...en nu schandalig lui met koffie en boek nog in bed...heeeeeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Dat doe je goed Kruidendrankje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 (bewerkt) @Lars ook van mij van harte met je 6 maanden, mooie camera en leuke hobby 10 mei 2018 bewerkt door reboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Jahaaaa...in t kader van goed voor mezelf zorgen...na weken zeer slecht slapen is dit een kadootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Proficiat Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 2 minuten geleden zei jopie: Goedemorgen. Koffie met vogels. Buiten. 0 Eén dagje vrij. Werd vannacht in mijn pauze gebeld door dochter: "euh wacht even mam" Euh. Zucht. Pufpufpuf. Kreun. Steun. "Ja. Nu ben ik er weer. We hebben nu 2 a 3 minuten om te praten" Muziek in mijn oren was dat. Een meisje. Vierde kleindochter. Gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Francoike, ik sta erbij op hoor, (het dagpact)vandaag ben ik je wingwoman. Qua niet drinken dan. Cadeautjes aan jezelf zijn nooit weg, kruidje. Jopie gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Gefeliciteerd jopie! Babytje bewonderen dus binnenkort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 drie keer recht is scheepsrecht Lente Joop, van harte heerlijk.... is het kleinkind er tóch nog eerder dan de tent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden