Spring naar bijdragen

Hemelvaartsdag, donderdag 10 mei


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. Wat een ander weer opeens, koudere minder zonnig. Ik meld me vandaag ook voor het dagpact, ik ga vandaag geen alcohol drinken. Twee uitdagingen vandaag: uit eten met vrienden vanavond en daarna logeren bij mijn schoonouders. Ik kan het! (Ik ze hoopvol tegen zichzelf)

Allemaal een fijne dag gewenst, @Lars gefeliciteerd, een half jaar! Veel plezier allemaal met de liefde of het dromen ervan (doe ik als weduwe met een kind van elf ook nog altijd stiekem een beetje) en anders gewoon een gezellige dag en lekker vrij :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben juist zo happy alleen nu. Kan ook echt chagrijnig worden van de opmerkingen als "je komt vast gauw iemand tegen". Alsof het verkeerd is om alleen te willen zijn:angry: 

Maar ik vind het wél leuk om de belevenissen van Gypsy te lezen, ben alleen blij dat het mezelf niet betreft;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei NickyLJ80:

Ik ben juist zo happy alleen nu. Kan ook echt chagrijnig worden van de opmerkingen als "je komt vast gauw iemand tegen". Alsof het verkeerd is om alleen te willen zijn:angry: 

Maar ik vind het wél leuk om de belevenissen van Gypsy te lezen, ben alleen blij dat het mezelf niet betreft;)

Haha dat snap ik wel hoor. Had ik ook. Al jarenlang lopen mensen aan mijn kop te zeuren dat ik moet gaan daten. Ik was gelukkig alleen had geen behoefte aan een man. Daarom zeg ik ook dat ik er niet in geloof dat je op zoek moet gaan. Het komt op je pad als je eraan toe bent. Dit is mij overkomen en het voelt heel goed dus ik ga erin mee. Maar goed we hebben (nog) niets dus eerst maar afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Lekker zo'n vrije dag vandaag! Weet nog niet hoe ik hem ga invullen eigenlijk. Misschien wat in de tuin rommelen. Moet ook nog aan de studie, maar dat stel ik steeds uit. Vanmorgen op de weegschaal gestaan. Voor het eerst sinds ik gestopt ben. Er is 3 kilo bijgekomen. Mijn alcoholvervanger is chocolade en andere zoetigheid, dus ik snap 'm wel. Nu ik wat steviger sta qua niet drinken ga ik eens proberen of ik er wat kilootjes af kan krijgen.

@Lars proficiat met je 6 maanden mijlpaal! Super! Je camera is welverdiend! :rose:

Fijne dag iedereen!:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat is een mooi boeket zeg! Bloemen overleven het nooit bij mij dus ik begin er niet meer aan:D

Ga vandaag een dagje rommelen in huis denk ik. Wordt weer tijd om eens wat weg te gooien ofzo. 

Nou Amethist 3 kilo valt nog mee toch? Hier mogen er nog wel wat meer af:blush:. Maar eerst even vakantie vieren nog :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een goedemorgen Amethist... en inderdaad 3 kilo valt nog mee... als het daarbij blijft.. 
Ik ben wel meer dan 25 kilo gegroeid na het stoppen met roken... en die móeten er echt af... 

Nicky,  normaal verklein ik de plaatjes die ik plaats, maar vind het zo knap van Lars dat ik het boeket in volle glorie en paginavervuilend heb geplaatst :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

De planten buiten hebben lekker water gehad vannacht :)wel zielig voor iedereen die met dat mooie weer moest werken en vandaag vrij is. Ik wens iedereen een mooie dag. @Lars nogmaals gefeliciteerd met je half jaar, geweldig! @Gypsy veel plezier op liefdespad, @Lente geniet van de vakantievoorpret en @Beter succes vandaag bij het etentje en schoonouders. You can do it!!!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei jopie:

Goedemorgen. 

Koffie met vogels. Buiten. 0

Eén dagje vrij.

Werd vannacht in mijn pauze gebeld door dochter: "euh wacht even mam" Euh. Zucht. Pufpufpuf. Kreun. Steun. "Ja. Nu ben ik er weer. We hebben nu 2 a 3 minuten om te praten" Muziek in mijn oren was dat. Een meisje. Vierde kleindochter. 

Gefeliciteerd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...