Someone1980 Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Hoi Andere forumleden, Ik ben nieuw op de site. Ik wil dit forum gebruiken om de alcohol de baas te zijn. Ben ook zo'n gebruiker dat 1 glas al teveel is. Dat weet ik al voor jaren maar toch blijf ik de val komen. Maar ik blijf erin geloven, en ik heb nu ook een supporter. En hopelijk kunnen wij elkaar supporten. Zelf ben ik 38 en sinds 6 jaar bezig er vanaf te komen met ups en downs. Eigenlijk ben ik wel verslaafd vanaf mijn 20 maar toen dacht ik dat het erbij hoorde. Totdat ik de keerzijde zag: geld, tijd, uiterlijk, karakterverandering. Natuurlijk nog meer van dit soort punten. Het drinken begon denk ik uit verveling, het niet zo lekker in je vel zitten al op jonge leeftijd. De drank zorgde voor een korte roes, maar de dag erna kwam de realiteit weer terug. En al snel leefde ik naar de weekenden toe, totdat het ook doordeweeks begon. Langzaam maar zeker werd ik er door bevangen en nu probeer ik mijn macht terug te pakken. Dit was het dus in het kort. Succes allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Welkom aan boord. Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 (bewerkt) Welkom, goed dat je er bent! Ben je al gestopt of wil je nog starten? Ik wens je veel succes en innerlijke kracht toe. 17 april 2018 bewerkt door Sensitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Welkom en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Welkom en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Welkom en heel veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Hoi someone. Heb je een plan om te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Hallo Someone. Welkom op dit forum. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe je het wilt gaan aanpakken. En hoe is het in je omgeving, zijn daar veel of weinig verleidingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Welkom en succes. Ben ook benieuwd of je een plan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Welkom. Het forum kan veel voor je betekenen mits jij initiatieven neemt en er alles uit filtert wat voor jou helpend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Welkom Someone, stap 1 was je hier aanmelden. Dat was een stoere stap. Succes met het nemen van de volgende stappen. Je weet ons te vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden