Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Sandro: Je mag me ook gewoon Sandro noemen. Sorry Sandro 14 april 2018 bewerkt door Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Klopt Bor, ik zit mezelf ook behoorlijk in de weg vandaag vanwege het niet lekker zijn, goed dat je mij erop wijst. Leef met een autist en niet alles is een excuus maar goed ws te zwart wit nu. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Precies @Bor Maar soms is dat juist teveel. Eerlijkheid is moeilijk bij een verslaving. Ik moet gaan. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Je moet niks maar goed heb mn best gedaan meer kan ik niet doen Gypsy en Senna33 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zojuist zei Bor: Ja @Smaragd, ik ken je als een veel zachtere, inlevende man. Beterschap @Gypsy Heb een fijne avond en eet smakelijk. Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Fijne avond iedereen! Wij gaan fikken en walmen bbq op zijn plat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 wil iets heel ergs vertellen voor mijn doen maar kan ws niet hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 2 minuten geleden zei Smaragd: wil iets heel ergs vertellen voor mijn doen maar kan ws niet hier Natuurlijk wel, wat is er loos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Omdat ik mij schaam, drink stiekem al een week na lang droog te zijn. Ik eet bijna niks meer, werk wel en het gaat niet goed natuurlijk. Met mijn toestemming probeert mijn wederhelft weer een crisis opname te regelen, lukt niet zomaar dus moet straks met veel poeha naar de eerste hulp. Wil het niet maar het is wel he beste denk ik. Baal zo van mezelf, walg van mezelf. Ben nog liever dood dan maar goed, wat moet ik anders? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 We hoeven elkaar niet even aardig te vinden, maar we zijn hier voor een aantal dingen. Steun en herkenning. En smaragd ik mag jou, en velen anderen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Smaragd: Naar de eerste hulp? Jeetje! Ik ben even sprakeloos 14 april 2018 bewerkt door Senna33 Fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zo werkt het Senna crisis, we mogen om 20 uur komen, kan ik nog al mijn bier op drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 En ik waardeer je eerlijkheid. Dit is het beste wat je kunt zijn naar jezelf. Hoelang stond je droog smaragd? Sterkte voor jou en je vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Sterkte @Smaragd. Ben blij dat je het toch durft te delen hier, zodat we er ook enigszins voor je kunnen zijn. Ik vind je dapper, omdat je het toch maar weer aanpakt, aangaat en opstaat. Denk aan je. Senna33 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Citaat 2 maanden Senna en ik voelde mij zo goed maar snap dat dit niet zo kan anders drink ik mezelf dood vandaag al 16 halve liters bier op. Hoop dat het gaat lukken, crisis moet extreem zijn en dat was ik vorige keer, mn hele gezicht open na een val, laat het weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Schaam me wel kapot klojo ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Bor dit forum zit vol parels, eigenlijk leukere mensen dan mijn irl. Hoop dat de opname zo lukt, voel mij zo moe en eng. Laat het weten natuurlijk, mocht ik daartoe in staat zijn natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Bor, was mij hier niet van bewust. Helemaal weg krijg ik het niet. Ik ben hier niet zo’n held in. Hoop dat mijn bewerking zo voldoende mag wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Mij maakt het niet uit hoor Senna, is goed. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Is crisis nodig ? Men... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Eergister heel netjes 6, gister 7, vandaag 16 ja dat is puur alocoholisme daarom het ingrijpen van mijn partner en maar goed ook, drink me anders echt dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Sterkte Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 (bewerkt) @Smaragd, goed dat je dit vertelde. Eerlijkheid voor alles en is ook voor jou toch veel beter. Ik " snap" nu meer jouw reacties en posts. Ik heb je altijd een erg aimabele man gevonden, en die " zag" ik niet de afgelopen dagen. Ik snap nu waarom. Dat doet dus die rotdrank met ons. Ik herken dat ook van mijzelf. We zijn letterlijk onszelf niet meer. Lieve man, veel sterkte. Fijn dat je man de eerste hulp afspaak heeft geregeld, dat hij er dus voor je is! Ik hoop dat je de hulp krijgt die nodig is. Ik denk aan je en moedig dat je het toch kwam vertellen, zo snapt iedereen hier je ook beter, denk ik zelf. Voor nu, aanvaardt hulp, hopelijk stop je met verder drinken, en ik denk aan je en volgens mij ieder hier op het forum 14 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 (bewerkt) Succes en sterkte Smaragd! Lars heb je de konijnen al lief welkom geheten? Wij willen graag een fotootje van ze zien hier! 14 april 2018 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Pfff @Smaragd heel veel sterkte man ik had je vanmiddag pb gestuurd al voor je dit vertelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden