Antoinnette Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik ga mijn hondje uitlaten en dan liggen. Dank mensen voor deze avond. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Goedenacht Nancy, gewoon die man aan de kant rollen hoor! Weltrusten voor straks @Antoinnette Ik ga de onzichtbare kikkerstaart bepeinzen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Droog te kooi, de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ben opgenomen in Brijder Hoofddorp crisis. Blij mee al is het raar tussen allemaal vreemde mensen weer. Maar dit heb ik helaas nodig. lady jane, nancy en Amethist reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Voel je je nu veilig @Smaragd? Sterkte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ja heel veilig anders had ik mezelf dood gedronken, partner greep gped in. Nu gaat het even heel zwaar worden maar komt goed. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 9 uur geleden zei Kohtje: Goedenavond. Dagpact: Lars jowan Aljo Harald Kunsie Senna33 Lente Quinn Bor Kohtje Ik meld me nooit af aan het eind van de dag, maar ik had me vandaag nog niet aangemeld omdat ik nu net pas inlogde. Ik heb nog niet zo lang geleden beloofd om me hier elke dag dat ik op het forum ben aan te melden voor het dagpact, ter ondersteuning van de mensen die daar steun aan hebben, vandaar nu nog even als mosterd na de maaltijd maar voor de compleetheid. Nu heeft het jammer genoeg voor @harald niet goed uitgepakt vandaag, maar morgen weer een nieuwe dag met een nieuw dagpact. Dus Harald, wat vandaag niet gelukt is hoeft morgen natuurlijk niet wéér niet te lukken. @Gypsy , hoop dat je een fijn etentje had vanavond. Ja, het was heel gezellig. Niet helemaal droog maar binnen de perken. Ben tevreden. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden