Kohtje Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 11 minuten geleden zei Lars: Heb je het leuk gehad @Kohtje Ja hoor. Heel kort, maar lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei NickyLJ80: Ik heb vorig jaar ook een hele flinke verzameling schoenen weg gedaan Lika. Jarenlang gespaard die dingen, hakken tot aan de hemel. Maar ja...dan krijg je een kind en nadat ze mijn lijf had bewoond, kon ik niet meer op de hakken vooruit komen. Blijven staan was al een uitdaging. Ik zie er ook vast leuker uit zonder dat gewiebel maar het deed wel ff auw toen ik ze weg deed zeg maar En ik ben juist mijn schoenenverzameling aan het opbouwen NickyLJ80, Reacher, kunsie en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 42 minuten geleden zei Lars: Moeilijk om te lezen Stick with the winners, Lars!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Kijk uit voor rondvliegende steunzolen... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Sandalen sloffen sportschoenen en nette schoenen en slippers meer dan genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Welke maat? Binnenkort gaat deel 2 de deur uit hier haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zojuist zei jowan: Stick with the winners, Lars!! en nu graag in Nederlands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zojuist zei NickyLJ80: Welke maat? Binnenkort gaat deel 2 de deur uit hier haha 44 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 42 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 uur geleden zei Adri: Best wrang: heb ik eergisteren minutieus mijn hele account zitten wissen door toedoen van wat achteraf het gesar van een stel beschonken ruziezoekers blijkt te zijn geweest. Ik had misschien wel beter moeten weten. Ga me wel bezinnen of ik hier nog wel wil zijn / kan bijdragen. Je had misschien beter moeten weten, ja. Maar ja... Bijdragen kun je altijd wel. We hebben (bijna) allemaal wel eens een mindere dag dat we niet zo goed uit de verf komen.. Hoef je niet meteen voor altijd voor weg te blijven, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 39 soms 40. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik ook. (39 zonder en 40 met steunzolen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Dat gaat niet passen dan. Heb 40. Maar dan is de lol van schoenen kopen ook eigenlijk weg natuurlijk en juist dát kan zo leuk zijn (behalve wanneer je met een 7-jarige glitterlampjes fanaat shopt dan) Reacher en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Kledingmaat wel 40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik ga slapen droog welterusten Reacher en NickyLJ80 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Antoinnette: Kledingmaat wel 40 Ja daar wordt nog aan gewerkt hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Goed gedaan vandaag @Lars. Slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Kleding maat is bijna gelijk aan mijn leeftijd , zeg maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Weltrusten Lars, Ik vind shoppen gelukkig heerlijk, vandaag nog weer schoenen gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Slaap lekker hartje. Alle kleding van maat 40 mag naar @Antoinnette Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Leuk Antoinette, goed geslaagd dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Lika: Kleding maat is bijna gelijk aan mijn leeftijd , zeg maar.... De tijd verandert dat vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ja en nu aub nog wat warmer hier voor de zomerkleding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Daarom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zomerkleding....grrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden