Kohtje Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Senna, kalm maar. Was inderdaad, wat Lente zei, een kwinkslag omdat je dubbel op het dagpact staat. Borretje is geïrriteerd omdat ze het zelf ook niet meer snapt. Lente is lief. Lars is lief. Maar Senna ook en ook Bor is lief. Eigenlijk is iedereen wel lief, ook al barst het hier van de misverstanden. Alleen ik ben niet lief omdat ik hier en nu de oorzaak ben van die misverstanden. En dáárvoor bied ik mijn excuses aan. (maar Bor, je bent wél eigenwijs... gni, gni, gni..) nancy en Bob reageerden hierop 1 1
kunsie Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 (bewerkt) Kohtje ik vind jouw wel lief! En dat zeg ik niet gauw tegen een man... 10 april 2018 bewerkt door kunsie Kohtje reageerde hierop 1
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:06 zei Kohtje: Senna, kalm maar. Was inderdaad, wat Lente zei, een kwinkslag omdat je dubbel op het dagpact staat. Borretje is geïrriteerd omdat ze het zelf ook niet meer snapt. Lente is lief. Lars is lief. Maar Senna ook en ook Bor is lief. Eigenlijk is iedereen wel lief, ook al barst het hier van de misverstanden. Alleen ik ben niet lief omdat ik hier en nu de oorzaak ben van die misverstanden. En dáárvoor bied ik mijn excuses aan. (maar Bor, je bent wél eigenwijs... gni, gni, gni..) Expand Nou je bent ook lief hoor! Even dacht ik, dat ik vandaag het l.. was excuses aanvaard hoor Bob en Kohtje reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Pas maar op met woorden met puntjes @Senna33 Maar inderdaad, grapjes op het forum sneuvelen nogal eens, jammer is dat, want er zitten goeie en onschuldige tussen. Of de meeste zijn dat zelfs. Komt dat door het medium (ha, mijn autocorrect maakte daar hete hetero van ) of is er in zijn algemeenheid een wat achterdochtige houding bij ons, forumleden? Man, wat ben ik op dreef, lijk wel nuchter! O wacht, dat ben ik ook. Wil iemand mij op dagpact zetten? Mag dubbel. Senna33 reageerde hierop 1
Gypsy Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Boy boy, ik hoop dat mijn eten niet zo aanbrandt als sommige mensen hier.... Goedemiddag trouwens. Kohtje en kunsie reageerden hierop 1 1
kunsie Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:24 zei Adri: Oh jee, gaan we opeens klef zitten doen... stelletje bonobo's... Expand Het is ook nooit goed..
kunsie Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:26 zei Gypsy: Boy boy, ik hoop dat mijn eten niet zo aanbrandt als sommige mensen hier.... Goedemiddag trouwens. Expand Hoi Gypsy, gaat ie goed?
Gypsy Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:28 zei kunsie: Hoi Gypsy, gaat ie goed? Expand Ja, gaat op zich wel goed. Helaas beginnen ze op mijn werk wel meer contact te zoeken en dat vind ik niet zo fijn. Maar goed, het gaat nog. Hoe gaat het met jou? Kohtje reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Goeie avond Bonobo's. Oeps. Bonobo's zijn apen die er ietwat uit zien als chimps. Ze vrijen de hele dag door om zo de lieve vrede te bewaren. Ik wist niet dat er ook Bonobo's op dit forum zitten. Ik wist trouwens helemaal niet dat er onder die dieren ook alci's zitten. kunsie reageerde hierop 1
Sandro Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:30 zei bolletje: Goeie avond Bonobo's. Oeps. Bonobo's zijn apen die er ietwat uit zien als chimps. Ze vrijen de hele dag door om zo de lieve vrede te bewaren. Ik wist niet dat er ook Bonobo's op dit forum zitten. Ik wist trouwens helemaal niet dat er onder die dieren ook alci's zitten. Expand kunsie en Reacher reageerden hierop 1 1
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Ach wat betreft de puntjes, ik ben op mijn hoede.. en weet je, ik kan tegen kritiek. Behalve de zin ‘al zou Senna willen drinken, maar kan ze niet’ waar haal je in mijn ogen dan het lef vandaan, om zo’n motiverende boodschap van iemand door het slijk te trekken. In mijn ogen hoor je dan ergens anders thuis, en ben je hier niet om iemand te helpen met zulk antwoord. Bah bah
kunsie Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:29 zei Gypsy: Ja, gaat op zich wel goed. Helaas beginnen ze op mijn werk wel meer contact te zoeken en dat vind ik niet zo fijn. Maar goed, het gaat nog. Hoe gaat het met jou? Expand Het gaat met mij ook goed, dankje. Alleen iets teveel gedaan in de tuinen en nu helemaal uitgeteld op de bank. Ik wou dat ik een ligbad had dan ging ik er een paar uurtjes in liggen in lekker heet water...maar helaas die heb ik niet..
Gypsy Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:34 zei kunsie: Het gaat met mij ook goed, dankje. Alleen iets teveel gedaan in de tuinen en nu helemaal uitgeteld op de bank. Ik wou dat ik een ligbad had dan ging ik er een paar uurtjes in liggen in lekker heet water...maar helaas die heb ik niet.. Expand Oh dat is minder dan. Lekker hete douche dan? Wil ook wel helpen.
kunsie Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Ja ga ik zo doen Gypsy, ik heb er al een plastic stoeltje ingezet...dan kan ik ff zitten met dat ouwe lijf.. Gypsy reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 (bewerkt) Hahahaha Sandro. Ken jij trouwens de film "Animals are beautiful people? Echt zo'n mooie leuke film. Ik weet niet op ik een stukje hier kan plaatsen van zatte olifanten en bavianen. zie je de volgende dag een baviaan met een levensgrote kater. Lachuuu Je kan de film in z'n geheel op You tube bekijken. Een aanrader voor mensen die nu niet zo lekker in hun vel zitten. 10 april 2018 bewerkt door bolletje
Quinn Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 @Senna33 je bent hier nog niet heel lang hè? Ik "ken" @Kohtje al een tijdje en geloof me, als er iemand ondersteunend en motiverend is hier, is hij het wel. En dat zegt nogal wat, want er zijn hier veel van dat soort mensen. Gatver, ga ik nou ook preken? Kohtje reageerde hierop 1
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:42 zei Quinn: @Senna33 je bent hier nog niet heel lang hè? Ik "ken" @Kohtje al een tijdje en geloof me, als er iemand ondersteunend en motiverend is hier, is hij het wel. En dat zegt nogal wat, want er zijn hier veel van dat soort mensen. Gatver, ga ik nou ook preken? Expand
bolletje Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Quinn ik ken Kohtje al ruim 8 jaar en als er iemand behulpzaam is is het Koh. wel, alleen zo Koh. nu is ken ik hem niet. Begrijp niet wat er is. Koh. wat is er met je aan de hand kerel? Waarom reageer je anders dan dat we gewend zijn van je. Dit ken ik echt niet van je. Senna33 en Kohtje reageerden hierop 1 1
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Klopt, maar heeft het meerwaarde? Het feit hoelang ik lid ben??
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Ik denk nu wel eens, is het mij waard om mij hier zo te laten af te kafferen? Ik dacht het niet. Net als de rest zit ik hier niet voor mijn zweet voeten, en zoek ik ook dat ene stukje steun. Maar die verdomde opmerking vandaag hier? Gaat mij te ver. Een virtuele schop onder de vottes mag hij / zij krijgen Kohtje reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:51 zei Senna33: Klopt, maar heeft het meerwaarde? Het feit hoelang ik lid ben?? Expand Nee. Alleen maar dat als je mensen langer leest, je ze vaak anders inschat. Omdat je een historie hebt, snap je?
Loekie Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Ik snap er niets van, zie helemaal geen vervelende opmerking naar jou? Kohtje en kunsie reageerden hierop 1 1
Sandro Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 (bewerkt) Op 10-4-2018 om 15:57 zei Senna33: Ik denk nu wel eens, is het mij waard om mij hier zo te laten af te kafferen? Ik dacht het niet. Net als de rest zit ik hier niet voor mijn zweet voeten, en zoek ik ook dat ene stukje steun. Maar die verdomde opmerking vandaag hier? Gaat mij te ver. Een virtuele schop onder de vottes mag hij / zij krijgen Expand Net aanvaard je zijn excuses nog en zonder dat Kohtje daarna iets gepost heeft, ineens deze reactie? Ik snap overigens sowieso al niet waarom meerderen hier zo aangebrand zijn dezer dagen. 10 april 2018 bewerkt door Sandro Aline38, Kohtje en kunsie reageerden hierop 3
Asterix Geplaatst 10 april 2018 Rapport Geplaatst 10 april 2018 Op 10-4-2018 om 15:33 zei Senna33: Ach wat betreft de puntjes, ik ben op mijn hoede.. en weet je, ik kan tegen kritiek. Behalve de zin ‘al zou Senna willen drinken, maar kan ze niet’ waar haal je in mijn ogen dan het lef vandaan, om zo’n motiverende boodschap van iemand door het slijk te trekken. In mijn ogen hoor je dan ergens anders thuis, en ben je hier niet om iemand te helpen met zulk antwoord. Bah bah Expand Op zo'n opmerking zou ik glimlachend reageren met: "Inderdaad, nu ik er 2 keer op sta MOET ik er wel afblijven" en er dan smakelijk om lachen. Plast u ook zo zuur? nancy, kunsie, Loekie en 3 anderen reageerden hierop 1 5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden