Aline38 Geplaatst 28 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 @Lika fijn om te lezen dankjewel ik heb ook veel tijd voor mezelf nodig en voelt enorm goed dat ik mezelf dat nu geef eindelijk @Lente Dankjewel wat een fijne reactie en jij dus ook in de structuur vooral zo'n avondritueel is prettig he Ik stap nu mijn mandje in , nuchter, hoera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Dankbaar dat ik gisteren de juiste keuze gemaakt heb , niet drinken. En dat ik hier eerlijk kan zijn open , en steun krijg. Wat een fijne groep. Nu 25 dagen gestopt, ik voel me nog zo'n groentje. Soms lijkt het lang dan weer helemaal niet. Op alle fronten merk ik vooruitgang lichamelijk, geestelijk. Tegelijk is dit nog fragiel. Ben ik er nog lang niet. Het heel voorzichtig om moeten springen met mijn rustmomenten bijvoorbeeld. Elke dag heel bewust bezig zijn met de 3 R's. Besef me nu dat die leefwijze altijd gehanteerd zal moeten worden. Om echt te herstellen. Al ga ik maar een half uurtje later slapen dan normaal, ik voel het de volgende dag meteen. Ik ben zoveel jaren over mijn grenzen gedenderd. Tijd is niet meer terug te draaien maar ik heb daar veel spijt van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ja Spijt is een klassieker die komt vaak voorbij. Met hem kan je het beste ff gaan zitten met een kop thee, ff 5 minuten met Spijt praten. En dan weer door Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Dat ga ik even doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Fantastisch Nina wat ontzettend sterk van je. Je pakt je oude patronen bij hun lurven! Je zal de gewoontes in combinatie met drank steeds meer ontkoppelen, schijnt. Dus wordt het steeds makkelijker. Ik merk dat ook bij mezelf. Goed van je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Hoi Nina, wat een prachtige eerste overwinning heb je behaald! Je zult jezelf inderdaad blijven tegenkomen. Was het maar zo dat het ahd-pad zonder hobbels en gaten kon worden afgelegd. Dan zouden we dit forum waarschijnlijk ook niet nodig hebben. Maar het is helaas iets meer dan het wisselen van tandpastamerk. Alert blijven inderdaad en leren van je triggers. Succes weer vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Hoi @Nina, het blijft werken is mijn ervaring nu. Ik ging de eerste 5 weken erg goed, daarna dacht ik dat ik het weer kon. Alhoewel het mij tot nu toe niet helemaal naar mijn oude heeft geleid, merk ik dat het een dun lijntje is om niet te vervallen in oude patronen. Goed dat je zo alert en bewust bent waar je triggers vandaan komen. De voorbode en datgene wat je eraan kan doen om dit voorkomen zal je helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 27 minuten geleden zei Rosee: Fantastisch Nina wat ontzettend sterk van je. Je pakt je oude patronen bij hun lurven! Je zal de gewoontes in combinatie met drank steeds meer ontkoppelen, schijnt. Dus wordt het steeds makkelijker. Ik merk dat ook bij mezelf. Goed van je!!! Dankjewel voor je motiverende reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 15 minuten geleden zei Pytje: Hoi Nina, wat een prachtige eerste overwinning heb je behaald! Je zult jezelf inderdaad blijven tegenkomen. Was het maar zo dat het ahd-pad zonder hobbels en gaten kon worden afgelegd. Dan zouden we dit forum waarschijnlijk ook niet nodig hebben. Maar het is helaas iets meer dan het wisselen van tandpastamerk. Alert blijven inderdaad en leren van je triggers. Succes weer vandaag! Dankjewel jij ook weer succes gewenst! Dag voor dag komen we er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 5 minuten geleden zei Sensitief: Hoi @Nina, het blijft werken is mijn ervaring nu. Ik ging de eerste 5 weken erg goed, daarna dacht ik dat ik het weer kon. Alhoewel het mij tot nu toe niet helemaal naar mijn oude heeft geleid, merk ik dat het een dun lijntje is om niet te vervallen in oude patronen. Goed dat je zo alert en bewust bent waar je triggers vandaan komen. De voorbode en datgene wat je eraan kan doen om dit voorkomen zal je helpen. Een dun lijntje precies dat. Maar wisselend hier hoor over het algemeen dikke lijntjes. Heb jij dat ook ? En plots kan het lijntje weer dun zijn. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Dikke, dunne, kronkelende, zwarte, witte, lange, korte...maakt niet uit lijntjes...als je er maar niet overheen gaat. Alert blijven, weten dat het lijntje veranderlijk kan zijn. Maar het is er wel! En uiteindelijk bepaal jij wat je er mee doet, en dat heb je kei goed gedaan Nina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 @kruidenthee67 Dankjewel het scheelde niet veel hoor. Het was een heel sterk gevoel, ik wil en moet wijn kopen. Nu ervaren dat dat gevoel ook weer wegebt, als ik wacht. Dat is een geruststellende gedachte. Maar het is oppassen geblazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 @Pytje: ik ben juist blij dat (ook) het adb-pad niet zonder hobbels is, niets in het leven is vanzelfsprekend, ook het leven zelf niet. Dat maakt het extra bijzonder geleefd te worden. Hobbels horen er bij. Zonder dalen geen pieken. Vroeger dacht ik er drank bij nodig te hebben, nu weet ik beter. Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Pieken en dalen...het leven is intens, ik ervaar het leven als 'intens'. Van de ene naar de andere pool, van zwart, zoef naar wit en weer terug. Met gedachtes en emoties die dezelfde beweging maken, alles of niets. Dat kon ik niet handelen...af en toe 'rust'...uit de fles. Dacht ik. Niets was minder waar. Nu weet ik dat het bij mij hoort...het maakt me wie ik ben, soms is dat lastig, maar ook interessant..en heel af en toe hang ik ook in het midden uit...haha...en dan is het toch ook wel weer saai... Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 53 minuten geleden zei Nina: Een dun lijntje precies dat. Maar wisselend hier hoor over het algemeen dikke lijntjes. Heb jij dat ook ? En plots kan het lijntje weer dun zijn. Zucht. Klopt, ook bij mij. Je zet mij aan het denken, hoe ik om kan gaan met mijn voorbodes. Eenmaal uit mijn kracht, ben ik kwetsbaarder merk ik. Dank daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 18 minuten geleden zei Sensitief: Klopt, ook bij mij. Je zet mij aan het denken, hoe ik om kan gaan met mijn voorbodes. Eenmaal uit mijn kracht, ben ik kwetsbaarder merk ik. Dank daarvoor Graag gedaan. Ben daar zelf ook maar kort achter gekomen hoor. Dus nog meer motivatie he om heel goed voor jezelf te zorgen. Poeh wat een project. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Hard werken he? Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Inderdaad hard werken. Ik heb de boel concreet gemaakt, dat werkt voor mij misschien ook een tip voor anderen. Ga er gelijk werk van maken. Fijne zondag allen Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 12 minuten geleden zei kruidenthee67: Hard werken he? Zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 De laatste tijd ben ik zo moe. Ik slaap erg veel. Tussen 2200 en 2300 naar bed val dan heel snel in slaap. Om 7 uur weer wakker doordeweeks, maar in weekend om 8 uur. Maar in de middag moet ik dan ook nog slapen ik trek het anders niet tot de avond. Smiddags slaap ik 2 uurtjes...herkenbaar voor iemand ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Jazeker, na twee weken stoppen was ik ook ontzettend moe. Ik las later ergens dat de 1e 2wkn je in een stopeuforie zit en enorm goed in je energie kan zitten. Je lichaam schijnt 3 maanden nodig te hebben om te ontgiften... succes Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Het is dus normaal...dankjewel. zit alweer een uur te gapen. Zo moe. Lekker mijn bed in. Zal blij zijn als dit over is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Die stopeuforie was juist zo leuk. Nou goed wie weet keert dat over 2 maanden terug Sensitief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Lekker toegeven, zo lekker je mandje in en rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Doe ik ik lig er al in. Welterusten jij ook @Sensitief Sensitief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden