Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 maart 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Oke fijn dat er iemand mee mag

Je moet maar denken dat iedereen het eng vond/vind de eerste meeting.

Snap dat het voor jouw mischien extra lastig is vanwege je stotteren,maar wat mijn ervaring is dat je altijd warm en begripvol ontvangen word.

Stel je voor en zeg dat he het lastig vind 

In principe hoef je niets te zeggen alleen luisteren mag ook.

Succes lars

 

bewerkt door Gast
.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat mij er vooral om dat ze weten wat ik heb. Daar wil ik meteen duidelijk in zijn. Ik neem aan dat ze wel een kop koffie hebben. Ik kan de ene keer dat inschenken en dat het goed gaat. Een andere keer kan het zo zijn dat ik niet weet wat ik moet doen of rustig de koffie naast het kopje gaan in schenken. Als ik naar de wc moet dan kan het zijn dat ik de weg niet meer terug weet het zit in een groot algemeen gebouw en dan kan ik kan gaan dwalen. Ik kan dat waarschijnlijk zelf niet vertellen woensdag daarom gaat iemand mee mijn stem zeg maar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen forumgenoten.

Ik realiseer me nu pas, door de versiertoeren van Lars, dat het over twee weken al pasen is.. :huh:
Ik denk dat we ons eerste uitje met de camper maar even doorschuiven naar pinksteren. Ben er nog niet helemaal 'klaar' voor..
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lars, ik hoop dat je een warme groep treft. Veel van die AA-groepen bestaan uit een 'vaste kern' die al jaren bij elkaar komt en heel wat
gewend zijn als het aankomt op het verwelkomen van 'vreemde snuiters'. Zelf zijn ze ook ooit naar die groep toegestapt als 'vreemde snuiter',
en zonder nieuwe 'vreemde snuiters' geen groep...
Maar als het aankomt op problemen met drankbeheersing komen ineens de herkenningspunten in beeld en daarmee de kern van deze
bijeenkomsten. Ieder heeft wel wat, maar in een fijne groep is er voor ieder een plekje te vinden. Dat kan soms misschien even wat tijd nodig
hebben, maar alleen al het feit dat iemand terug blijft komen draagt bij aan het 'wij'-gevoel. We staan er niet alleen voor, samen kunnen we meer
bereiken dan in ons uppie. Ik wens je een meeting waar je voor de volgende keer naar uitkijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei bolletje:

Ik heb rode inkt gemorst over m'n hand. Tja dat krijg ik er niet vanaf, en moet dadelijk boodschappen doen:wacko:

't Is toch handschoenenweer... en bij de kassa kun je zeggen dat dit de nieuwe tatoo-trend wordt... Lopen ze binnenkort allemaal met
rode handen..:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...